Ik snap hier niks van.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie een mooi meisje en als ze echt mijn interesse wekt voel ik vaak een soort van barriere (soort van angst) ik interpreteer dit dat ik haar moet aanspreken en ik denk dat ik dat juist interpreteer.
Die barričre is heel natuurlijk, al voelt dat niet zo aan. Ik denk dat 90% van de mannen die barričre heeft of althans af en toe ervaart. Zelf heb ik het ook, al heb ik dat meestal pas nadat ik iemand aangesproken heb. Ik hoef je natuurlijk niet uit te leggen dat de bewuste dames nooit bij mij in bed belanden. Ik denk toch dat het bij jou een kwestie van meer lef hebben is. Ik geloof niet dat jij geen lust voor een vrouw kunt voelen. alleen maak je jezelf dat onbewust wijs om een mogelijke afwijzing te voorkomen of minder erg te laten aanvoelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie een mooi meisje en als ze echt mijn interesse wekt voel ik vaak een soort van barriere (soort van angst) ik interpreteer dit dat ik haar moet aanspreken en ik denk dat ik dat juist interpreteer.
Zeg, jij mag niet klagen qua hoeveelheid aan partners.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij mij ging het jarenlang verkeerd bij juist het tegenovergestelde. Waar KT nu ook last van heeft dus.
Alleen hij mist lustgevoelens blijkbaar. Dat maakt die knop omzetten wel wat lastiger lijkt me.
Weetje ik voel me een soort van geintimideerd als ik dus een meisje zie die ik aantrekkelijk vind, het is puur ''lef'' om daar schijt aan te hebben en mezelf bloot te geven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:18 schreef yats het volgende:
Ik denk toch dat het bij jou een kwestie van meer lef hebben is. Ik geloof niet dat jij geen lust voor een vrouw kunt voelen. alleen maak je jezelf dat onbewust wijs om een mogelijke afwijzing te voorkomen of minder erg te laten aanvoelen.
Puur seks boeit me niet zo, en zoveel ervaring heb ik daar nou ook weer niet mee. Welgeteld 2 (of nouja 3, maar daar dacht ik een relatie mee te hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg, jij mag niet klagen qua hoeveelheid aan partners.
Nee, even zonder gein, ik denk dat jouw probleem juist elders ligt. Geen probleem met het aangaan en verkrijgen van intimiteit met een vrouw, maar wel met het daarvan vasthouden of het accepteren dat er een en dezelfde vrouw is die jou dat de rest van je leven bied.
Dat eerste is ontzettend herkenbaar. Daar heb ik ook heel lang last van gehad en af en toe steekt dat nog eens de kop op. Maar nogmaals, dat geldt voor veel mannen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje ik voel me een soort van geintimideerd als ik dus een meisje zie die ik aantrekkelijk vind, het is puur ''lef'' om daar schijt aan te hebben en mezelf bloot te geven.
Mijn gevoel is echt heel anders in de situaties dat ik seks zou kunnen initieren, ik heb dan veel meer behoefte aan genegenheid opeens.
Welke is het nou eigenlijk Fas?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij niet geil wordt als je met een leuk meisje zoent en je haar boobies en ass (bijvoorbeeld) kan voelen. Denk dat de zenuwen je het gevoel geven dat je niet geil kan worden.
Als ik alleen met een meisje ben dan groeit de behoefte naar genegenheid.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:27 schreef yats het volgende:
Maar wat ik van jou zou willen weten KT, je zoent dus wel gewoon met vrouwen?Hoe gaat dat bij jou in zijn werk dan? Je bent aan het zoenen en in plaats van dat je verlangen naar seks groeit krijg je juist behoefte aan genegenheid i.p.v. aan seks?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met seks als ik een meisje zoen, als ik haar leuk vind dan ben ik bezig met genieten van haar schoonheid en die ''klik'' die ik dan voel.
Waarom klinkt dit nou ongeloofwaardig eigenlijk? Andere mensen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry maar dit klinkt heel ongeloofwaardig.
Ik vind het niet zo vreemd klinken hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Waarom klinkt dit nou ongeloofwaardig eigenlijk? Andere mensen?
alsof je jezelf niet wil presenteren als een man die zich bezighoudt met die oppervlakkige seksuele verlangens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Waarom klinkt dit nou ongeloofwaardig eigenlijk? Andere mensen?
Nee waarom zou het niet kunnen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
alsof je jezelf niet wil presenteren als een man die zich bezighoudt met die oppervlakkige seksuele verlangens.
Ik denk te zien dat je wellicht op slot zit, maar je hebt wel gezoend, ik ook, maar nooit zo in een kroeg. Hierbij geef ik je dan maar een paar tips die ik nu (clean) in mijn hoofd heb als guidelines / morals waar ik dan maar gewoon voor sta nu en als mensen niet vinden dat ik daar voor mag staan dan hoor ik dat wel van ze.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee waarom zou het niet kunnen?
Wat is het actieplan eigenlijk van deze theorie?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij niet geil wordt als je met een leuk meisje zoent en je haar boobies en ass (bijvoorbeeld) kan voelen. Denk dat de zenuwen je het gevoel geven dat je niet geil kan worden.
Nee. Als je merkt dat er iets kriebelt is dat een teken dat je wilt dat er iets uit gaat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is het actieplan eigenlijk van deze theorie?
Ik moet dus eigenlijk tegen mijn zin in een meisje uitkleden en hopen dat mijn libido daarna opduikt?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee. Als je merkt dat er iets kriebelt is dat een teken dat je wilt dat er iets uit gaat.
Ik krijg van Fascination de indruk dat ik het gewoon moet doen en dat de libido dan vanzelf komt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
K, ik heb nu meerdere keren gehad dat ik initiatief tot seks had kunnen nemen maar het niet heb gedaan vanwege een zeker arelaxed gevoel, dit zorgt ervoor dat ik liever ga knuffelen en mezelf afsluit (voor seks)... Ik moet mezelf er dus bewust open stellen... Ik ga proberen vaker in die situatie te komen... Dus ik hoopga eigenlijk gewoon een scharrel te krijgenvinden die ik eerst een beter leer kennen / eerst een fijn gevoel creeeren.
Ik ben klaarblijkelijk dus niet in staat in een ONS op het moment wat ik wel zonde vind omdat het eigenlijk allemaal gemiste kansen zijn op meer (fwb / intensief sociaal contact).
Ik zou eigenlijk willen dat ik mij wel kan openstellen voor een ONS en wel leiding zou nemen, maar ik heb een sterk gevoel dat mij dat niet gaat lukken.
Als jij dat vind dan vind jij dat. Wellicht heb ik meer tijd genomen om te ontdekken wat ik vind omdat ik dat niet wist. Ik ben natuurlijk al bijna afgestudeerd maar voel mij 20. Er zit ergens een gat van 4 jaar en ik weet precies hoe dat komt. Heb je nog nooit gezien, weet zelf dat ik 'aantrekkelijk' ben. Althans, ik hoor sporadisch wel een mening die zelden negatief is ofzo ... Het zullen de zenuwen zijn. Zeg dat tegen de dame, weten ze dat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg van Fascination de indruk dat ik het gewoon moet doen en dat de libido dan vanzelf komt.
Ikzelf heb meer de indruk dat ik gewoon meer tijd moet doorbrengen met een meisje en het rustiger aan moet doen en dat een ONS dus niet gaat werken.
Hm... in ieder geval niet te snel gaan, maar wel duidelijk zijn. Mannen zijn al niet goed met hints, en dat soort mannen al helemaal niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Platenkoffer het volgende:
Hoi.
Dit is een kloontje ja. Ben een beetje paranoia wat dat betreft.
Al een tijdje (jaar ofzo?) valt me een gozer op tijdens het uitgaan, en sinds ik vrijgezel ben, denk ik dat ik de stap maar eens ga wagen om contact te maken met hem. Ondanks dat we al sinds 2011 op dezelfde feesten te vinden zijn.
Gewoon om een praatje te maken, kennis te maken. Wel een beetje flirty uiteraard.
Echter, hij is een zolderkamerautist-light. Dus een andere handleiding. Iemand nog tips om met zolderkamerautisten om te gaan?
Ik kan zoveel vragen bedenken die ik kan scharen onder de bovenstaande vraag, vandaar dat ik het zo vraag.
Heb nog nooit een uitdaging gehad wat mannen betreft, ze komen sinds ik vrijgezel ben massaal op me af, dus dit is de allereerste keer dat ik ga flirten, en met wat voor 1.
Ps. Ik ben een mädchen.
Hoezo is hij een zolderkamerautist-light? En wat vind je leuk aan hem?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Platenkoffer het volgende:
Hoi.
Dit is een kloontje ja. Ben een beetje paranoia wat dat betreft.
Al een tijdje (jaar ofzo?) valt me een gozer op tijdens het uitgaan, en sinds ik vrijgezel ben, denk ik dat ik de stap maar eens ga wagen om contact te maken met hem. Ondanks dat we al sinds 2011 op dezelfde feesten te vinden zijn.
Gewoon om een praatje te maken, kennis te maken. Wel een beetje flirty uiteraard.
Echter, hij is een zolderkamerautist-light. Dus een andere handleiding. Iemand nog tips om met zolderkamerautisten om te gaan?
Ik kan zoveel vragen bedenken die ik kan scharen onder de bovenstaande vraag, vandaar dat ik het zo vraag.
Heb nog nooit een uitdaging gehad wat mannen betreft, ze komen sinds ik vrijgezel ben massaal op me af, dus dit is de allereerste keer dat ik ga flirten, en met wat voor 1.
Ps. Ik ben een mädchen.
Nou hij is niet zo'n diehard zolderkamerautist dat alleen achter zijn pc zit, maar ik heb wel het idee dat hij social awkward is, en hij anders in het leven staat dan de gemiddelde man van die leeftijd. Let wel, dit zijn aannames, ik kan dit natuurlijk niet hard maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo is hij een zolderkamerautist-light? En wat vind je leuk aan hem?
Vrijwel niemand gaat meer in Doetinchem stappen en alleen uutgaan is geen optie. Verder ben ik regelmatig bij Basic-Fit, maar daar zijn nooit leuke meiden, alleen meiden met grote tieten wat niet mooi is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:49 schreef kingtoppie het volgende:
Lol? Beter ga je gewoon achter meisjes aan waar je mee kunt praten en niet hoeft te stalken om in contact te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |