Kan dat echt het verschil maken?quote:
De toupet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef AppelCake het volgende:
Heb je het over zijn toupet of over z'n baard?
Ja, van wax heb je veel minder nodig, waardoor je het dus beter in model kan krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Kan dat echt het verschil maken?
Als ik het nu probeer met gel wordt 't een chaotisch bad hair day kapsel, daarom doe ik het zonder föhn en borstel.
Krijg je er alleen amper uit, dus veel plezier.quote:
Hij vroeg toch hoe die het zo moest krijgen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Krijg je er alleen amper uit, dus veel plezier.
Na het föhnen op droog haar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef Mark94 het volgende:
Wax moet voor het föhnen met borstel erin of erna?
Kan hij net zo goed behanglijm gebruiken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij vroeg toch hoe die het zo moest krijgen?
Of pagga jwt xxquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan hij net zo goed behanglijm gebruiken.
Dat ook nog.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:23 schreef terrorsjaak het volgende:
Omhoog fohnen, wax erin endan nog haarlak
Ligt maar net aan je haar.. ik heb het wel nodig. Blijft dan ook zeker 12 uur goed zitten.quote:
Föhnen aan de zijkant en gewoon met je hand 'kneden' naar je gewenste model. Borstel is niet nodig, althans ik doe het nooit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:28 schreef Mark94 het volgende:
Oja, dan nog het föhngedeelte. Moet je het aan de buitenkant van je haar naar boven borstelen of achter je haar en dan de föhn aan de voorkant?
Oké, thanks.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Föhnen aan de zijkant en gewoon met je hand 'kneden' naar je gewenste model. Borstel is niet nodig, althans ik doe het nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |