Dan zou ik toch een kaartje Breda-Antwerpen en een kaartje Antwerpen-Hulst kopen bij de chauffeur ipv één kaartje Breda-Hulstquote:Op zondag 31 mei 2015 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Enkele reis Hulst - Antwerpen: ¤ 5,
Enkele reis Breda - Antwerpen: ¤ 8,50
Enkele reis of retour Hulst - Breda: ¤ 16,-
Ben benieuwd of dat nieuwe bussen zijn of dat het de wagens zijn die op een van de Friese eilanden rijdt?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:01 schreef bork het volgende:
Busvervoerder Qbuzz is in Utrecht bezig met een test met elektrische bussen.
[ afbeelding ]
Foto: Lot van Hooijdonk, Gemeente Utrecht
Lijkt me niet. Die bussen zijn eigendom van de provincie Friesland en rijden daar in de Frysk Ferfier huisstijl (Die is blauwquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat nieuwe bussen zijn of dat het de wagens zijn die op een van de Friese eilanden rijdt?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat nieuwe bussen zijn of dat het de wagens zijn die op een van de Friese eilanden rijdt?
Nieuwe. BYD heeft ook een serie op Schiphol lopen trouwens.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat nieuwe bussen zijn of dat het de wagens zijn die op een van de Friese eilanden rijdt?
Maar dat zijn andere type's, toch? En niet op kenteken, als ik t goed begreep.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
Nieuwe. BYD heeft ook een serie op Schiphol lopen trouwens.
Ga je naar Sluis?quote:
Leeuwarden - Drachten - Assen - Gieten - Stadskanaal kan primaquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Neen
Leeuwarden via onbekend naar Assen of Stadskanaal..
Dat zou kunnen ja..quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:05 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Leeuwarden - Drachten - Assen - Gieten - Stadskanaal kan prima
Helaas. Maximaal samen 6x per uur. Lijn 84 4 x per uur in de ochtendspits naar Wageningen, 2x per uur naar Ede. Middagspits andersom. Dal 2x per uur.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:53 schreef derLudolf het volgende:
Vanaf 24 augustus gaat er een nieuwe lijn open. Lijn 84 vanaf station Ede-Wageningen, via de campus van Wageningen UR naar Wageningen. Hiervoor is een busbaan aangelegd over de campus.
Ik dacht dat deze bus 4x per uur ging rijden. De huidige 88 rijdt - deels hetzelfde tracé maar niet over de campus - nu nog 6* per uur. Dit we wordt verlaagd naar 4. Netto dus 2 bussen extra vanaf station Ede-Wageningen naar Wageningen
Eigenlijk hebben ze maar 1 type, de K9quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
BYD noemt helaas nooit types in haar persberichten
Hebben die dingen een accu waar ze op kunnen rijden? Omdat de pantograaf naar beneden staat.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:39 schreef GlenSpey het volgende:
Arnhemse B88 trolley's in een of andere Russische/Oostblok stad:
en de 182 hebben ze al naar de klote geholpen:
Ze hebben nou niet echt een uniform merkenbeleid daarquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:39 schreef GlenSpey het volgende:
Arnhemse B88 trolley's in een of andere Russische/Oostblok stad:
en de 182 hebben ze al naar de klote geholpen:
De busbaan door de Campus is haast zo goedcals af, kwam er dinsdag langs toen ik in lijn 88 zat.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:53 schreef derLudolf het volgende:
Vanaf 24 augustus gaat er een nieuwe lijn open. Lijn 84 vanaf station Ede-Wageningen, via de campus van Wageningen UR naar Wageningen. Hiervoor is een busbaan aangelegd over de campus.
Ik dacht dat deze bus 4x per uur ging rijden. De huidige 88 rijdt - deels hetzelfde tracé maar niet over de campus - nu nog 6* per uur. Dit we wordt verlaagd naar 4. Netto dus 2 bussen extra vanaf station Ede-Wageningen naar Wageningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |