SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
Teven iets met kaarsjes en rozenblaadjes doet het altijd goeddat is natuurlijk al gedaan zoek nieuwe ideeënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe moeten wij weten wat je natuurlijk al gedaan hebt met je relatie die al een x aantal jaar duurt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef MKMK het volgende:
ja dat is a
[..]
dat is natuurlijk al gedaan zoek nieuwe ideeën
Het kan altijd beterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef MKMK het volgende:
ja dat is a
[..]
dat is natuurlijk al gedaan zoek nieuwe ideeën
en benzine in plaats van water dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het kan altijd beter![]()
Tig kaarsjes bij het zwembad en dat naakt nachtzwemmen
Hoef je in ieder geval niet naar het crematorium af te reizenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
en benzine in plaats van water dan?
nee, dat is al passé.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoef je in ieder geval niet naar het crematorium af te reizen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
Teven iets met kaarsjes en rozenblaadjes doet het altijd goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef maily het volgende:
[..]Hij bedoelt tevens, maar zijn spelling is waardeloos. Al is hij een toffe knul dus het is hem vergeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef maily het volgende:
[..]Ik bedoel tevens natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te snel getypt-XOXO-
ja maar wat voor antwoorden het lijken wel een stel 12 jarigen die antwoord gevenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor, jij stelt een vraag en wij geven jou gewoon antwoord.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoel tevens natuurlijk![]()
Te snel getypt
Welkom op Fok!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef MKMK het volgende:
j
[..]
ja maar wat voor antwoorden het lijken wel een stel 12 jarigen die antwoord geven
Verassing!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:41 schreef MKMK het volgende:
hahah tot ziens fok not my kind of people waar ik mee geassocieerd wil worden. Ik dacht dat het grappig was heb een keer er wat over gehoord maar niet dus.
quote:
Je typt ook als een 12-jarige. Het is veRRassing.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef MKMK het volgende:
j
[..]
ja maar wat voor antwoorden het lijken wel een stel 12 jarigen die antwoord geven
Seriously? "Je moet origineel blijven", maar wel op een friggin' forum om advise vragen? Wat is er toch mis met onze generatiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:23 schreef MKMK het volgende:
We hebben al veel dingen gedaan maar wat is een leuk idee qua date thuis of buiten actief? nieuwe ideeën dus geen standaard dingen die zijn inmiddels al gedaan herhalen is ook zo saai:P je moet wel origineel blijven
Dit is toevallig wel R&P, het meest serieuze deel van Fok!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:41 schreef MKMK het volgende:
hahah tot ziens fok not my kind of people waar ik mee geassocieerd wil worden. Ik dacht dat het grappig was heb een keer er wat over gehoord maar niet dus.
Ben jij mijn tweelingbroer op FOK! ???quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:01 schreef F1979 het volgende:
Ik heb haar een keer op de heftruck van het magazijn laten rijden. Vond ik wel origineel
Seriously, dat zou de meest awesome date ever zijn. Als iemand dat voor me als date zou regelen zou ik ermee trouwen. En ik wil niet eens trouwenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Marshmallows roosteren boven een actieve vulkaan.
een echt actieve is misschien minder tof, maar als ie gewoon een beetje warm is zou het inderdaad wel supergaaf zjn .quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:46 schreef Musil het volgende:
[..]
Seriously, dat zou de meest awesome date ever zijn. Als iemand dat voor me als date zou regelen zou ik ermee trouwen. En ik wil niet eens trouwen
Hij moet niet op het punt van uitbarsten staan nee, dat is weer net teveel van het goedequote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
een echt actieve is misschien minder tof, maar als ie gewoon een beetje warm is zou het inderdaad wel supergaaf zjn .
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Hierom kreeg ik de slappe lach, waarvoor dank
ja, dan is de verassing te groot.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:48 schreef Musil het volgende:
[..]
Hij moet niet op het punt van uitbarsten staan nee, dat is weer net teveel van het goedeGelukkig barsten de meeste actieve vulkanen alsnog niet bijster vaak uit
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja, dan is de verassing te groot.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja, dan is de verassing te groot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |