SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word echt gek van de kut-app
En ik heb geen handelsinspiratiei'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
McClean is een goedkoper, en betere statsquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:25 schreef el-blanchito het volgende:
Allemaal White's met als minimum price 15K+
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
minder pace.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
MacClean is een goedkoper, en betere stats"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
I know, maar ik heb meer White'squote:Op woensdag 22 januari 2014 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
MacClean is een goedkoper, en betere stats
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb er toevallig nog 1 uit een pakketje. Ik denk dat die wel lekker duur wordt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
I know, maar ik heb meer White's"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Iemand hier al met SIF Matuidi gespeeld? Zijn stats lijken me echt goed, vooral als CDM...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom kopen jullie trouwens al die Ieren in? Heb blijkbaar een paar topics gemist
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hij lijkt mij een beetje te klein voor CDM.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand hier al met SIF Matuidi gespeeld? Zijn stats lijken me echt goed, vooral als CDM...![]()
En een paar vorige jaargangen blijkbaar ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:44 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom kopen jullie trouwens al die Ieren in? Heb blijkbaar een paar topics gemist
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Elk jaar St. Patricksday toernooi tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:44 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom kopen jullie trouwens al die Ieren in? Heb blijkbaar een paar topics gemistBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Waarom dat? Een CAM (directe tegenstander) is vaak ook klein. En zijn strength en defending zijn heel erg goed...quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij lijkt mij een beetje te klein voor CDM.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had wel IF Matuidi. Hij speelt op zich wel lekker maar in duels mist hij de kracht. Als je een formatie met 2 CDMs gebruikt kan het nog wel, maar hij kan de taak niet in zijn eentje volbrengen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand hier al met SIF Matuidi gespeeld? Zijn stats lijken me echt goed, vooral als CDM...![]()
Strenght 81, Aggression 90, interceptions 93. Maar goed, dat zijn de kille cijfertjes.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had wel IF Matuidi. Hij speelt op zich wel lekker maar in duels mist hij de kracht. Als je een formatie met 2 CDMs gebruikt kan het nog wel, maar hij kan de taak niet in zijn eentje volbrengen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Elk jaar St. Patricksday toernooi tochOh jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En een paar vorige jaargangen blijkbaar ook
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
O kut ja, vergeten dat Vermeer de beker keeptquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef dion_v_k het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Duarte; Schone, Bojan en Fischer.
[ afbeelding ]
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Bespaar je de moeite. Je nu nog op Ieren richten is tevergeefs, ben ik bangquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boeit niet zo heel veel toch? Ik zie ook liever Cillessen maar voor de rest vind ik het een goede opstelling. Benieuwd naar Bojan in de spits met Duarte op het middenveldquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O kut ja, vergeten dat Vermeer de beker keept
Ik heb SIF Matuidi in mijn bazenteam, redde mij gisteren nog nadat IF Benzema faalde en Xabi Alonso een pingel mistte door zelf even 2x van rand 16 binnen te knallen met zijn linker![]()
![]()
Geen Sereroquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef dion_v_k het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Duarte; Schone, Bojan en Fischer.
[ afbeelding ]
10 wedstrijden achter elkaar gewonnen. Ik stop nu op mijn hoogtepunt![]()
![]()
Hoe is hij verdedigend? Ik wil hem zelf ook halen; twijfel tussen IF Alaba enSIF Matuidiquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb SIF Matuidi in mijn bazenteam, redde mij gisteren nog nadat IF Benzema faalde en Xabi Alonso een pingel mistte door zelf even 2x van rand 16 binnen te knallen met zijn linker
GRAAG VERWIJDEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |