7 dagen geleden noem ik niet 'te lang'quote:Op zondag 26 januari 2014 20:33 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
geen ideeik heb al te lang niet meer in dit topic gezeten
in de tijd daar weer voor danquote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
7 dagen geleden noem ik niet 'te lang'
Burn!quote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
7 dagen geleden noem ik niet 'te lang'
Geweldigquote:Op zondag 2 februari 2014 20:03 schreef emmyemmy het volgende:
Zelfportret
[ afbeelding ]
Op A3 formaat, zeker wel dat ik die ga laten drukken en boven mn bed ga hangen
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:03 schreef emmyemmy het volgende:
Zelfportret
[ afbeelding ]
Prachtig weerquote:
Mooi dat je alleen in en rondom je ogen zwart hebt gemaakt. Goede focus daardoorquote:Op zondag 2 februari 2014 20:03 schreef emmyemmy het volgende:
Zelfportret
[ afbeelding ]
Die Antwoord?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:07 schreef Roytje het volgende:
[..]
Mooi dat je alleen in en rondom je ogen zwart hebt gemaakt. Goede focus daardoor
Snelle schets:
[ afbeelding ]
Penoza?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:07 schreef Roytje het volgende:
[..]
Mooi dat je alleen in en rondom je ogen zwart hebt gemaakt. Goede focus daardoor
Snelle schets:
[ afbeelding ]
Die antwoordquote:Op maandag 3 februari 2014 23:07 schreef Roytje het volgende:
[..]
Snelle schets:
[ afbeelding ]
Staat genoteerd, ik mail je nog. Ik zou je mailadres wel weghalen ivm mogelijk spam!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef emmyemmy het volgende:
Ik ben eventueel wel geïnteresseerd. Email is XXXXX
Volgens mij komt dat door W8. Ik ben zelf ook bezig weer naar 7 te gaan maar W8 isheel hardnekkigquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:36 schreef xuryah het volgende:
Sinds ik windows 8 heb, doet mijn photoshop heel raar als ik met mn Bamboo werk.
Het beeld achter mn tekening veranderd steeds in een donkere achtergrond en dan weer geblokt. Geen idee hoe dit komt.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Op mn vorige laptop met windows 7 werkte alles prima
EDIT: Volgens mij doet hij t weer.. heb iets gedownload
Ja ik las ook al dat het iets te maken kan hebben met W8. Echt irritant..quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat door W8. Ik ben zelf ook bezig weer naar 7 te gaan maar W8 isheel hardnekkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |