Ik weet het, wiet is kut. Althans, voor mij heeft het 2 jaar het een en ander moeilijker gemaakt. Zo heb ik mijn diploma met 6en gehaald ipv 8en ...quote:Op zondag 26 januari 2014 15:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Op dat vlak wel, maar Yats is niet per sé op zoek naar dé ware en jij wel (dacht ik)
[..]
Ok, dit klinkt serieus, misschien hier toch prioriteit van maken hé
[..]
Goed idee, maar dan moet je ervoor zorgen dat je ook niet zattekes bent als je dan gaat versieren,
anders riskeer je een () scenario
Als je een vrouw versiert terwijl jullie zattekes zijn, dan weet je achteraf haar naam toch niet meer. Dan kan ik best wel begrijpen dat je zelfs haar nummer vergeet te vragenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik weet het, wiet is kut. Althans, voor mij heeft het 2 jaar het een en ander moeilijker gemaakt. Zo heb ik mijn diploma met 6en gehaald ipv 8en ...Wanneer zou ik hoogst waarschijnlijk een scenario als door jou geschetst riskeren? Ik heb altijd een glimlach, en als ze mij niet kunnen handelen als ik dronken ben dan is het in feite ook maar goed ook, want ik ben nu eenmaal niet altijd nuchter. En de ware ... tja. Ik zoek gewoon het perfecte plaatje ja ... wacht al zo lang, jaar extra maakt me niet uit.
Maar ik snap je wel, ik moet niet gaan spugen, vallen, kotsen etc. Maar goed, ik loop net zo makkelijk weer weg, ben een soort ... damsteen, spring van hot naar her als het moet en ik ben soms zo vergeten wat ik 5 min geleden deed of zei. Leef wel in het moment. Laatst ook een deur dichtgeslagen tegen een vrouw aan (die ik dus totaal niet had opgemerkt) omdat die deur altijd open bleef en ik dacht, ach, meppen. Wel sorry gezegd maar dat mijn vrienden de slappe lach kregen werkte niet mee. Je weet wel, zo soepel achter je rug om omdat je met je blik de bar in wil kijken en buiten achter je wilt laten
edit: En zo merk je wel welke vrouw er verlegen is en wie niet he ... ik hoef geen stille (denk ik nu, weet ik beter over 4 maanden).
Klopt. Ik heb minder schijt dronken maar weinig schijt nuchter gok ik. En ach, dat verdwijnt wel door te oefenen. Dat moet ik maar doen inderdaad. En wiet ja, bedankt mamquote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je een vrouw versiert terwijl jullie zattekes zijn, dan weet je achteraf haar naam toch niet meer. Dan kan ik best wel begrijpen dat je zelfs haar nummer vergeet te vragen
Of ben je type dat biertje nodig heeft om te kunnen versieren of los te zijn? Klinkt zo van "ik heb middelen buiten mijzelf nodig om "sociaal" te zijn"
Anyway, wat wiet betreft, zou ik dat wel serieus nemen als ik jou was.
Haha "mam"quote:Op zondag 26 januari 2014 16:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb minder schijt dronken maar weinig schijt nuchter gok ik. En ach, dat verdwijnt wel door te oefenen. Dat moet ik maar doen inderdaad. En wiet ja, bedankt mamga ik ook niet proberen te ontkennen. Of denk je dat ik nu een fles whiskey achter de kiezen heb? Nee, dit is mijn nuchtere ik.
Top. En ik vind namen persoonlijk bijzaak, is toch maar een stempel. Mijn plan nu is om te ouwehoeren en dan pas de naam te vragen bij het nummer, scheelt gewoon een hoop gedoe en gezeik i.m.o. Hoewel ik wel weet dat als je de naam een paar keer zegt etc. dit in de hersenen positief werkt? Gelezen dacht ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha "mam"![]()
Nee hoor ik geloof dat je nu wel nuchter bent
Met het (be)noemen van de naam voelt de persoon in kwestie zich serieus genomenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Top. En ik vind namen persoonlijk bijzaak, is toch maar een stempel. Mijn plan nu is om te ouwehoeren en dan pas de naam te vragen bij het nummer, scheelt gewoon een hoop gedoe en gezeik i.m.o. Hoewel ik wel weet dat als je de naam een paar keer zegt etc. dit in de hersenen positief werkt? Gelezen dacht ik.
Namen zijn geen bijzaak, in tegendeel, mensen voelen zich closer als je ze met hun naam aanspreek. Als je tegen mij zegt "Hey Complicate", voelt datquote:Op zondag 26 januari 2014 17:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Top. En ik vind namen persoonlijk bijzaak, is toch maar een stempel. Mijn plan nu is om te ouwehoeren en dan pas de naam te vragen bij het nummer, scheelt gewoon een hoop gedoe en gezeik i.m.o. Hoewel ik wel weet dat als je de naam een paar keer zegt etc. dit in de hersenen positief werkt? Gelezen dacht ik.
Agenten spreken je ook aan met je voornaam zodra ze die weten. Is persoonlijker gericht en daarmee heb je de aandacht van een persoon, in zekere zin.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
DE ware geloof ik niet (meer) in. Wel in zoiets als 'de juiste persoon op het juiste moment'. Dat is iets wat ik aan mijn laatste ex overgehouden heb (weer eens wat anders dan een SOA of openstaande schulden). Op dit moment zoek ik inderdaad nergens naar eigenlijk, behalve naar dingen die ik zelf leuk vind om te doen. En ja, ik date momenteel erg actief met een leuke dame, maar dat kwam me eigenlijk meer aanwaaien dan dat ik er naar zocht...quote:Op dat vlak wel, maar Yats is niet per sé op zoek naar dé ware en jij wel (dacht ik)
Stap 1.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben zaterdag voor het eerst in club geweest hier in NL. Voor het eerst een meisje aangesproken, maar muziek stond te hard waardoor we elkaar niet echt konden horenLater in de nacht nodigde een dame uit om haar te schuren maar toen ik naar haar keek voelde ik het bloed al meteen stromen naar waar het niet hoorde te gaan... ben er niet opgegaan. Wel spijt van. Ik heb wel geleerd dat meisje aanspreken niet zo eng is als het lijkt.
Nou, ik kan dus totaal niet dansen. Ik stond daar gewoon beetje met mijn armen te slingeren en stapjes te doenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Stap 1.
Stap 2. Veel aanspreken tot je beet hebt. En ik kan dansen als een koning maar schuren is niet mijn ding.
Ja ok. Kan wel wat praktische tips geven hoe ik dans.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, ik kan dus totaal niet dansen. Ik stond daar gewoon beetje met mijn armen te slingeren en stapjes te doen, zag wel soms wat jongens die aan de kant stonden naar me kijken... voelde wel kut maar moest gelijkertijd ook wel lachen om mezelf.
Ik had even later wel oogcontact met een ander meisje dat passief tegen een dikke paal stond en we glimlachten een beetje naar elkaar. Maar ik had de drive niet meer om aan te spreken omdat je elkaar toch niet kan horen.
goeie moves, ik ga die maar eens oefenen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ok. Kan wel wat praktische tips geven hoe ik dans.
- constant je benen bewegen, knie naar voren knie naar achter, op de maat.
- af en toe een draai, een zwaai, en schop, en zwier.
- en je handen 90% van de tijd niet tegen je zij aan, die moeten ook zwaaien, of beetje wijzen en dan daarna je hoofd ook die kant op
- als je een beetje soepel strekt met een glimlach ben je wat mij betreft geslaagd.
En laat ze maar kijken inderdaad.
Tot ze je aanspreken zijn het gewoon palen in de ruimte waar je niet tegen aan moet lopen (de mannen he)
![]()
En altijd blijven lachen. Torso in principe op 1 plek houden, je ledematen doen het werk wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
goeie moves, ik ga die maar eens oefenen.
Dansen vind ik echt niks. Even met je lichaam spelen. Dat doet een vogel ook voor een neukertje. Niks voor mij.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ok. Kan wel wat praktische tips geven hoe ik dans.
- constant je benen bewegen, knie naar voren knie naar achter, op de maat.
- af en toe een draai, een zwaai, en schop, en zwier.
- en je handen 90% van de tijd niet tegen je zij aan, die moeten ook zwaaien, of beetje wijzen en dan daarna je hoofd ook die kant op
- als je een beetje soepel strekt met een glimlach ben je wat mij betreft geslaagd.
En laat ze maar kijken inderdaad.
Tot ze je aanspreken zijn het gewoon palen in de ruimte waar je niet tegen aan moet lopen (de mannen he)
![]()
Je danst toch niet voor het dansen, je danst voor de muziek.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:51 schreef Greyson het volgende:
[..]
Dansen vind ik echt niks. Even met je lichaam spelen. Dat doet een vogel ook voor een neukertje. Niks voor mij.
Ieder zijn ding, wellicht kan je goed kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:51 schreef Greyson het volgende:
[..]
Dansen vind ik echt niks. Even met je lichaam spelen. Dat doet een vogel ook voor een neukertje. Niks voor mij.
De muziek danst voor mij, ik doe wat ik opgedragen krijg door de DJquote:Op maandag 27 januari 2014 16:55 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Je danst toch niet voor het dansen, je danst voor de muziek.
Ondanks dat dit nog steeds niet het resultaat is wat je wilt klinkt dit al beter dan een tijdje terug. Als ik vragen mag, hoe zat het met die keren dat je initiatief tot seks had kunnen nemen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
K, ik heb nu meerdere keren gehad dat ik initiatief tot seks had kunnen nemen maar het niet heb gedaan vanwege een zeker arelaxed gevoel, dit zorgt ervoor dat ik liever ga knuffelen en mezelf afsluit (voor seks)... Ik moet mezelf er dus bewust open stellen... Ik ga proberen vaker in die situatie te komen... Dus ik hoopga eigenlijk gewoon een scharrel te krijgenvinden die ik eerst een beter leer kennen / eerst een fijn gevoel creeeren.
Ik ben klaarblijkelijk dus niet in staat in een ONS op het moment wat ik wel zonde vind omdat het eigenlijk allemaal gemiste kansen zijn op meer (fwb / intensief sociaal contact).
Ik zou eigenlijk willen dat ik mij wel kan openstellen voor een ONS en wel leiding zou nemen, maar ik heb een sterk gevoel dat mij dat niet gaat lukken.
Het resultaat dat ik wil is dat ik van seks kan gaan genieten... Ik geef mijn libido niet de kans zich te uiten bij een meisje... Ik weet dat dat gesloten gevoel daar niet aan meehelpt... Maar misschien kan ik daar een counter attack op uitvoeren door wat bewuster haar te willen bevredigen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ondanks dat dit nog steeds niet het resultaat is wat je wilt klinkt dit al beter dan een tijdje terug. Als ik vragen mag, hoe zat het met die keren dat je initiatief tot seks had kunnen nemen?
Zeg je altijd wat je denkt? Gaat hier wel goed merk ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het resultaat dat ik wil is dat ik van seks kan gaan genieten... Ik heb het gevoel dat ik mijn libido niet de kans geef het zich te laten uiten bij een meisje... Ik weet dat dat gesloten gevoel daar niet aan meehelpt... Maar misschien kan ik daar een counter attack op uitvoeren door wat bewuster haar te willen bevredigen.
Hoe het met die keren zat? Krijg een soort van eenzaam / gesloten gevoel waardoor ik mij wil afsluiten.
Wrs gewoon zenuwen. Gewoon eens doen. Eerste keer is meestal toch niet geweldig, maar dan heb je het iig gehad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
K, ik heb nu meerdere keren gehad dat ik initiatief tot seks had kunnen nemen maar het niet heb gedaan vanwege een zeker arelaxed gevoel, dit zorgt ervoor dat ik liever ga knuffelen en mezelf afsluit (voor seks)... Ik moet mezelf er dus bewust open stellen... Ik ga proberen vaker in die situatie te komen... Dus ik hoopga eigenlijk gewoon een scharrel te krijgenvinden die ik eerst een beter leer kennen / eerst een fijn gevoel creeeren.
Ik ben klaarblijkelijk dus niet in staat in een ONS op het moment wat ik wel zonde vind omdat het eigenlijk allemaal gemiste kansen zijn op meer (fwb / intensief sociaal contact).
Ik zou eigenlijk willen dat ik mij wel kan openstellen voor een ONS en wel leiding zou nemen, maar ik heb een sterk gevoel dat mij dat niet gaat lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |