SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik niet ingevuld omdat hij toch ook al een IF heeft.. alleen is hij nu wel veel sneller in H2H.quote:![]()
Deed het wel aardig als hij speelde ja, maar toch wel wat te weinig gespeeld om in aanmerking te komen voor een (kleine) UP denk ik.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Even Castaignos submitten brbAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Suarez, cahill, modric, aguero, costa, courtois.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
waar submit je?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik heb geen golds gesubmit, behalve Piazon naar 78, ultrabaas dat het is.
Verder alleen een heleboel silvers (ook buitenland) en een paar bronzes.![]()
GJE. Ik mis je. Was je nu maar hier bij mij. In jou armen voel ik mij zo vrij.
Kon ik maar terug in de tijd, zeggen dat het me spijt.
Enige woorden die bij me opkomen.🍆![]()
Welke bronzes? De lijst met silvers is waarschijnlijk te lang.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb geen golds gesubmit, behalve Piazon naar 78, ultrabaas dat het is.
Verder alleen een heleboel silvers (ook buitenland) en een paar bronzes.![]()
Ik loop hier in de regen, misschien kom ik GJE wel tegen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:48 schreef Johnbon het volgende:
GJE. Ik mis je. Was je nu maar hier bij mij. In jou armen voel ik mij zo vrij.
Kon ik maar terug in de tijd, zeggen dat het me spijt.
Enige woorden die bij me opkomen.
Het leven zonder hem is kut, want ik zit in de put.
Wat kon ik er nou aan doen, wat ben ik een modderfocking oen.![]()
2x gescoord. Tevens een assist en een penalty veroorzaakt. En dat in zo'n 90 minuten.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
gewoon terecht hoorquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
DS2 toen die een FUT verbod had gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Doet me weer denken aan dit topic met die brute dichtkunstenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik loop hier in de regen, misschien kom ik GJE wel tegen.
Het leven zonder hem is kut, want ik zit in de put.
Wat kon ik er nou aan doen, wat ben ik een modderfocking oen.
ONZ / Mijn ode aan kankerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
jawelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Fuszy het volgende:
Doet die wefut price check het niet meer bij UTT?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: