Daarom wordt er vaker met je geflirt als je een relatie hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef K44S het volgende:
Tja, de vrouwen vallen vaak genoeg op de bondkraagjes ( dan heb ik het ook over de Nederlandse vorm hier van ).
Omdat volgens hun gevoel, zij zich beter kunnen redden in de maatschappij ( het alfa gedrag ).
Zelfde zie je in het dierenrijk..... de grootste bek heeft vaak het mooiste vrouwtje.
Dit gaat natuurlijk niet altijd op.
Ook schijnt het zo te zijn, dat mensen die zich daad werkelijk gelukkig voelen ( dus niet het zeggen... maar volgens hun gevoel ook echt zijn ) dit zich laat aflezen van het gezicht en manier van doen.
Dus ze stralen iets af, wat vaak aantrekkelijker is dan mensen die toch iets missen.
wat een gelul.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef bondage het volgende:
Mensen met een minder mooi uiterlijk hebben imo een mindere eigenwaarde. Ze zullen niet zo snel iemand aanspreken die er een stuk beter uitziet omdat ze bang zijn toch te zullen falen. Dit is waarom ze sneller zullen gaan voor een partner die er ook wat minder mooi uitziet. Dit gaat in ieder geval voor mijzelf op; ik durf niet eens lekkere meiden zomaar aan te spreken of er contact mee te zoeken.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, ik heb wel eens hele lekkere meiden samen gezien met een lelijke partner. Misschien dat hier de status een rol speelt waardoor deze mensen hun eigenwaarde hoger ligt.
Waarom zou dat gelul zijn? Het is sowieso mijn persoonlijke mening en ik ben er heel zeker van dat dit voor meer mensen geldt.quote:
Ik heb nog nooit een bondkraagje gezien ....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef K44S het volgende:
Tja, de vrouwen vallen vaak genoeg op de bondkraagjes ( dan heb ik het ook over de Nederlandse vorm hier van ).
Omdat volgens hun gevoel, zij zich beter kunnen redden in de maatschappij ( het alfa gedrag ).
Zelfde zie je in het dierenrijk..... de grootste bek heeft vaak het mooiste vrouwtje.
Ook schijnt het zo te zijn, dat mensen die zich daad werkelijk gelukkig voelen ( dus niet het zeggen... maar volgens hun gevoel ook echt zijn ) dit zich laat aflezen van het gezicht en manier van doen.
Dus ze stralen iets af, wat vaak aantrekkelijker is dan mensen die toch iets missen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef K44S het volgende:
quote:
Maar dat is dan toch kut, want dan moet je bijvoorbeeld seks hebben met iemand die je eigenlijk niet zo aantrekkelijk vindt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef bondage het volgende:
Mensen met een minder mooi uiterlijk hebben imo een mindere eigenwaarde. Ze zullen niet zo snel iemand aanspreken die er een stuk beter uitziet omdat ze bang zijn toch te zullen falen. Dit is waarom ze sneller zullen gaan voor een partner die er ook wat minder mooi uitziet. Dit gaat in ieder geval voor mijzelf op; ik durf niet eens lekkere meiden zomaar aan te spreken of er contact mee te zoeken.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, ik heb wel eens hele lekkere meiden samen gezien met een lelijke partner. Misschien dat hier de status een rol speelt waardoor deze mensen hun eigenwaarde hoger ligt.
Knappe mensen hebben meer keuze in partners daardoor kunnen ze kiezen voor intelligentere, knappere partners waardoor de nakomelingen slimmer worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Uhm. Theoretische benadering werkt niet in de liefde. Over het algemeen valt soort op soort. Er zijn meerdere onderzoeken waaruit blijkt dat je op mensen verliefd wordt die in dezelfde 'uiterlijksklasse' vallen. Uitzonderingen daargelaten, maar normaal gesproken is de vrouw niet veel knapper dan de man en vice versa.
Dit laatste is onzin. Als je een relatie hebt, en je houdt van elkaar dan is dat heel anders dan een meisje uit de kroeg mee nemen op zaterdagnacht en volblaffen. Die is vaak ook niet mooi omdat je al liters bier op hebt en toch je snikkel in een half natte kut wilt proppen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef Blastoise het volgende:
knip
Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat ik dan liever single zou blijven dan dat ik elke avond seks moet hebben met iemand die me qua uiterlijk helemaal niet aanstaat, hoe lullig het ook klinkt.
En dit zegje omdat je jezelf knap vindt ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bondkraagje gezien ....
Wat wil je met dat plaatje zeggen ?quote:
Je hoeft niet knap/mooi/perfect te zijn om door een ander aantrekkelijk gevonden te worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef Blastoise het volgende:
Maar dat is dan toch kut, want dan moet je bijvoorbeeld seks hebben met iemand die je eigenlijk niet zo aantrekkelijk vindt?
Nee, ze bestaan alleen in de films.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:15 schreef K44S het volgende:
[..]
En dit zegje omdat je jezelf knap vindt ?
[..]
Wat wil je met dat plaatje zeggen ?
Vind het echt geen onzin.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit laatste is onzin. Als je een relatie hebt, en je houdt van elkaar dan is dat heel anders dan een meisje uit de kroeg mee nemen op zaterdagnacht en volblaffen. Die is vaak ook niet mooi omdat je al liters bier op hebt en toch je snikkel in een half natte kut wilt proppen.
Je kunt iemand ook op andere punten aantrekkelijk vinden. En ik denk dat als je zelf niet zo aantrekkelijk bent je je daar ook minder druk om maakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef Blastoise het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch kut, want dan moet je bijvoorbeeld seks hebben met iemand die je eigenlijk niet zo aantrekkelijk vindt?
Dat kan; gelukkig lopen er meer rond.quote:Dit onderwerp kwam in me op, omdat ik zag dat een meisje die ik al vanaf de middelbare school ken, een relatie openbaar maakte via Facebook. Dat meisje is op zich nog wel aardig, alleen ze is gewoon echt lelijk. Buiten het feit dat ze lelijk is, heeft ze ook nog eens een enorm on-sympathieke kop. Ik weet, ik weet dat ze daar natuurlijk zelf niets aan kan doen, en dat ze qua innerlijk hartstikke aardig is, maar dan nog zou ik het er gewoon niet ''op kunnen''.
Ik denk dat als je echt verlieft op iemand bent (op andere punten dan uiterlijk), ook als deze minder knap is, je je daar niet zo druk meer om zult maken.quote:Een vrouw moet voor mij wel echt aantrekkelijk, fris, een lieve uitstraling hebben, mooie ogen, en niet een slangenkop. En van daaruit vraag ik mijzelf af: Stel dat ik nu heel erg lelijk zou zijn, zou ik dan uit een soort compromis met mezelf wel voor zo'n meisje gaan? Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat ik dan liever single zou blijven dan dat ik elke avond seks moet hebben met iemand die me qua uiterlijk helemaal niet aanstaat, hoe lullig het ook klinkt.
Ik bedoel nog niet eens zozeer alleen de kop, maar sommige mensen hebben het gewoon allemaal niet zo mee, ook geen uitstraling, opvallend karakter etc..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Knap of niet is je kop. Met intelligentie, verzorgd zijn en humor valt een hoop te compenseren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |