Vrouwen maken geen geluid zolang je ze maar goed verdoofd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar maken ze meer of minder geluid dan een vrouw?
Probeer het uitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
Geen idee, ik denk minder... Omdat je niet op een matras hoeft te beuken. Maar als je met een vrouw ligt te beuken krijg je wel meer status en krediet van je omgeving, dan dat je een fleshlight zit te nemen zielig en alleen op je kamertje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
Een vertaling van een Engelse site met R rated content.quote:
Een paar dagen geleden viel seks toch tegen en stelde het niets voor in jouw ogenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk minder... Omdat je niet op een matras hoeft te beuken. Maar als je met een vrouw ligt te beuken krijg je wel meer status en krediet van je omgeving, dan dat je een fleshlight zit te nemen zielig en alleen op je kamertje.
Dat doet het ook, maar dat neemt niet weg dat ik mijn omgeving hier niet van kan overtuigen. Naar mijn mening is fappen beter, alleen zette ik het neer zoals het gezien wordt door de omgeving snappie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:49 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden viel seks toch tegen en stelde het niets voor in jouw ogen
jE HEBT ME HELEMAAL OVERTUIG SPONGEBOSsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat doet het ook, maar dat neemt niet weg dat ik mijn omgeving hier niet van kan overtuigen. Naar mijn mening is fappen beter, alleen zette ik het neer zoals het gezien wordt door de omgeving snappie?
Dan maakt hij nog meer geluid... Hangt er als je hem heel los draait maakt hij een puffend geluid.quote:
Dan moet ik nog speciaal een fleshlight gaan kopen waar ik verder niks aan heb ookquote:
Komen geen paarsgepunte lanzen voor in de op.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef eend112 het volgende:
Sommige dingen moet je voor jezelf houden, kanki vies dit.
Ik heb er twee kont en pussy, we kunnen meeten neem ik ze mee. Heb ook een strapon waarmee je eerst de fleshlight kan nemen en daarna mij, dan zien we of ik meer geluid maak dan de fleshlight.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan moet ik nog speciaal een fleshlight gaan kopen waar ik verder niks aan heb ook
Geld genoeg toch, dikke bankrekening vet veel bitcoins alles toch!?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan moet ik nog speciaal een fleshlight gaan kopen waar ik verder niks aan heb ook
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef eend112 het volgende:
Sommige dingen moet je voor jezelf houden, kanki vies dit.
Ik denk dat je me verwart met iemand anders nuquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:53 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Geld genoeg toch, dikke bankrekening vet veel bitcoins alles toch!?
Ik weet het niet man, ik moet er even over nadenken hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:52 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb er twee kont en pussy, we kunnen meeten neem ik ze mee. Heb ook een strapon waarmee je eerst de fleshlight kan nemen en daarna mij, dan zien we of ik meer geluid maak dan de fleshlight.
Nee jij speelt die skere maar bent die rijke. Aberella niet meegeteld. Zij is doktorshoertje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verwart met iemand anders nu
We hebben alle tijd, kopje groene thee? Er zitten veel anti-oxidanten in en voor je het weet past die 100 denier panty gewoon.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik weet het niet man, ik moet er even over nadenken hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |