Bedankt Peerijsjequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:32 schreef Peerijsje het volgende:
Het eerste model heeft een horizontaal gebogen en verticaal rechte lens, de twee een sferische. De tweede lens zou voor net wat meer zicht moeten zorgen en dus beter zijn. Het grappige is dat die nu net goedkoper is.
Ik denk dat het in dit geval weinig uitmaakt.
Elke situatie eigenlijk. Weet niet wat voor weeromstandigheden ik kan verwachten..quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die kwaliteit van die Sinner brillen erg treurig vind.
Waarvoor wil je de bril gebruiken? Voor elke situatie of alleen bij sneeuw/bewolkt weer?
Is het je eerste wintersport?quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef Chasinn het volgende:
[..]
Elke situatie eigenlijk. Weet niet wat voor weeromstandigheden ik kan verwachten..
Simpele uitleg:quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef Chasinn het volgende:
[..]
Elke situatie eigenlijk. Weet niet wat voor weeromstandigheden ik kan verwachten..
ik zou in Nederland naar wat winkels gaan om te passen wat goed zit. Veel hangt af van de vorm van je neus en hoe de brug daarop drukt (of juist niet). Maakt dan nogal verschil qua comfort. Als je eventueel een helm draagt kan je die meenemen tijdens het passen. Niets is kutter dan een grote spleet tussen bril en helm waar koude wind doorkomt, je moet dan weer een muts onder je helm doen etc etc.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is het je eerste wintersport?
Ik zou niet terplekke een bril kopen trouwens, kan je meteen passen welk model fijn zit, maar vaak zijn ze een stuk goedkoper duurder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |