quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
Leuke aan een havo diploma is dat ik mijn vwo diploma niet hoef te halen
Als student niet. Schoonmakers zijn er altijd nodig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
En zouden universiteiten je aannemen met een havo diploma zonder vwo diploma als je een 8 gemiddeld stond maar niet geslaagd bent voor je vwo?
En zouden universiteiten je aannemen met een havo diploma zonder vwo diploma als je een 8 gemiddeld stond maar niet geslaagd bent voor je vwo?
Ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef essnhills het volgende:
Ik was ook geslaagd met de huidige regels.
Instromen na je propedeuse kan wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
Dat zal vast niet moeilijk zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Moet je 21+ toets doen
En dan op je bek gaan zeker.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Instromen na je propedeuse kan wel.
Geen ideequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zal vast niet moeilijk zijn.
Leuke aan een havo diploma is dat ik mijn vwo diploma niet hoef te halen
Ga dan lekker HBO doen en dan WOquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
Moet ik wel 3 jaar wachten, of staat die 21 niet voor leeftijd?
Nee joh gekkie. Ik wil wat raars doen. Proberen met een 8 gemiddeld voor al mijn vakken behalve Duits te zakken door een 1 te halen voor mijn Duits. En dan kijken of ik het alsnog haal of dat universiteiten me aannemen. En anders maar hbo.quote:
Je moet eens normaal doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Ik wil wat raars doen. Proberen met een 8 gemiddeld te zakken door een 1 te halen voor mijn Duits. En dan kijken of ik het alsnog haal of dat universiteiten me aannemen. En anders maar hbo.
Mensen moeten toch wel heel wanhopig een discussie aan willen gaan om dit soort posts van jou serieus te nemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Ik wil wat raars doen. Proberen met een 8 gemiddeld te zakken door een 1 te halen voor mijn Duits. En dan kijken of ik het alsnog haal of dat universiteiten me aannemen. En anders maar hbo.
doe normaal mongoolquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Ik wil wat raars doen. Proberen met een 8 gemiddeld voor al mijn vakken behalve Duits te zakken door een 1 te halen voor mijn Duits. En dan kijken of ik het alsnog haal of dat universiteiten me aannemen. En anders maar hbo.
Maar ik ben serieus!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen moeten toch wel heel wanhopig een discussie aan willen gaan om dit soort posts van jou serieus te nemen
Net op het nippertje slagenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef Etsu het volgende:
Mijn CE-cijfers op vwo:
Nederlands: 4,8
Engels: 4,4
Economie: 5,2
Wiskunde A: 7,1
M&O: 6,2
Aardrijkskunde: 4,7
Geschiedenis: 5,2
Maatschappijwetenschappen: 5,9
Wellicht bij sommigen een puntje ernaast ofzo, maar uiteindelijk precies 5,5 gemiddeld.![]()
Ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |