Oh ja! En dan bij voorkeur met zo'n ouderwets leertje met een pen opstekenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Vergeet geen knot in je haar te doen.
Dat is ook nog een optie! Met een gehaktbal ook wel lekker.quote:
Of een koteletquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:39 schreef eefje801 het volgende:
Dat is ook nog een optie! Met een gehaktbal ook wel lekker.
Wat een mooie cirkelredeneringquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:38 schreef BeamofLight het volgende:
Vage wijven zijn sowieso nogal vaag.
Je verwacht 't niet...quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:38 schreef BeamofLight het volgende:
Vage wijven zijn sowieso nogal vaag. En bovendien beginnen ze steevast te janken na een date of 4/5
Zie ik als een compliment, waarvoor dankquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:12 schreef Sannne het volgende:
Ik vind het vooral knap dat ie hem omhoog hield
Vuurvliegjequote:Op woensdag 22 januari 2014 06:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ben dan ook een award-winnende scribent tegenwoordig.
Oh wowquote:Op woensdag 22 januari 2014 06:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ben dan ook een award-winnende scribent tegenwoordig.
Dat geflip is ontzettend vaag ja, met je eens. Maar je kunt het natuurlijk ook gewoon vragen of iemand verder wil gaan ipv gewoon doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:14 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
Zoiets 2 weken terug ongeveer ook zoiets meegemaakt.
Ook super gezellig, je kent het wel, je bent jong en je wilt wat. Dus her en der werd er wat gezoend. Ik hield me in eerste instantie, als een nette heer, een beetje in. Maar zij begon mij enorm op te winden. Haar handen gingen naar plekken waardoor dit mij niet onberoerd liet. Hierdoor dacht ik zelf ook wel actie te kunnen ondernemen. Deels liet ze dat ook toe. Maar zodra ik d'r broekriem wou en knopen losmaakte sloeg het ook ineens om.
Ik zou ineens alleen maar contact willen vanwege de sex en ik hield haar aan het lijntje en dergelijk.
Kortom ze gaf mij het idee dat ik de schuldige was van de hele situatie en zij was het slachtoffer. Terwijl ik juist heel netjes was richting haar.
Maargoed met andere woorden, uiteindelijk waren de dates met deze dame gedaan.
Dat was toch ook het hele punt van het verhaalquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is vooral een Djeez-verhaal met een clou die je eeuwen van te voren aan ziet komen
Dan is ie wel goedquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat was toch ook het hele punt van het verhaal
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat geflip is ontzettend vaag ja, met je eens. Maar je kunt het natuurlijk ook gewoon vragen of iemand verder wil gaan ipv gewoon doen.
Enkel de vraag: wat vind jij lekker?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]als iemand alle signalen geeft dat er gevoosd gaat worden ga je toch niet steeds stoppen en vragen 'zal ik je riem even uit doen? wil je dat?'
Que?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Enkel de vraag: wat vind jij lekker?
Is legitiem
Hoe moet ik me dat voorstellen, ze heeft mijn erecte penis al volledig betast door mijn broek heen, en wanneer ik haar riem wil aanraken dien ik te vragen "wil je dit wel?"quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat geflip is ontzettend vaag ja, met je eens. Maar je kunt het natuurlijk ook gewoon vragen of iemand verder wil gaan ipv gewoon doen.
Nee maar vozen is niet voor iedereen ook neuken. Dat is wat ik daarmee bedoelde. Kun je niet zomaar vanuit gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]als iemand alle signalen geeft dat er gevoosd gaat worden ga je toch niet steeds stoppen en vragen 'zal ik je riem even uit doen? wil je dat?'
Dat is ook een optiequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Enkel de vraag: wat vind jij lekker?
Is legitiem
Niet qua eten natuurlijkquote:
Zie reactie op rhubarbje. Voor mezelf sprekend niet nee maar denk dat het zomaar kan dat iemand eerst wat wil vozen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen, ze heeft mijn erecte penis al volledig betast door mijn broek heen, en wanneer ik haar riem wil aanraken dien ik te vragen "wil je dit wel?"
srs?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet qua eten natuurlijk![]()
![]()
![]()
Ik heb veel vrouwen aangehoord waar de man maar wat loopt te kloten terwijl ze eigenlijk gewoon wilde dat de vraag gesteld werd: wat vind jij lekker als ik bij je doe (of iets in die strekking).
Is het werkelijk zo lastig om te zeggen "ik vind het lekkerder als je..."?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet qua eten natuurlijk![]()
![]()
![]()
Ik heb veel vrouwen aangehoord waar de man maar wat loopt te kloten terwijl ze eigenlijk gewoon wilde dat de vraag gesteld werd: wat vind jij lekker als ik bij je doe (of iets in die strekking).
Nouja, om dan te zeggen "nee liever nog niet" ofzo kan natuurlijk prima, maar daar gaat het hier niet over.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zie reactie op rhubarbje. Voor mezelf sprekend niet nee maar denk dat het zomaar kan dat iemand eerst wat wil vozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |