Zelf heb je dit nog nooit meegemaakt zo te horen. Ach tuurlijk, je werd pas tijdens je 20ste levensjaar ontmaagd, op die koude winteravond in December, terwijl je zo bezopen als een paard op bed lag omdat je nuchter niet durfde.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:17 schreef Dven het volgende:
Tevens kan jij je beter gaan instellen als ontvangende partij tijdens het neuken. Als je hier al misselijk van bent ben je toch al een nicht. Een mietje. Een ongelofelijke homo.
Heb je haar ontmaagd met een stel spijkers?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:19 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Zelf heb je dit nog nooit meegemaakt zo te horen. Ach tuurlijk, je werd pas tijdens je 20ste levensjaar ontmaagd, op die ene avond, waar je zoveel had gedronken en die ONS die je tot de lippen toe had volgegooid.
Ga jij maar eens een maagd ontmaagden..
Ze hoort niet half dood te bloeden TSquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:19 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een maagd ontmaagden..
Dat was ook niet echt de bedoeling.. Het was meer de bedoeling dat ze niet ging bloeden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:24 schreef Zeus_007 het volgende:
[..]
Ze hoort niet half dood te bloeden TS
Ja uiteraard maar ze kan ook gewoon ongesteld zijn geworden, het is meestal een beetje bloedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:25 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt de bedoeling.. Het was meer de bedoeling dat ze niet ging bloeden.
dat krijg je he als je snikkel van het formaat tandenstoker is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:25 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt de bedoeling.. Het was meer de bedoeling dat ze niet ging bloeden.
Waarom stop je dan niet na de 1e keer toen je merkte dat ze bloedde ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:25 schreef keizersnede het volgende:
[..]
ik weet niet.. dacht zoals ik al zei "schijt" op het moment zelf. Misschien ging ik wel door omdat ze een 8 was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom stop je dan niet na de 1e keer toen je merkte dat ze bloedde ?
Ze was 8 ja zekerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:45 schreef keizersnede het volgende:
[..]
ik weet niet.. dacht zoals ik al zei "schijt" op het moment zelf. Misschien ging ik wel door omdat ze een 8 was.
Autist?quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 06:26 schreef pl4kkie het volgende:
Verzonnen topic. FOK!kers hebben geen sex.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Autist?![]()
Beetje biggie doen met een verzonnen verhaal om 4uur in de nacht op een internetforum, kom niet testen broertje.
Stiekem heb je de hele nacht liggen trekken op het meisje die jou in de friendzone heeft geplaatst en met 3 buitenlanders geneukt heeft gister
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |