Dat werken aan je relatie is toch niet zo goed afgelopen?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:53 schreef supertje77 het volgende:
Omdat iedereen blijkbaar toch zit te wachten op een vervolg..... ik ben weg bij de sportschool ( zit nu ergens anders SAMEN met mijn man) en we zijn druk bezig om aan onze relatie te werken.
Ow en nog even voor diegene die denken dat ik een jong piepkuiken ben... ik ben 37 en 10 jaar getrouwd. Ook heb ik een zoon van 5. Zo jong en onervaren ben ik dus niet.
Maar ondanks alles ben ik toch gaan inzien dat je keuzes moet maken. Verliefdheid zit er nog wel ( dat gaat ook niet zomaar weg) maar mij huwelijk komt nu op de 1e plaats.
Oepsquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat werken aan je relatie is toch niet zo goed afgelopen?
Inderdaad. De almachtige vader heeft gesproken middels het lot, god zij geprezen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:52 schreef jatochneetoch het volgende:
Dit is het werk van god, kan niet anders.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nouja dat is wel heel erg voorbarigquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien heb je dit ook net andere mensen, alleen zie je dat niet omdat dat jou niks kan boeien. Dit valt je op omdat je het wilt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:21 schreef Panzermaus het volgende:
Het lot bestaat niet, je bent 37 man, houd op met die onzin. Het was gewoon toevallig en puur omdat je het zo graag wilde voelde het speciaal.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:52 schreef jatochneetoch het volgende:
voor die kerel jaquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:52 schreef jatochneetoch het volgende:
Godverdomme, hardop gelachen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Bhahahaha.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
Nee je hebt duidelijk magische krachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |