Meh, valt IRL allemaal wel meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent zuur dat je vriendinnetje geen mod geworden is en ik gevraagd ben
Dan ga je maar naar een rommelmarkt voor een tweedehands klysma en een beeldje van een dolfijn.quote:
Is ook welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:30 schreef Typisch het volgende:
ik dacht dat het hier gezellig was
jeetje zeg
Niet waar man!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, je was toen al lang mod op onz_!
JE bent gewoon kansloos dat je nooit op ONZ bent.
En wel zeiken dat Tamashi er nooit is op SEX, dat is gewoon kansloos hypocriet.
Je bent zuur, dat is genoeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Relschoppen? Ik? Dit is geen rel schoppen hoor
Lul niet dom wichtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet waar man!
Als je dan wil zeiken doe dat dan wel met feiten die kloppen pieperd.
Dat weet ik. Maar vaak blijft het forum dan wel achter. Zo zijn er al meer topics leeg gelopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, valt IRL allemaal wel mee
Hee maar je snapt trouwens het verschil tussen TC en een FOK! SC wel, toch? Het één sluit het ander niet uit.
quote:
Ik liep ook wel eens leeg van topics, dat was echt niet best, het betrof voornamelijk Holle Bolle Gijsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar vaak blijft het forum dan wel achter. Zo zijn er al meer topics leeg gelopen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef Tally het volgende:
[..]Ik ben niet zuur hoor. Waar zou ik zuur om moeten zijn!
Aah we kunnen het niet 'winnen' dan komen er dingen als dom wichtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lul niet dom wicht_!
Jij was al mod, het ging er om of Smeg terug zou komen. En dat ik twijfelde of hij de tijd er wel voor had omdat er een mod werd gezocht die er op bepaalde tijden kon zijn_!
Ja oke, maar lijkt me vrij sterk dat dat met deze SC gebeurt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar vaak blijft het forum dan wel achter. Zo zijn er al meer topics leeg gelopen.
Heel ONZ is al tijden klaar met jouquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Aah we kunnen het niet 'winnen' dan komen er dingen als dom wicht
Ik ben klaar met jou. Nogmaals je feiten kloppen niet.
Diarree is a bitchquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik liep ook wel eens leeg van topics, dat was echt niet best, het betrof voornamelijk Holle Bolle Gijs
Anusplassen is nimmer één fantastisch evenement om mee te makenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Diarree is a bitch
RIP voor de nabestaanden. En je zielige dolfijn
wat een schobbejakquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef Monopoly het volgende:
En ga gerust je gang met noten, ik verzamel ze.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel ONZ is al tijden klaar met jou
Ik hou ook wel van noten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:33 schreef Monopoly het volgende:
En ga gerust je gang met noten, ik verzamel ze.
Maar verduidelijk de situatie dan wat door de kloppende feiten te delenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Aah we kunnen het niet 'winnen' dan komen er dingen als dom wicht
Ik ben klaar met jou. Nogmaals je feiten kloppen niet.
BEN JIJ ONZE PEACE BRENGER, ONZE WITTE DUIF, ONZE INDIAANSE PIJPROKER, ONZE STRIJDBIJLBEGRAVER, ONZE NEDERLANDSE MERKEL.quote:
DAT BEN IKquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
BEN JIJ ONZE PEACE BRENGER, ONZE WITTE DUIF, ONZE INDIAANSE PIJPROKER, ONZE STRIJDBIJLBEGRAVER, ONZE NEDERLANDSE MERKEL.
Veel plezier daar.quote:
Nee, want dan krijg ik toch wel een zuur slotje in de trant van 'Gebruik de search maar.'quote:
Zo rol ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig, wat een goede timing heb jij
Foei Admiraal!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik toch wel een zuur slotje in de trant van 'Gebruik de search maar.'
Zelfs als je grappig probeert te doen faal je gewoon nog.quote:
Maar niet naar lokaal b404!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |