Tuurlijk. Ik geloof je.quote:
Ik had voor Nederlands een 7, Engels een 8 en de rest van je examenvakken heb ik niet gemaakt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef Etsu het volgende:
Mijn CE-cijfers op vwo:
Nederlands: 4,8
Engels: 4,4
Economie: 5,2
Wiskunde A: 7,1
M&O: 6,2
Aardrijkskunde: 4,7
Geschiedenis: 5,2
Maatschappijwetenschappen: 5,9
Wellicht bij sommigen een puntje ernaast ofzo, maar uiteindelijk precies 5,5 gemiddeld.![]()
Ik
Denk niet dat mijn ouders het op prijsstellen, dus ik houd het geheim tot mijn examensquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik geloof je.
Dit soort trollen is overigens leuker als je het echt aan je ouder voorstelt. Al gaat je gezicht strak houden wel lastig worden.
Vond het trouwens lastig, van beta opeens naar rechten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had voor Nederlands een 7, Engels een 8 en de rest van je examenvakken heb ik niet gemaakt.
Opschepperquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had voor Nederlands een 7, Engels een 8 en de rest van je examenvakken heb ik niet gemaakt.
Ik was altijd goed in taal en de rest van de alfa/gammavakken heb je absoluut niet nodigquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vond het trouwens lastig, van beta opeens naar rechten?
op school moet je je gewoon aan de regels houden en normaal doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
Donder op met jullie 'normaal'
Ik heb haat aan 'normaal' hoe vaak moet ik dat nog zeggen.
enige wat je een beetje serieus moet nemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
op school moet je je gewoon aan de regels houden en normaal doen.
Ik houd me vaak wel aan de regels. Maar normaal hoef je niet echt te doen. En je bent niet verplicht om te slagen ofzo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
op school moet je je gewoon aan de regels houden en normaal doen.
Als je acht 10en hebt en één 1, dan nog niet denk je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:01 schreef supersof het volgende:
alsof ze een uitzondering voor je maken omdat je voor de rest cum laude bent geslaagd.
Nouja, voor rechten hoef je niet echt een talenknobbel te zijn hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was altijd goed in taal en de rest van de alfa/gammavakken heb je absoluut niet nodigEngels was mijn enige 8 ook, ik had zevens voor Nederlands en Scheikunde geloof ik. Rest zes.
wel als je uni wilt doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik houd me vaak wel aan de regels. Maar normaal hoef je niet echt te doen. En je bent niet verplicht om te slagen ofzo.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik houd me vaak wel aan de regels. Maar normaal hoef je niet echt te doen. En je bent niet verplicht om te slagen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |