SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt TaibbiGroot fan van User Wotte
hij is 410 boy hoor vanavond kijk maar uitquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:35 schreef Scrummie het volgende:
Sterkte? Sterkte voor jezelf TJACKA! Ik heb net je stoel, vak en rij nummer naar wat Feyenoorders gesmst.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:35 schreef Scrummie het volgende:
Sterkte? Sterkte voor jezelf TJACKA! Ik heb net je stoel, vak en rij nummer naar wat Feyenoorders gesmst.
Ok dan! Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:37 schreef sararaats het volgende:
ik heb dinsdag een kleine ingreep maar ga 's middags wel proberen te gaan werken.
Guyviequote:
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Feli's!!!![]()
Gaat er nog gefeest worden?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
Ja nu moet deze
echt even hoor.
Voor onze jarigen![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
..en voor Ess (want het scheelt toch maar een paar jaar)
Thnxquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Guyviegavandaag eens beginnen aan Unsere Mutti, Unsere Vatti
![]()
Gisteren weer Children of Men onder het stof weg getrokken, prachtige film blijft dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |