Dat moet in je aard liggen.quote:
Dat vrouwen nee zeggen tegen seks?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een vriendin van me vertelde trouwens gisteren dat haar nicht is verkracht en vermoord door haar ex. Omdat ze nee zei tegen seks.
Ik kan die shit echt niet handelen.
Gewoon niet.
moordenaar graag levenslang laten martelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een vriendin van me vertelde trouwens gisteren dat haar nicht is verkracht en vermoord door haar ex. Omdat ze nee zei tegen seks.
Gewoon niet.
De gevangenis in en iedereen daar vertellen dat hij een meisje verkracht heeft en vermoord. Komt vanzelf goedquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
moordenaar graag levenslang laten martelen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat moet in je aard liggen.
De een studeert tot aan zijn dood en de ander doet niks.
En dat laatste doe ik.
Je weet hoe groot je uitkering is en daarvan moet je 't doen.
dat ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De gevangenis in en iedereen daar vertellen dat hij een meisje verkracht heeft en vermoord. Komt vanzelf goed
Ik geloof niet dat het in Nederland hetzelfde klimaat is als in de VS.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De gevangenis in en iedereen daar vertellen dat hij een meisje verkracht heeft en vermoord. Komt vanzelf goed
had zemaargeen nee moeten zegenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gewoon niet.
Dan mag hij daar heenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het in Nederland hetzelfde klimaat is als in de VS.
Ik weet dat je trollt, maar ik kan dat niet lezen zonder enigszins boos te wordenquote:
Eianquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eian is als de broer die ik nooit gehad heb.
Denk dat ik massaal mijn spaargeld op JVC ga zetten, als die winnen krijg je 16 keer je inzet!quote:
Ze winnen nooit van Hansie Hansie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat ik massaal mijn spaargeld op JVC ga zetten, als die winnen krijg je 16 keer je inzet!
Die pakt de cupquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze winnen nooit van Hansie Hansie.
wast door en door schoonquote:
Doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat ik massaal mijn spaargeld op JVC ga zetten, als die winnen krijg je 16 keer je inzet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |