Dat is echt heel erg kut. Als je een herkansing hebt is de rest al lang vakantie aan het vieren, bier aan het zuipen en in de zon gaan liggen en dan moet jij ineens weer gaan studeren. Ik had voor mijn herkansing een 3 geloof ik om die reden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan met een herkansing slagen
Ryan, godsamme, luister nou verdomme eens naar die mensen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet, maar wil jij geen 3 maanden vakantie en met je vrienden tegelijk het slagen vieren?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh want als ik geen studie haal ben ik gelijk blutquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon heel hard dat hij zakt nu en dat zijn HBO-studie dan blijkt te loten en dat hij dan uitgeloot wordt omdat hij geen 8 gemiddeld meer heeft dus niet automatisch geplaatst is en dat hij dan geen studie heeft en in de goot eindigt en zijn kontje moet verkopen achter het station en dat hij dan met zijn gestolen iPhone vanuit een doos onder de snelweg een huiltopic opent en dat ik dan als fipo kan posten:
[ afbeelding ]
Troll.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh want als ik geen studie haal ben ik gelijk blut
Dan verdien ik mijn geld toch gewoon met investeren.
Cryptocurrencies
Sowieso wordt mijn broer rijk, die gunt mij vast wel wat
Ik was geslaagd voor mijn havo en heb toch besloten Nederlands te herkansen (had een 5,2 ofzo). Herkansing: 8,7.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg kut. Als je een herkansing hebt is de rest al lang vakantie aan het vieren, bier aan het zuipen en in de zon gaan liggen en dan moet jij ineens weer gaan studeren. Ik had voor mijn herkansing een 3 geloof ik om die reden.
Studeren? Hallo het is Duits, dat is gewoon een leestoets, daar haal je makkelijk hoger dan een 4 voorquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg kut. Als je een herkansing hebt is de rest al lang vakantie aan het vieren, bier aan het zuipen en in de zon gaan liggen en dan moet jij ineens weer gaan studeren. Ik had voor mijn herkansing een 3 geloof ik om die reden.
Nee. Ik houd niet van normaal doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ryan, godsamme, luister nou verdomme eens naar die mensen.
DOE GEWOON NORMAAL
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee. Ik houd niet van normaal doen
Raar zijn
quote:
Ik vier het gewoon mee want ik weet toch wel dat ik voor mijn herkansing slaagquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet, maar wil jij geen 3 maanden vakantie en met je vrienden tegelijk het slagen vieren?
Ik was geslaagd met een 5,3 voor Wiskunde B. Herkansing niets geworden dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was geslaagd voor mijn havo en heb toch besloten Nederlands te herkansen (had een 5,2 ofzo). Herkansing: 8,7.Eindcijfer van 6 naar 8 gestegen.
Nooit spijt van gehad verder.
Oke, wat jij wil.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vier het gewoon mee want ik weet toch wel dat ik voor mijn herkansing slaag
Sowieso heb ik geen vrienden.
Ik ben maar een subtopper qua kapen hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ja weet ik veel
Maar lekker zonde van je tijd dan om door zoiets doms je vwo diploma dan weg te gooien![]()
Okay.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer op je reageren.
Vanafff NU ik bedoel NU. Nee, NU. Nu echt vanaf.... NU.
Hoezo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was geslaagd met een 5,3 voor Wiskunde B. Herkansing niets geworden dus.
Wel grappig, onder de huidige examenregels waren wij allebei gezakt
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
Het leuke aan vaak trollen is dat als je een keer niet trollt dat mensen denken dat je trollt
True, maar ik kan me leukere dingen indenken dan middelbare schoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |