Dat is zeker waar, maar 'zware botten' wordt toch ook wel heel vaak gebruikt als excuus voor 'te vet'.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:20 schreef DroogDok het volgende:
Er zal van mens tot mens best wat variatie in de grootte en zwaarte van de botten zitten.
Eigenlijk bedoelen ze dat hun botten het zwaar hebbenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:17 schreef Woelwater het volgende:
Hét excuus van obesitaspatiënten.
Of was dat nou "zware botten"
Tuurlijk heeft de één grotere botten dan de ander, maar dat betekend niet dat je direct moddervet moet gaan worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:54 schreef dreamerbulk het volgende:
jazeker.. simpel voorbeeld ..kijk naar het verschil in dikte van polsen..
deze man van 205cm
[ afbeelding ]
heeft een grotere botstructuur dan deze gast
[ afbeelding ]
ook meer spieren, maar zijn botten zijn groter, dit is gemakkelijk te zien a.d.h.v polsen
nee absoluut, het is geen excuus om ziek dik te zijn idd lmaoquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:14 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft de één grotere botten dan de ander, maar dat betekend niet dat je direct moddervet moet gaan worden.
Heb even gemeten en ik kom op 21,5cm om het smalste punt van me pols (en er zit miss 3mm vel tussen me meetding en het bot).quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:47 schreef JaapB het volgende:
Een manier om te meten of iemand zware botten heeft is het meten van het polsgewricht.Normaal een omtrek van 14 centimeter en bij zwaardere botten rond de 17 tot 18 centimeter. En extreem kan het rond de 24 centimeter zijn.
Dan hebben we het wel over een pols zonder babyvet er omheen.
Dus antwoord op je vraag: Ja, er zijn mensen met zwaardere botten.
ik heb zelf maar 18 cm, terwijl ik wel 108kg weeg(voornamelijk spieren, dat dan weer wel)quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:01 schreef CrashO het volgende:
[..]
Heb even gemeten en ik kom op 21,5cm om het smalste punt van me pols (en er zit miss 3mm vel tussen me meetding en het bot).Heb dan ook grote handen (kom volledig om me pols met duim + middelvinger van de andere hand)
Ik zie toch weinig verschil in de polsen, juist meer daaromheen waar hij zo gespierd is... en de kuitjes en enkels van die bovenste meneer dan, die zijn ook niet zo maatje XL als de rest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:54 schreef dreamerbulk het volgende:
jazeker.. simpel voorbeeld ..kijk naar het verschil in dikte van polsen..
deze man van 205cm
[ afbeelding ]
heeft een grotere botstructuur dan deze gast
[ afbeelding ]
ook meer spieren, maar zijn botten zijn groter, dit is gemakkelijk te zien a.d.h.v polsen
en toch zit er veel verschil in lmaoquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Megara het volgende:
[..]
Ik zie toch weinig verschil in de polsen, juist meer daaromheen waar hij zo gespierd is... en de kuitjes en enkels van die bovenste meneer dan, die zijn ook niet zo maatje XL als de rest.
Dat zijn godverredomme dikke polsen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
en toch zit er veel verschil in lmao
De bovenste was al een tank voordat hij zijn spieren ontwikkelde... je hebt toch soms van die grote mannen die echt grof zijn van zichzelf.. grote handen, dikke polsen, gewoon grotere kast.
en dan heb je types die veel tenger/vrouwelijker gebouwd zijn...
dan zie je duidelijk de verschillen in botstructuur
hier een duidelijker voorbeeld waarbij de botstructuur van de polsen en handen alleen al veel groter is:
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben inderdaad zware botten, maar ik had begrepen dat dit maximaal anderhalve kilo scheelt, omdat botten sowieso niet zo heel zwaar zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar 'zware botten' wordt toch ook wel heel vaak gebruikt als excuus voor 'te vet'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |