Hoe / wat bedoel je te zeggen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zeg je altijd wat je denkt? Gaat hier wel goed merk ik.
Zowaar een gesprek met een kassameisje gehad ... als in, een zinvolle. Terwijl dat niet echt normaal is ofzo.
Zenuwen is heel anders, dan durf je niet zo goed je gevoel te volgen, mijn gevoel staat 180* de andere kant op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs gewoon zenuwen. Gewoon eens doen. Eerste keer is meestal toch niet geweldig, maar dan heb je het iig gehad.
Bedoel het ook positief. Wat ik altijd dacht en nu dus doe (althans, als ik dan praat he, niet tegen vreemden, dat durf ik dan nog niet) is dat hetgene wat je als eerste denkt ongeveer is wat je wilt zeggen. Dus dat maar zeggen. Kan je nooit jezelf de schuld geven omdat het altijd al de 1e keus was.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe / wat bedoel je te zeggen?
Leuk toch dat je dus overal zinvolle gesprekjes kunt hebben
Ja, dat kan best door de zenuwen komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zenuwen is heel anders, dan durf je niet zo goed je gevoel te volgen, mijn gevoel staat 180* de andere kant op.
Of het praktisch is of niet.. Ik denk van wel... Spreek je gedachten uit (mits dat een beetje bij de situatie past natuurlijk)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Bedoel het ook positief. Wat ik altijd dacht en nu dus doe (althans, als ik dan praat he, niet tegen vreemden, dat durf ik dan nog niet) is dat hetgene wat je als eerste denkt ongeveer is wat je wilt zeggen. Dus dat maar zeggen. Kan je nooit jezelf de schuld geven omdat het altijd al de 1e keus was.
Is wellicht niet zo praktisch hoor. Vergelijk het een beetje met automatisch praten. Of ik ben raar, dat kan ook, want ik praat soms in mijn hoofd ... denk dat het dat wel moet zijn
Ja. En het hangt van je karakter af wat je eerste gedachte is. Jij bent rustig. Ik zie het goed komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of het praktisch is of niet.. Ik denk van wel... Spreek je gedachten uit (mits dat een beetje bij de situatie past natuurlijk)
Okay even opnieuw.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat kan best door de zenuwen komen.
Ja, je zit er toch heel erg mee dat je geen ervaring hebt, dan ben je daar tenminste van af. Klinkt ook een beetje alsof je een excuus zoekt of zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan met een kut gevoel ook iemand zoenen en mee naar huis nemen.. Dus waarom niet kunnen testen of ik er ook seks mee zou kunnen hebben door haar uit te kleden en te betasten.. Je hebt gelijk.
Lekker niet je gevoel volgen maar wat rationeler zijn.
Je krijgt geen ervaring met seks als je geen libido hebt als man, als jij niet geil bent dan werkt het gewoon niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je zit er toch heel erg mee dat je geen ervaring hebt, dan ben je daar tenminste van af. Klinkt ook een beetje alsof je een excuus zoekt of zo.
Nou ja, ik geloof het niet zo, maar het zal wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je krijgt geen ervaring met seks als je geen libido hebt als man, als jij niet geil bent dan werkt het gewoon niet.
Want zonder libido gaat hij ook omhoog?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof het niet zo, maar het zal wel.
Ik geloof niet dat jij niet geil wordt als je met een leuk meisje zoent en je haar boobies en ass (bijvoorbeeld) kan voelen. Denk dat de zenuwen je het gevoel geven dat je niet geil kan worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want zonder libido gaat hij ook omhoog?
...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij niet geil wordt als je met een leuk meisje zoent en je haar boobies en ass (bijvoorbeeld) kan voelen. Denk dat de zenuwen je het gevoel geven dat je niet geil kan worden.
Wordt nooit wat met je.quote:
Je wordt wel geil van vrouwen toch? (serieus hoor... )quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...![]()
Nee serieus.. Is dat zo raar dat ik dat niet heb?
Even een vraagje KT, heb je weleens gezoend/geknuffeld etc? Zo ja, wat was je gevoel daarbij? Kreeg je uberhaupt geen fysieke reactie onder de gordel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...![]()
Nee serieus.. Is dat zo raar dat ik dat niet heb?
Ligt eraan... Kan gaan van simpel vermaak (beetje ego strelend werk) tot dat ik echt weg kan zinken in het contact met een meisje en met haar wil zijn...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Even een vraagje KT, heb je weleens gezoend/geknuffeld etc? Zo ja, wat was je gevoel daarbij? Kreeg je uberhaupt geen fysieke reactie onder de gordel?
En nee, het is echt geen schande om dat te hebben terwijl je alleen maar knuffelt. Ik durf best toe te geven dat ik dat vorige week op date twee ook had toen ze in mijn armen lag en we eigenlijk alleen geknuffeld hadden tot dat moment (dat was al weer even geleden met een vrouw).
Ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met seks als ik een meisje zoen, als ik haar leuk vind dan ben ik bezig met genieten van haar schoonheid en die ''klik'' die ik dan voel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij niet geil wordt als je met een leuk meisje zoent en je haar boobies en ass (bijvoorbeeld) kan voelen. Denk dat de zenuwen je het gevoel geven dat je niet geil kan worden.
Dat lijkt me een heerlijk uitgangspunt bij het benaderen van een vrouw. In plaats van steeds het idee 'zou zij seks met mij willen' gewoon de instelling 'is er een klik'. Daar gaat het bij namelijk meestal verkeerd, en ik denk dat dat voor de meeste mannen geldt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met seks als ik een meisje zoen, als ik haar leuk vind dan ben ik bezig met genieten van haar schoonheid en die ''klik'' die ik dan voel.
Sorry maar dit klinkt heel ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met seks als ik een meisje zoen, als ik haar leuk vind dan ben ik bezig met genieten van haar schoonheid en die ''klik'' die ik dan voel.
Ik zie een mooi meisje en als ze echt mijn interesse wekt voel ik vaak een soort van barriere (soort van angst) ik interpreteer dit dat ik haar moet aanspreken en ik denk dat ik dat juist interpreteer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heerlijk uitgangspunt bij het benaderen van een vrouw. In plaats van steeds het idee 'zou zij seks met mij willen' gewoon de instelling 'is er een klik'. Daar gaat het bij namelijk meestal verkeerd, en ik denk dat dat voor de meeste mannen geldt.
Waarom?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry maar dit klinkt heel ongeloofwaardig.
Bij mij ging het jarenlang verkeerd bij juist het tegenovergestelde. Waar KT nu ook last van heeft dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heerlijk uitgangspunt bij het benaderen van een vrouw. In plaats van steeds het idee 'zou zij seks met mij willen' gewoon de instelling 'is er een klik'. Daar gaat het bij namelijk meestal verkeerd, en ik denk dat dat voor de meeste mannen geldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |