Ken mensen die zulke dingen buiten met pannetjes makenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:04 schreef RadioSlut het volgende:
Ondanks dat het dood is.
[ afbeelding ]
Digital art... maar dan uitgeprint.
quote:
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:02 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ken mensen die zulke dingen buiten met pannetjes maken
Heb wel vaker een poging gewaagd, maar het gaat me nog niet echt voor de wind.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer dat ik je een soort stad zie tekenenVooral vaker doen!
Nicequote:
Ik heb het voorgaande model 21UX uit de Mediamarkt gehaald. Wel het showmodel, maar die was officieel 1700 en ik had m gekocht voor 1440 + 3 jaar garantie. Ik denk dat je voor die prijs het oude model tegenwoordig ook nog wel als nieuw kan kopen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zit erover te denken om zo'n Cintiq monitor te halen, zodat je direct op het scherm kunt tekenen. Paar keer geprobeerd bij de Saturn, en dat werkt echt een stuk makkelijker en sneller en intuïtiever dan via een normale teken-tablet, want daar kan ik toch niet goed aan wennen.
Alleen de prijs houdt me nog een beetje tegen. De 24 inch versie is zo rond de 2000 euro, de 22 inch versie rond de 1700, en je hebt ook nog een nieuwere 24 HD Touch versie, die nog een stuk duurder is, maar weet niet hoeveel meerwaarde die heeft over de iets oudere modellen.
Doer. Zo doer. Ik wil er eigenlijk ook een, maar aan de andere kant krijg ik altijd een enorm lamme arm en het gaat -voorlopig- nog goed met een tablet. Het scheelt dat ik intussen bijna 10 jaar ervaring met zo'n ding hebquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zit erover te denken om zo'n Cintiq monitor te halen, zodat je direct op het scherm kunt tekenen. Paar keer geprobeerd bij de Saturn, en dat werkt echt een stuk makkelijker en sneller en intuïtiever dan via een normale teken-tablet, want daar kan ik toch niet goed aan wennen.
Alleen de prijs houdt me nog een beetje tegen. De 24 inch versie is zo rond de 2000 euro, de 22 inch versie rond de 1700, en je hebt ook nog een nieuwere 24 HD Touch versie, die nog een stuk duurder is, maar weet niet hoeveel meerwaarde die heeft over de iets oudere modellen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:04 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik heb het voorgaande model 21UX uit de Mediamarkt gehaald. Wel het showmodel, maar die was officieel 1700 en ik had m gekocht voor 1440 + 3 jaar garantie. Ik denk dat je voor die prijs het oude model tegenwoordig ook nog wel als nieuw kan kopen.
Yeah, ik twijfel, ik twijfel. Het is wel even een flinke investering, en ik vraag me ook af of er niet op korte termijn nieuwere modellen komen van Wacom, maar ook of er op portable tablet-gebeuren niet goedkopere en betere alternatieven zijn. Sony had laatst zo'n Vaio reeks die ook wel goed schenen te zijn, en als dat dan minstens 1000 euro scheelt, en is ook als stand-alone tablet te gebruiken voor andere zaken, dan is dat toch aantrekkelijker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doer. Zo doer. Ik wil er eigenlijk ook een, maar aan de andere kant krijg ik altijd een enorm lamme arm en het gaat -voorlopig- nog goed met een tablet. Het scheelt dat ik intussen bijna 10 jaar ervaring met zo'n ding heb
Dat is het probleem, er is gewoon geen alternatief dat hieraan kan tippen, op portable tablets werkt het allemaal heel erg anders. En daarom blijven ze zo duur, geen concurrentie. De markt is natuurlijk ook vrij klein...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Yeah, ik twijfel, ik twijfel. Het is wel even een flinke investering, en ik vraag me ook af of er niet op korte termijn nieuwere modellen komen van Wacom, maar ook of er op portable tablet-gebeuren niet goedkopere en betere alternatieven zijn. Sony had laatst zo'n Vaio reeks die ook wel goed schenen te zijn, en als dat dan minstens 1000 euro scheelt, en is ook als stand-alone tablet te gebruiken voor andere zaken, dan is dat toch aantrekkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |