abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135757957
Gisteren een leuke date gehad. Gezellig wat gedronken, voelde goed, en er was een klik. We hadden van te voren al aardig wat geapped etc.. en mijn beeld wat ik had van haar via de app kwam aardig overheen met wat ik gehoopt had.

Ze was alleen wat verlegen en zenuwachtig, terwijl ze zo totaal niet overkwam op de app. Geen probleem, ook ik had zenuwen..

Hebben wat geknuffeld, en bij afscheid gewoon netjes 3 zoenen op de wang.
Dag erna met haar gesproken en aangegeven dat ik het enorm naar mijn zin had gehad en dat mijn verwachtingen aardig klopten met hoe ze overkwam.

Ze gaf aan dat ze inderdaad wel een klik had, me leuk vond en het gezellig was, maar ze miste de wow factor...

Ik vroeg haar of ze er een vervolg date in zag, want ik zie dat wel zitten.

Volgende week hebben we weer een date !! :Y

____

Dit was mijn eerste date via online iemand leren kennen, en het was nogal spannend, er waren geen rare stiltes oid, maar we merkte toch wel dat voor ons allebei was het de eerste keer iemand ontmoeten via een dating site.

Ik heb het haar express niet gevraagd, maar wat bedoeld ze nu met een wow factor? Als de klik er is, je vind iemand leuk, en je voelt je op je gemak en hebt het gezellig dan lijkt mij dat een geslaagde date..
pi_135758085
blaat

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2014 14:09:05 ]
pi_135758207
Ze bedoelt dat je haar had moeten zoenen, chickenshit.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:16:36 #4
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_135758441
Dat je wel lief maar lelijk was :')
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:17:23 #5
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_135758479
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:10 schreef DonJames het volgende:
Ze bedoelt dat je haar had moeten zoenen, chickenshit.
En deze zowiezo. Gelijk overrompelen.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_135758606
Zoen haar de volgende keer in ieder geval.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:22:17 #7
54408 Parzival
Where it happens
pi_135758674
de eerste.. man hop door.. gelijk naar 2 3 en 4 .. allemaal tegelijkertijd.. ja dat kan in deze tijd..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_135759355
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:04 schreef Restless4 het volgende:
Ik heb het haar express niet gevraagd, maar wat bedoeld ze nu met een wow factor?
Vrouwen geloven nog massaal in de illusie van "love at first sight", of de ridder op het witte paard. Als ze niet met stomheid zijn geslagen, dan wordt het niets.. Als ze wat ouder worden, wordt die illusie vanzelf doorgeprikt en worden ze wat realistischer...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:43:40 #9
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_135759433
Dat is niet belangrijk, ze wil in ieder geval nog een date met je. En dan wél zoenen!
pi_135759830
Ik denk dat de wow factor zoiets is als met vlinders in je buik naar huis gaan

Tja ik vind dat allemaal van die onzinnige mode termen
Ze vind je leuk genoeg om nog eens te zien, dus ga er voor
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:58:23 #11
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135759962
wow-factor is meer dat ze na die date elke seconde aan je denkt en niet meer kan wachten tot ze je weer ziet. Dit is meer een "we zien wel of er een volgende keer meer in zit" houding.

Gewoon nog eens doen, als er dan nog geen zoen in zit verwacht ik echter wel dat er niet nog meer in zit.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_135759963
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat de wow factor zoiets is als met vlinders in je buik naar huis gaan

Tja ik vind dat allemaal van die onzinnige mode termen
Ze vind je leuk genoeg om nog eens te zien, dus ga er voor
Dit.

Misschien geen liefde op het eerste gezicht, maar hoe vaak gebeurt dat nou?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:00:52 #13
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135760047
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dit.

Misschien geen liefde op het eerste gezicht, maar hoe vaak gebeurt dat nou?
Kan je bij online uberhaupt van op het eerste gezicht spreken? Je weet toch al wat van die persoon als je die ziet :P
pi_135760209
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Kan je bij online uberhaupt van op het eerste gezicht spreken? Je weet toch al wat van die persoon als je die ziet :P
Haha ja dat is natuurlijk ook zo.
pi_135761133
Ik word zelf ook niet snel verliefd, maar merk wel of iemand mijn type is, of er een klik is, of ik het leuk/gezellig vind en of ik in iemand meer zie..

Het word zaterdag in ieder geval iets actiefs, iets wat ze zelf niet 1,2,3 zou doen maar wel leuk vind.. Ik neem haar mee naar de schaatsbaan, is voor mij alweer 10 jaar geleden ofzo, dus word lachen :)

Twijfel om daarna naar mijn huis te gaan en gezellig wat eten te koken met een wijntje of ergens neutraals te gaan zitten om een hapje te doen.

We zien wel waar het schip strand, heb er in ieder geval zin in :)
pi_135761191
Zo, het boek van de cliché dates is ook opengetrokken of niet? Naar de schaatsbaan :')
Kan heel leuk worden hoor, en het maakt ook niet zo heel veel uit, maar erg cliché is het wel :D
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_135761332
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef Buffell het volgende:
Zo, het boek van de cliché dates is ook opengetrokken of niet? Naar de schaatsbaan :')
Kan heel leuk worden hoor, en het maakt ook niet zo heel veel uit, maar erg cliché is het wel :D
Eigenlijk niet haha... ik wou iets leuks doen en ze gaf aan dat ik haar maar moest verrassen.. Het was dat of poolen ofzo.. Had niet zoveel zin om te gaan shoppen :P
pi_135761368
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef Restless4 het volgende:

[..]

Eigenlijk niet haha... ik wou iets leuks doen en ze gaf aan dat ik haar maar moest verrassen.. Het was dat of poolen ofzo.. Had niet zoveel zin om te gaan shoppen :P
Poolen is een goeie, en dan vooral in zo'n rokerig, louche café vol Hells Angels. Geheid succes.

Nee maar ik snap dat het lastig is, ik ben daar zelf ook niet goed in en ik vind al gauw veel dingen te afgezaagd of cliché ;)
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:34:03 #19
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_135761443
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef Restless4 het volgende:

[..]

Ach alles beter dan de bios, daar kan je niet lekker kletsen. Poolen heeft als voordeel dat het uitlegstukje redelijk intiem is maar als nadeel dat je dan de ander weer moet laten winnen.

Ik neem aan dat je wel geinformeerd hebt of ze daadwerkelijk kan schaatsen?
pi_135761517
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ach alles beter dan de bios, daar kan je niet lekker kletsen. Poolen heeft als voordeel dat het uitlegstukje redelijk intiem is maar als nadeel dat je dan de ander weer moet laten winnen.

Ik neem aan dat je wel geinformeerd hebt of ze daadwerkelijk kan schaatsen?
Voor haar is het net als voor mij al ongeveer 10 jaar terug dat ze geschaatst heeft. Maar ze kan het wel :)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:48:17 #21
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_135762085
ik vind dat je het hartstikke leuk aanpakt. laat weten of het uiteindelijk wat is geworden! :)
pi_135768742
Ze heeft al gezegd dat je leuk lief romantisch en klikkend bent, en toch ben je niet goed genoeg voor haar (geen wow)! Als ze dat heeft gezegd, denk je dan echt dat een leuke lieve romantische gezellige date je dan gaat helpen?

Ze is er niet om de activiteit, schaatsen kan ze ook met haar vriendinnen doen, maar ze is er om de passie!

Om toch nog succes te boeken moet je dus voldoen aan dat ze je keihard heeft uitgedaagd, ze wil zien of je wel een vent bent en haar passie en vuur en avontuur brengt, ziet ze niets, zoals weer 3 kussen op de wang, dan ben je exit en sopt ze door naar de volgende van haar online-datinglijstje, misschien zelfs dezelfde avond nadat ze met jou is geweest als je haar niet meeneemt naar huis.
pi_135774131
Ik vind de schaatsbaan juist een leuk idee. Is dat echt zo cliché? Ik hoor nooit van iemand dat ze daar heen gaan op date.
pi_135774327
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:04 schreef Restless4 het volgende:
Gisteren een leuke date gehad. Gezellig wat gedronken, voelde goed, en er was een klik. We hadden van te voren al aardig wat geapped etc.. en mijn beeld wat ik had van haar via de app kwam aardig overheen met wat ik gehoopt had.

Ze was alleen wat verlegen en zenuwachtig, terwijl ze zo totaal niet overkwam op de app. Geen probleem, ook ik had zenuwen..

Hebben wat geknuffeld, en bij afscheid gewoon netjes 3 zoenen op de wang.
Dag erna met haar gesproken en aangegeven dat ik het enorm naar mijn zin had gehad en dat mijn verwachtingen aardig klopten met hoe ze overkwam.

Ze gaf aan dat ze inderdaad wel een klik had, me leuk vond en het gezellig was, maar ze miste de wow factor...

Ik vroeg haar of ze er een vervolg date in zag, want ik zie dat wel zitten.

Volgende week hebben we weer een date !! :Y

____

Dit was mijn eerste date via online iemand leren kennen, en het was nogal spannend, er waren geen rare stiltes oid, maar we merkte toch wel dat voor ons allebei was het de eerste keer iemand ontmoeten via een dating site.

Ik heb het haar express niet gevraagd, maar wat bedoeld ze nu met een wow factor? Als de klik er is, je vind iemand leuk, en je voelt je op je gemak en hebt het gezellig dan lijkt mij dat een geslaagde date..
wat een onzin zeg
'wow factor xD

welk triest persoon verzint zoiets!!
no
  dinsdag 21 januari 2014 @ 20:27:41 #25
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_135774544
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:16 schreef imikethat het volgende:
Dat je wel lief maar lelijk was
dit dus