Innerlijk + zelfverzekerd. Ik kan ook zelfverzekerd zijn ... maar dan ben ik weer kritisch. Inception?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor initiatief moet zij nemen dan? Moet ze je echt zoenen of is gewoon de hints dat ze ook fysiek in je geintresseerd is voldoende?
In mijn geval is het eerste de slimste zet. Ik ben niet zo handig met hints en zie veel dingen over het hoofd. Vaak zat gehad dat ik achteraf hoorde dat iemand waar ik wel interesse in had maar waarvan ik dacht dat die interesse niet wederzijds was op dat moment wel interesse in me had.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor initiatief moet zij nemen dan? Moet ze je echt zoenen of is gewoon de hints dat ze ook fysiek in je geintresseerd is voldoende?
Knipogen en met haar tong over haar lippen likken, je weet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Dirty mind is a joy forever YATS.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
In mijn geval is het eerste de slimste zet. Ik ben niet zo handig met hints en zie veel dingen over het hoofd. Vaak zat gehad dat ik achteraf hoorde dat iemand waar ik wel interesse in had maar waarvan ik dacht dat die interesse niet wederzijds was op dat moment wel interesse in me had.
Was dat maar zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dirty mind is a joy forever YATS.
Oftewel je moet gewoon actie ondernemen als jij geintresseerd bent.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
In mijn geval is het eerste de slimste zet. Ik ben niet zo handig met hints en zie veel dingen over het hoofd. Vaak zat gehad dat ik achteraf hoorde dat iemand waar ik wel interesse in had maar waarvan ik dacht dat die interesse niet wederzijds was op dat moment wel interesse in me had.
Wat voor initiaftief? En ok, dat je op eerste date niet zoent ofzo, maar als je nu echt super veel goesting hebt om haar te zoenen? Je moet een beetje meer jouw gevoel volgen en een soort "seksueel" houding hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:45 schreef yats het volgende:
[..]
Die aantrekkingskracht heb ik weleens bij date 1 ja. Maar ik heb voor mezelf gewoon een soort principe dat ik het initiatief op date 1 qua verdere stappen volledig aan de vrouw laat. Als zij iets van me wil en ik heb een fysieke aantrekkingskracht met haar dan sluit ik niets uit, al gebeurt dat eigenlijk nooit (dat is me 1 keer gebeurt en leidde tot een relatie van een jaar). Neemt de vrouw geen initiatief ben ik een nette heer die haar gewoon netjes thuis af zet en dan naar huis gaat. Dat klinkt misschien ouderwets, maar zo ben ik nu eenmaal opgevoed.
p.s. Ik denkk dat je best gelijk kan hebben dat ik teveel nadenk, maar hoe schakel je dat uit?
Geloof mij. Ik denk door, en dan denk ik door ... en dan door. En weet je? Door.quote:
Schijnbaar voor sommige mannen nog niet voldoendequote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Knipogen en met haar tong over haar lippen likken, je weet.
Ach. Dat hebben we dan gemeen he. Kom op.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schijnbaar voor sommige mannen nog niet voldoende
Dat de vrouw de eerste stap zet wil nog niet zeggen dat zij niet t gevoel wil hebben dat de man ook wel durft enzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ach. Dat hebben we dan gemeen he. Kom op.
Ik erger me aan genoeg. Maar niet aan zelfverzekerde vrouwen. Doe je ding.
Zou ik ook hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel je moet gewoon actie ondernemen als jij geintresseerd bent.
Ik vind t zelf wel een beetje een afknapper als de man die eerste stap niet durft te zetten of niet zet ivm ouderwets ofzo.
Maargoed thats me
Dus? Nu gaat het weer over mij.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat de vrouw de eerste stap zet wil nog niet zeggen dat zij niet t gevoel wil hebben dat de man ook wel durft enzo.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dus? Nu gaat het weer over mij.
Je hebt een te groot ego. Ik heb t niet over je.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dus? Nu gaat het weer over mij.
Ahjaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt een te groot ego. Ik heb t niet over je.
Bij mij is dat helaas een vervelende combinatie van ervaringen uit het verleden, onzekerheid en opvoeding. Het is niet dat ik ouderwets ben (verre van zelfs) maar wat het wel is begrijp ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel je moet gewoon actie ondernemen als jij geintresseerd bent.
Ik vind t zelf wel een beetje een afknapper als de man die eerste stap niet durft te zetten of niet zet ivm ouderwets ofzo.
Maargoed thats me
En dat bedoel ik met niet aan angsten denken. Angst is een slechte raadgever. Ik had ook angst. Mijn ex.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij is dat helaas een vervelende combinatie van ervaringen uit het verleden, onzekerheid en opvoeding. Het is niet dat ik ouderwets ben (verre van zelfs) maar wat het wel is begrijp ik ook niet.
Dat is het ook niet. Ik heb me daar helaas weleens in vergist.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schijnbaar voor sommige mannen nog niet voldoende
Paar posts terug zeg je nogquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij is dat helaas een vervelende combinatie van ervaringen uit het verleden, onzekerheid en opvoeding. Het is niet dat ik ouderwets ben (verre van zelfs) maar wat het wel is begrijp ik ook niet.
Yats heeft het niet over zichzelf als persoon nu , maar over zijn afwachtende houding op fysiek vlak. Dat is helemaal iets anders.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Paar posts terug zeg je nog
'noem me maar ouderwets maar zo ben ik opgevoed'
Dus de vraag is dan... wat wil je zelf.
Want lijkt nu gewoon alsof je je verschuilt. Na aanleiding van de praktijk de theorie erachter bedenken....
Precies! Jij begrijpt wat ik bedoel. Het is wat lastig uitleggen via internet. Achteraf gezien heb ik regelmatig kansen laten liggen (waar ik soms best van baal) maar ik ga niet ineens veranderen door deze wetenschap.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats heeft het niet over zichzelf als persoon nu , maar over zijn afwachtende houding op fysiek vlak. Dat is helemaal iets anders.
Zijn afwachtende houding is onderdeel van zn persoon nu...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats heeft het niet over zichzelf als persoon nu , maar over zijn afwachtende houding op fysiek vlak. Dat is helemaal iets anders.
Waar heb je het toch steeds over.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:06 schreef Scuidward het volgende:
Omdat ik 1 ding wil. Een goede vader zijn voor mijn zoon/dochter. Meer niet.
Deze reeks is nu zonder mij, maarja. Dat wisten jullie al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |