quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mod zijn in onz en er nooit zijn
Komt op hetzelfde neer toch
Onterechte bedoel je.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Typisch het volgende:
ik heb net een onjuiste ban gekregen in jullie tinychat room
Moira voor modquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Janken omdat je collega op SEX er nooit is, terwijl je zelf nooit in ONZ bent
Beter dan primaquote:
Ik ben fransquote:
Ben je een beetje zuur mono?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Janken omdat je collega op SEX er nooit is, terwijl je zelf nooit in ONZ bent
lompe's policy is noord kroea policyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Typisch het volgende:
ik heb net een onjuiste ban gekregen in jullie tinychat room
Op welke manier wordt daar eigenlijk last van ondervonden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef Tally het volgende:
Ja een beetje janken dat er nog een sc bij moet in ONZ en dan lekker op TC gaan zitten tikken.
Zegt toch genoeg?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Tally het volgende:
[..]Ja want jij ziet hoe vaak ik hier ben
hier kreeg ik eens een FOK!ban voorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
lompe's policy is noord kroea policy
Werkte ik bij een groot concern?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan meepraten
Niet meer bij dat grote concern aan het werk toch?
Denk wat je wil denkenquote:
Gaat het niet om 'voor de schermen'? Da's toch wel belangrijk als mod?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Tally het volgende:
[..]Ja want jij ziet hoe vaak ik hier ben
Die heb ik vaak genoeg gehoord. Meer dan vaak genoegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, mijn Ph waardes zijn normaal. Ik geef gewoon mijn mening.
Goed voor je, denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier kreeg ik eens een FOK!ban voor
Dat hoop ik?quote:
Oké, goed zo om om te gaan met users die kritiek geven, niet naar luisterenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik vaak genoeg gehoord. Meer dan vaak genoegAlleen wilde niemand luisteren.
En nu... Eigenlijk weer niet
Ik weet niet hoe het in Noord korea gaat. Ben ik nooit geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat doe ik al zeker, of wordt dat ook al afgekeurd in dit Noord Koreaanse regime?![]()
Niet zover ik weetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed voor je, denk ik
[..]
Dat hoop ik?
haal die ban eens wegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed voor je, denk ik
[..]
Dat hoop ik?
Onacceptabel! Banwaardig! Weer terug naar zwart!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
Een mod die gaat lopen relschoppen, ongelooflijk.
dat dit kan op fokquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
Jongen, fucking fuckingvullerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet zover ik weetIk draai bij een internet radio station (nee geen R49 of wtf het nu is) en ben fucking vakkenvuller.
Koning Willem zal hiervan horen, dat kan ik je verzekeren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dat dit kan op fok
#albertoquotes
Is ons niet vreemd, toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
Ik doe niets, moet je klappen, Winnaar ONZ verkiezingen 2013?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
Jij bent zuur dat je vriendinnetje geen mod geworden is en ik gevraagd benquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oké, goed zo om om te gaan met users die kritiek geven, niet naar luisteren_!
Goede mod wel.
het meest multinational waar ik bij kom is de conimex kroepoek vullenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, fucking fuckingvullermultinational alles!
We hebben al genoeg zwarten in Nederland.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onacceptabel! Banwaardig! Weer terug naar zwart!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relschoppen? Ik? Dit is geen rel schoppen hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
Das toch wel soort van meer cultureel toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
het meest multinational waar ik bij kom is de conimex kroepoek vullen
Onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent zuur dat je vriendinnetje geen mod geworden is en ik gevraagd ben
Ga toch weg joh, je was toen al lang mod op onzquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent zuur dat je vriendinnetje geen mod geworden is en ik gevraagd ben
Aha, dus je wil wel fittie!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik doe niets, moet je klappen, Winnaar ONZ verkiezingen 2013?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We hebben al genoeg zwarten in Nederland.
[ afbeelding ]GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |