En deze zowiezo. Gelijk overrompelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:10 schreef DonJames het volgende:
Ze bedoelt dat je haar had moeten zoenen, chickenshit.
Vrouwen geloven nog massaal in de illusie van "love at first sight", of de ridder op het witte paard. Als ze niet met stomheid zijn geslagen, dan wordt het niets.. Als ze wat ouder worden, wordt die illusie vanzelf doorgeprikt en worden ze wat realistischer...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:04 schreef Restless4 het volgende:
Ik heb het haar express niet gevraagd, maar wat bedoeld ze nu met een wow factor?
Dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat de wow factor zoiets is als met vlinders in je buik naar huis gaan
Tja ik vind dat allemaal van die onzinnige mode termen
Ze vind je leuk genoeg om nog eens te zien, dus ga er voor
Kan je bij online uberhaupt van op het eerste gezicht spreken? Je weet toch al wat van die persoon als je die zietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit.
Misschien geen liefde op het eerste gezicht, maar hoe vaak gebeurt dat nou?
Haha ja dat is natuurlijk ook zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Kan je bij online uberhaupt van op het eerste gezicht spreken? Je weet toch al wat van die persoon als je die ziet
Eigenlijk niet haha... ik wou iets leuks doen en ze gaf aan dat ik haar maar moest verrassen.. Het was dat of poolen ofzo.. Had niet zoveel zin om te gaan shoppenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef Buffell het volgende:
Zo, het boek van de cliché dates is ook opengetrokken of niet? Naar de schaatsbaan![]()
Kan heel leuk worden hoor, en het maakt ook niet zo heel veel uit, maar erg cliché is het wel
Poolen is een goeie, en dan vooral in zo'n rokerig, louche café vol Hells Angels. Geheid succes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef Restless4 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet haha... ik wou iets leuks doen en ze gaf aan dat ik haar maar moest verrassen.. Het was dat of poolen ofzo.. Had niet zoveel zin om te gaan shoppen
Ach alles beter dan de bios, daar kan je niet lekker kletsen. Poolen heeft als voordeel dat het uitlegstukje redelijk intiem is maar als nadeel dat je dan de ander weer moet laten winnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef Restless4 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet haha... ik wou iets leuks doen en ze gaf aan dat ik haar maar moest verrassen.. Het was dat of poolen ofzo.. Had niet zoveel zin om te gaan shoppen
Voor haar is het net als voor mij al ongeveer 10 jaar terug dat ze geschaatst heeft. Maar ze kan het welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ach alles beter dan de bios, daar kan je niet lekker kletsen. Poolen heeft als voordeel dat het uitlegstukje redelijk intiem is maar als nadeel dat je dan de ander weer moet laten winnen.
Ik neem aan dat je wel geinformeerd hebt of ze daadwerkelijk kan schaatsen?
wat een onzin zegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:04 schreef Restless4 het volgende:
Gisteren een leuke date gehad. Gezellig wat gedronken, voelde goed, en er was een klik. We hadden van te voren al aardig wat geapped etc.. en mijn beeld wat ik had van haar via de app kwam aardig overheen met wat ik gehoopt had.
Ze was alleen wat verlegen en zenuwachtig, terwijl ze zo totaal niet overkwam op de app. Geen probleem, ook ik had zenuwen..
Hebben wat geknuffeld, en bij afscheid gewoon netjes 3 zoenen op de wang.
Dag erna met haar gesproken en aangegeven dat ik het enorm naar mijn zin had gehad en dat mijn verwachtingen aardig klopten met hoe ze overkwam.
Ze gaf aan dat ze inderdaad wel een klik had, me leuk vond en het gezellig was, maar ze miste de wow factor...
Ik vroeg haar of ze er een vervolg date in zag, want ik zie dat wel zitten.
Volgende week hebben we weer een date !!
____
Dit was mijn eerste date via online iemand leren kennen, en het was nogal spannend, er waren geen rare stiltes oid, maar we merkte toch wel dat voor ons allebei was het de eerste keer iemand ontmoeten via een dating site.
Ik heb het haar express niet gevraagd, maar wat bedoeld ze nu met een wow factor? Als de klik er is, je vind iemand leuk, en je voelt je op je gemak en hebt het gezellig dan lijkt mij dat een geslaagde date..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |