abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135786272
Velen van jullie zullen ongetwijfeld wel eens op wintersport zijn geweest of gaan. Ik ben eigenlijk opzoek naar een beetje degelijke skibril voor mijn aankomende skivakantie.

Zit te twijfelen tussen deze twee:

- http://www.sinner.eu/shop/intruder-9110/
- http://www.sinner.eu/shop/toxic-9876/

Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn, en welke jij zou kopen.
pi_135786299
This medium-to-large fit goggle does more than look slick on the slopes. The ventilation in the lens keeps the inner lens warm and dry, to prevent lens fogging. Next to this, it fits perfectly with your helmet and enhances your vision all day long.

The Toxic is developed and desgined in close cooperation with top athlete and Olympic Champion snowboarding Nicolien Sauerbreij. Years of world-class sports experience are translated into this masterpiece, making it an added value for everyone out there. Packed with technology to keep you fog free, fit perfectly with your helmet and enhance your vision all day long.3

ja hoor geen dank
Just when I thought I was out... they pull me back in.
pi_135786540

Ik heb zelf deze. Prima dingetje
BEASTMODE
pi_135786559
Ik heb in ieder geval prijsverschil kunnen ontdekken.

Hoop dat je er wat mee kunt.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_135786579
en laat je niet gek maken! ;)
BEASTMODE
pi_135786879
Is meer een kwestie van pasvorm. Glas is hetzelfde dus kwalitatief/utilitair zal er niet veel verschil in zitten.
pi_135787034
Het eerste model heeft een horizontaal gebogen en verticaal rechte lens, de twee een sferische. De tweede lens zou voor net wat meer zicht moeten zorgen en dus beter zijn. Het grappige is dat die nu net goedkoper is.

Ik denk dat het in dit geval weinig uitmaakt.
pi_135787200
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:32 schreef Peerijsje het volgende:
Het eerste model heeft een horizontaal gebogen en verticaal rechte lens, de twee een sferische. De tweede lens zou voor net wat meer zicht moeten zorgen en dus beter zijn. Het grappige is dat die nu net goedkoper is.

Ik denk dat het in dit geval weinig uitmaakt.
Bedankt Peerijsje
pi_135787285
Ik zou de tweede kiezen omdat die er gewoon toffer uit ziet.
Voor de rest maakt het in die prijsklasse echt niet uit welke bril je koopt van Sinner, is toch allemaal goed.
Gewoon een keer naar de winkel gaan en kijken welke het lekkerste zit en het leukst op je blije hoofd staat. :)
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:57:30 #10
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_135787699
Ik moet zeggen dat ik die kwaliteit van die Sinner brillen erg treurig vind.

Waarvoor wil je de bril gebruiken? Voor elke situatie of alleen bij sneeuw/bewolkt weer?
pi_135788414
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die kwaliteit van die Sinner brillen erg treurig vind.

Waarvoor wil je de bril gebruiken? Voor elke situatie of alleen bij sneeuw/bewolkt weer?
Elke situatie eigenlijk. Weet niet wat voor weeromstandigheden ik kan verwachten..
  woensdag 22 januari 2014 @ 02:00:46 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135788643
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef Chasinn het volgende:

[..]

Elke situatie eigenlijk. Weet niet wat voor weeromstandigheden ik kan verwachten..
Is het je eerste wintersport?

Ik zou terplekke een bril kopen trouwens, kan je meteen passen welk model fijn zit, en vaak zijn ze een stuk goedkoper.
KuikenGuppy
  woensdag 22 januari 2014 @ 02:06:52 #13
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_135788694
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:45 schreef Chasinn het volgende:

[..]

Simpele uitleg:
Je hebt grofweg twee type lenzen voor zo een bril. Een spiegellens en een heldere oranje lens.

Spiegellens (te herkennen omdat het glas weerspiegelt duh) is voor fel licht dus voor zonnige dagen.

Bij slecht weer zie je weinig diepte En reliëf en wil je juist een lens welke zo helder mogelijk is (vaak oranje getint).

Die lens van die Sinner is donker oranje zodat hij in elke situatie wel mee kan maar nooit ideaal is.

Het meest ideale is twee verschillende brillen voor zonnige en slechte dagen. Een goed compromis is een bril met een verwisselbare lens. De Anon Helix (60,-) is zon bril die al 10X chiller zit dan die waardeloze frames van Sinner (blijft persoonlijk) en wordt geleverd met een spiegellens en een heldere lens. Ideale optie als je voor een leuke prijs een bril wil voor iedere situatie. :)
  donderdag 23 januari 2014 @ 05:55:31 #14
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135836533
Anon, von zipper en andere A merken hebben vaak veel betere frames dan sinner. Vind die sinner meuk zelf helemaal niks.

Daarnaast heb je ook nog eens frames die geschikt zijn voor gebruik met een helm en frames die alleen goed zitten zonder helm.

Ik heb zelf een von zipper porkchop( 2012 model dus zal nu vast wel anders heten). Het mooie van die bril ( voor mij dan) is dat het ook te gebruiken is voor motorcross.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_135908208
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 02:00 schreef Burdie het volgende:

[..]

Is het je eerste wintersport?

Ik zou niet terplekke een bril kopen trouwens, kan je meteen passen welk model fijn zit, maar vaak zijn ze een stuk goedkoper duurder.
ik zou in Nederland naar wat winkels gaan om te passen wat goed zit. Veel hangt af van de vorm van je neus en hoe de brug daarop drukt (of juist niet). Maakt dan nogal verschil qua comfort. Als je eventueel een helm draagt kan je die meenemen tijdens het passen. Niets is kutter dan een grote spleet tussen bril en helm waar koude wind doorkomt, je moet dan weer een muts onder je helm doen etc etc.

Tevens moet je even een fatsoenlijk mes meenemen, zodat je de foam van de bril wat bij kan snijden na de eerste dag skien (wanneer dit nodig is uiteraard).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')