Je moet van die roze wasbolletjes gebruiken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:12 schreef Socios het volgende:
Geen... Zelfs op maat gemaakte doppen gaan gedurende de nacht irriteren waardoor men daar weer wakker van wordt...
Pas op dat je geen tinnitus ontwikkelt hierdoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je moet van die roze wasbolletjes gebruiken.
Helemaal tot een puntje draaien, diep je oor in steken, echt diep, en dan flink aandrukken. werkt perfect!
tinwattus?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Pas op dat je geen tinnitus ontwikkelt hierdoor.
En dat kun je van oordoppen krijgen?quote:
Ja deze!quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Ik slaap er heel goed op
gebruik je elke dag nieuwe? of hoelang doe je er mee?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Ik slaap er heel goed op
Elke dag nieuwe, wel zo fris.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:17 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
gebruik je elke dag nieuwe? of hoelang doe je er mee?
Als ze in je oor zitten werken ze prima. Maar smorgens als ik wakker word, liggen ze vaak ergens in bedquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:31 schreef eriksd het volgende:
Die foam-dingen van de hema zijn het beste. Heb mijn gehele studententijd met die dingen in geslapen. Werkte veruit het beste.
Beter dus, heb je ze effectief maar kort in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ze in je oor zitten werken ze prima. Maar smorgens als ik wakker word, liggen ze vaak ergens in bed
Ik heb die dingen juist voor 's ochtends vroeg nodig, dus daar heb ik niks aanquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ze in je oor zitten werken ze prima. Maar smorgens als ik wakker word, liggen ze vaak ergens in bed
Ik gebruik ook dit! Alleen blijven ze bij mij niet de hele nacht goed zitten. Ik heb het idee dat ze door mijn lichaamswarmte minder goed functioneren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Ik slaap er heel goed op
Deze zijn geweldigquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Ik slaap er heel goed op
Heb ik ook en bevallen prima iddquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:47 schreef Leatherneck het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruik deze nu twee weken en bevallen prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |