Ik meld me wel weer als ik zit te janken jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oh, dat wordt een jankfestijn.
Net als in de fillem. Na ja, altijd lastig. Vaak genoeg gehad met dat daten. Wil het niet meer zo. Geeft wel mooie herinneringenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ja, omstandigheden, bagage. Soms kan het gewoon niet..
Ik zie dat je je al hebt aangepast aan de me-date kok dude.quote:
eindelijk weer eens ouderwets leedvermaak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oh, dat wordt een jankfestijn.
Scherpquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zie dat je je al hebt aangepast aan de me-date kok dude.
kutquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Vond dat verhaal over de condoom ook wel leukquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
eindelijk weer eens ouderwets leedvermaak.
Haha.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Voordeel is dat we elkaar meer in het echt spreken dan online, scheelt ergernis. En opvallend hoe je dan je er vanzelf minder aan gaat ergeren.quote:
Ik verbaas me er toch nog weleens over dat dat zo'n gemeengoed is geworden. Mijn 'date' complimenteerde me nog dat ik zelfs in een simpel appje nog fraaie volzinnen maak, met hoofdletters en leestekens op de juiste plaatsen en zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Weer een lekker ongemakkelijke situatie gehad.....quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Echt hé.. ik word ook oud
Hoe is het met jou date-avonturen, je was toch ook bezig?
Je ziet op fok ook wel duidelijk wie waar vandaan komt trouwens. Als je goed oplet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik verbaas me er toch nog weleens over dat dat zo'n gemeengoed is geworden. Mijn 'date' complimenteerde me nog dat ik zelfs in een simpel appje nog fraaie volzinnen maak, met hoofdletters en leestekens op de juiste plaatsen en zo
Kap nâh!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je ziet op fok ook wel duidelijk wie waar vandaan komt trouwens. Als je goed oplet.
ENLIGHTUN MEEquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je ziet op fok ook wel duidelijk wie waar vandaan komt trouwens. Als je goed oplet.
Ik ken mezelf duidelijk niet; waar brengt de wichelroede jou dan naartoe als je hem op mijn post loslaat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik zó voor vallen.. Mannen die de basisgrammatica onder de knie hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik verbaas me er toch nog weleens over dat dat zo'n gemeengoed is geworden. Mijn 'date' complimenteerde me nog dat ik zelfs in een simpel appje nog fraaie volzinnen maak, met hoofdletters en leestekens op de juiste plaatsen en zo
Je hebt de standaard voorbeelden van woorden die echt alleen in een bepaald gebied veel gebruikt worden. Dus het raam "los" maken (noorden) enzo, bij de zuiderlingen hier zie je het wel aan de zinsbouw. Beetje lastig uit te leggen maar vind het altijd wel leuk om dat te raden en dan te checken op het fobo.quote:
Nou ja, heb ik er toch nog één van de vijf...mijn dag is weer goedquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef Sannne het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik zó voor vallen.. Mannen die de basisgrammatica onder de knie hebben.
Mannen die iets te vertellen hebben, een sterke eigen mening hebben, mooie verhalen kunnen vertellen en met wie je eindeloos lang diepe gesprekken kan hebben ook.![]()
(Niet dat ik zo'n man ken, hoor.)
Lol. Jij schrijft heel formeel. Kan overal zijn dus, het is maar net wie je vader en moeder waren. Maar da's geen grammatica of iets dergelijks natuurlijk. Gewoon wat me opvalt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken mezelf duidelijk niet; waar brengt de wichelroede jou dan naartoe als je hem op mijn post loslaat?
Ik zie mensen wel eens ocherm of iets wat daarop lijkt typen. Brabo'squote:Op woensdag 22 januari 2014 16:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je hebt de standaard voorbeelden van woorden die echt alleen in een bepaald gebied veel gebruikt worden. Dus het raam "los" maken (noorden) enzo, bij de zuiderlingen hier zie je het wel aan de zinsbouw. Beetje lastig uit te leggen maar vind het altijd wel leuk om dat te raden en dan te checken op het fobo.
Die "sterke mening" kan natuurlijk ook weer de irritante kant opgaan hequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef Sannne het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik zó voor vallen.. Mannen die de basisgrammatica onder de knie hebben.
Mannen die echt iets te vertellen hebben, een sterke eigen mening hebben, mooie verhalen kunnen delen en met wie je eindeloos lang diepe gesprekken kan hebben ook.![]()
(Niet dat ik zo'n man ken, hoor.)
Ocherm en Brabo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie mensen wel eens ocherm of iets wat daarop lijkt typen. Brabo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |