quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denken dat hij ooit seks heeft
wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb wel BLO gehad maar ik ben niet gek!
Je bent zelf die gastquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die gast van probleemwijken ´s-Hertogenbosch
kom we helpen haarquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
hahaha ess moet vechten tussen de hoolies
Had toch eens een topic geopend? In R&P. Na jarenlang gezeur over maagd zijn, dat hij een zoontje had in Nederland en die iedere keer op en neer ging tussen Zweden en hier?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denken dat hij ooit seks heeft
Lokpostquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.rapecoin.com/
Deze heeft vast potentie
Richting Artisquote:
Es gaat vechten met Feyenoord hooligansquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
Wat valt er in deze SC te beleven?!
Ik heb taartquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
Wat valt er in deze SC te beleven?!
Naakt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Es gaat vechten met Feyenoord hooligans
Nee, ik ben vriendjes met de chimps daarquote:
Moeten ze mijn taart maar niet jattenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Es gaat vechten met Feyenoord hooligans
rebelquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
Bier in de toetsweek op de dag voor de moeilijkste toets
Ik hoop dat je zakt #500 euroquote:
Als ik dit jaar al zak dan moet er wel veel mis gaan zegquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:03 schreef Toto69 het volgende:
S van E
Misschien niet vandaag en misschien niet morgen maar uiteindelijk kom je er wel achter !
Zal ik reageren met "dit boeit echt niemand"
gastquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik dit jaar al zak dan moet er wel veel mis gaan zeg
Maar wie weet verlies ik mijn arm en mis ik veel school en raak ik verslaafd aan cocaïne, alles kan.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:04 schreef essnhills het volgende:
Ik droomde dat iedereen werd tegengehouden op Amsterdam Centraal, omdat ze niet geloofden dat we niet kwamen rellen. Maar toen zei ik dat ik alleen maar kwam om m'n verjaardag te vieren en toen checkten ze mijn ID, kreeg ik een felicitatie en mocht ik doorlopen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Vroeger zeiden ze altijd dat 5 vwo het moeilijkste jaar was, maar dit is echt makkelijker dan de onderbouw
Ik heb heel veel dingen in de 5e niet gedaan. 2 weken in het nieuwe schooljaar kreeg ik een hersenschudding en omdat ik veel te vroeg weer aan de slag ging heb ik daar maanden last van gehadquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Vroeger zeiden ze altijd dat 5 vwo het moeilijkste jaar was, maar dit is echt makkelijker dan de onderbouw
jij hebt een probleemwijken obsessiequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:06 schreef Toto69 het volgende:
weet iemand welk nummer vanaf 26:18 speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |