Hij heeft het allang gezegd. Misschien verkapt als een grap, maar dat was het natuurlijk niet. Hij gaat het niet nog een keer vragen omdat TS hem toen heeft afgewezen. TS moet dus zelf actie ondernemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:00 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, hij vindt je leuk. Maar hij zegt niet,
Dat vind ik niet.. fuckbuddies wel.quote:
Eensquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vind ik niet.. fuckbuddies wel.
Puur voor de seks zie ik: Deur openen, seksen, en weer weg. Lijkt me niet dat jullie dat doen
Nee dat was zeker geen grap. Maar hij bracht 't als grap omdat als zij niks zou beamen (want ze dus ook niet gedaan heeft) dan zou hij niet afgaan. Ik ben met je eens dat de bal nu volledig bij TS ligt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij heeft het allang gezegd. Misschien verkapt als een grap, maar dat was het natuurlijk niet. Hij gaat het niet nog een keer vragen omdat TS hem toen heeft afgewezen. TS moet dus zelf actie ondernemen.
Juist, moet inderdaad actie ondernemen voordat hij het opgeeft en naar een ander gaatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij heeft het allang gezegd. Misschien verkapt als een grap, maar dat was het natuurlijk niet. Hij gaat het niet nog een keer vragen omdat TS hem toen heeft afgewezen. TS moet dus zelf actie ondernemen.
Exact, en die actie is nu bellen 't 'm zeggen. Mannen houden van duidelijkheid, dus als je 't 'm letterlijk zegt dan denk ik dat ie die actie behoorlijk kan waarderen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:03 schreef Zeus_007 het volgende:
[..]
Juist, moet inderdaad actie ondernemen voordat hij het opgeeft en naar een ander gaat
Nee we praten na de seks over van alles en nog watquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vind ik niet.. fuckbuddies wel.
Puur voor de seks zie ik: Deur openen, seksen, en weer weg. Lijkt me niet dat jullie dat doen
Oh en vrouwen niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Exact, en die actie is nu bellen 't 'm zeggen. Mannen houden van duidelijkheid, dus als je 't 'm letterlijk zegt dan denk ik dat ie die actie behoorlijk kan waarderen.
Lijkt me logisch, jullie waren toch sowieso al gewoon vrienden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:05 schreef Zeus_007 het volgende:
[..]
Nee we praten na de seks over van alles en nog wat
Wa...wat? Je maakt direct m'n punt wel heel duidelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ze er niet mee om kunnen gaan () betekent nog niet dat ze het niet willen he
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef CoolGuy het volgende:
Wa...wat? Je maakt direct m'n punt wel heel duidelijk
Leuk ook dat je 'ze' zegt ipv 'we'. Jij bent ook een mokkel schijnbaarquote:
Klopt. Maar als ik hoor hoe raar sommige vrouwen kunnen reageren op dergelijke zaken, dan vraag ik mij echt af of ik er wel 1 van benquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:18 schreef CoolGuy het volgende:
Leuk ook dat je 'ze' zegt ipv 'we'. Jij bent ook een mokkel schijnbaar
Jij reageert ook vast raar op sommige dingen, anders ga ik ook twijfelen aan je vrouw-zijn inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ik hoor hoe raar sommige vrouwen kunnen reageren op dergelijke zaken, dan vraag ik mij echt af of ik er wel 1 van ben
Ow natuurlijk, dat kan haast niet andersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:21 schreef CoolGuy het volgende:
Jij reageert ook vast raar op sommige dingen, anders ga ik ook twijfelen aan je vrouw-zijn inderdaad
Dan ga ik er even vanuit dat je dat ook te horen krijgt van je vriend/vriendinnen/familie/omgevingquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow natuurlijk, dat kan haast niet anders
Moet zeggen dat dat wel meevalt. Ze vinden vaker dat ik qua denkwijzes een man ben dan vrouw. Ben nogal nuchter/relativerend enzo. Tja ieder zo zijn ding.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef CoolGuy het volgende:
Dan ga ik er even vanuit dat je dat ook te horen krijgt van je vriend/vriendinnen/familie/omgeving
Dus, je houdt van duidelijkheid, en je snapt vrouwen soms niet, maar je bent zelf ook vast wel eens onduidelijk, dat kan bijna niet anders, maar het wordt je dan weer niet echt verteld, maar toch ook wel een beetje, want je bent qua denkwijzes meer een man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dat wel meevalt. Ze vinden vaker dat ik qua denkwijzes een man ben dan vrouw. Ben nogal nuchter/relativerend enzo. Tja ieder zo zijn ding.
verder redelijk offtopic natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |