Omdat je geen onvoldoende voor Nederlands, Engels of Wiskunde op je eindlijst mag hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo?
Het gaat om eindcijfers, een 5 voor NE/EN/WI + 5,5 gemiddeld. Voor havo en vwo had ik enkel een 5 voor Engels en gemiddeld een 6,4 voor havo en 5,5 voor vwo (!).
Omdat ik serieus ben. Ik weet dat het onserieus klinkt, maar het lijkt me gewoon echt tof om dat te doen.quote:
Lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:49 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb Engels herkanst en toen had ik nóg lager![]()
Was wel chanant
Jawel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je geen onvoldoende voor Nederlands of Wiskunde op je eindlijst mag hebben.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben maar een subtopper qua kapen hoorDe zenuwen gieren door mijn lichaam met nog ruim 200 posts te gaan
Zoals wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, maar ik kan me leukere dingen indenken dan middelbare school
Niet lager dan een 5 ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je geen onvoldoende voor Nederlands, Engels of Wiskunde op je eindlijst mag hebben.
ging wel okéquote:
ik weet niet waar het over gaat. ik zag alleen dat iemand je een mongool noemde.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik serieus ben. Ik weet dat het onserieus klinkt, maar het lijkt me gewoon echt tof om dat te doen.
Welke toets had je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ging wel okémaar met oefenen had ik ook altijd 4-5,5 dus ik zie wel
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef essnhills het volgende:
Ik was ook geslaagd met de huidige regels.
Ik had geen onvoldoendes, zowel bij het school als het centraal examen. Op mijn eindlijst had ik 6 achten en de rest zevens
frans kijk luisterquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet waar het over gaat. ik zag alleen dat iemand je een mongool noemde.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben met tekorten geslaagd op het vmbo.
haha
Nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
En zouden universiteiten je aannemen met een havo diploma zonder vwo diploma als je een 8 gemiddeld stond maar niet geslaagd bent voor je vwo?
neequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
En zouden universiteiten je aannemen met een havo diploma zonder vwo diploma als je een 8 gemiddeld stond maar niet geslaagd bent voor je vwo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |