SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Raar, net deed hij het nog.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij want ik zie geen gifje met bewegend beeld.
http://s16.postimg.org/wpxcth4lf/silva.gif![]()
Nice. Ik krijg ze er echt nooit in vanaf daar. Scoor sowieso weinig uit vrije trappen dit jaar...al krijg ik ook minder overtredingen mee (en tegen) dit jaar op rand 16.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Raar, net deed hij het nog.
http://s16.postimg.org/wpxcth4lf/silva.gifAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nette vrije trap. Ik scoorde er zo eentje alleen iets dichter bij de goal. Wel mn eerste "harde" vrije trap ooitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Raar, net deed hij het nog.
http://s16.postimg.org/wpxcth4lf/silva.gif
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Die tactiek van DSL werkt ook gewoon goed
Net ook een Adebayor voor teveel verkocht, gaat lekker zo!Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik heb trouwens gisteren in een idgaf-bui even 500k aan packs geopend. Beste spelers waren Rooney, Kompany en een waardeloze Spaanse IF.
Achja. I still dgaf. Speel het liefst met mijn <100k silvertjes.Jara
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wie 9 uur als tentamentijd bedenkt als je de vorige dag een tentamen hebt gehad is ook niet goed
volgend blok een tentamen waarbij je kan kiezen uit ja, nee en geen mening!
niceeequote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens gisteren in een idgaf-bui even 500k aan packs geopend. Beste spelers waren Rooney, Kompany en een waardeloze Spaanse IF.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Of als je een penalty krijgt in de 89e minuut bij 0-0. Dat ze dan ragequitten voor je de penalty kun nemen, waardoor je geen win krijgtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:34 schreef DutchSL het volgende:
Mensen die bij 0-0 ragequiten omdat ik een kans krijg![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat een kutstreekquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of als je een penalty krijgt in de 89e minuut bij 0-0. Dat ze dan ragequitten voor je de penalty kun nemen, waardoor je geen win krijgt
Ik had gisteren weer eens een mannetje die er niks van bakte, met een loeiduur team. Ik maak na 20 minuten de 1-0. Vervolgens krijg ik een message: " I hack ur account". Dus ik stuur terug: "LOL noob". Direct daarop loopt het spel vast, en verlies ik de verbinding met de servers. Log ik daarna weer in: potje verloren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee hoor. Ik constateer alleen dat er een paar rotte appels zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:47 schreef Jorwol het volgende:
Willen jullie nou zeggen dat FIFA geen leuke community heeft?!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Drukte alom hier. Ik heb uit verveling inmiddels zo ongeveer mijn hele TP aan IF's te koop gezet, maar dan veel te duur. DSL-stijl dus. En nu maar wachten tot de blinden toeslaan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
relisten is de keyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Drukte alom hier. Ik heb uit verveling inmiddels zo ongeveer mijn hele TP aan IF's te koop gezet, maar dan veel te duur. DSL-stijl dus. En nu maar wachten tot de blinden toeslaan
(lekker Engels-Nederlands)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit was nog listen, want het is mijn eerste keerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
relisten is de key
(lekker Engels-Nederlands)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fair genoeg, but dan moet you alsnog relisten, because they zullen not sellen in de first keerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit was nog listen, want het is mijn eerste keerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
If it is not selling the first keer, I'm gonna re-list toe moor keren. If not succes, I am gonna see off of it.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Fair genoeg, but dan moet you alsnog relisten, because they zullen not sellen in de first keerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
If it is not selling the first keer, I'm gonna re-list toe moor keren. If not succes, I am gonna see off of it.
Ik zit vlakbij Artis te studeren en een of andere tyfus papegaai gaat echt helemaal loco met schreeuwen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zit vlakbij Artis te studeren en een of andere tyfus papegaai gaat echt helemaal loco met schreeuwen.
Schijtbeesten ook
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |