Ik ben een vrouw en het gaat om een manquote:Op maandag 20 januari 2014 22:46 schreef SherlockHolmes het volgende:
Je vraagt gewoon, wil je een keertje samen wat gaan drinken?
Klaar. Helemaal klaar. Ze weet dat je haar leuk vind, ze weet meteen in zichzelf of het wederzijds is, en het antwoord krijg je snel. Klaar.
Het advies blijft goedquote:Op maandag 20 januari 2014 22:47 schreef Research_Girl het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en het gaat om een man
Ik weet niet, het is zo direct...het gaat om Linkedin hé..geen facebook en zo helemaal uit het niets lijkt me toch best onprofessioneel en awkward.quote:
Maar ja misschien denkt hij dat ook wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:49 schreef Research_Girl het volgende:
[..]
Ik weet niet, het is zo direct...het gaat om Linkedin hé..geen facebook en zo helemaal uit het niets lijkt me toch best onprofessioneel en awkward.
Hij heeft me ook nooit zelf aangesproken, misschien dat het dan makkelijker zou zijn geweest voor me
Ja, zou heel goed kunnen..quote:Op maandag 20 januari 2014 22:53 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Maar ja misschien denkt hij dat ook wel.
Je zit er blijkbaar nogal mee, dus gewoon vragen. Niet geschoten is altijd mis, en bovendien krijg je er misschien spijt van het nooit te hebben gevraagd.
Kan ik over meepraten. Ik was jarenlang aan het flirten met een serveerster die ik na het vragen van de bon waar haar voornaam op stond op Linkedin vond. Ik stuurde haar daarna nog een kaartje met bonbons. Uiteindelijk kreeg ik haar nummer via een collega, maar na twee sms'jes vertelde ze dat ze al een vriend had.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:53 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Maar ja misschien denkt hij dat ook wel.
Je zit er blijkbaar nogal mee, dus gewoon vragen. Niet geschoten is altijd mis, en bovendien krijg je er misschien spijt van het nooit te hebben gevraagd.
Oh wat dapper zeg!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Kan ik over meepraten. Ik was jarenlang aan het flirten met een serveerster die ik na het vragen van de bon waar haar voornaam op stond op Linkedin vond. Ik stuurde haar daarna nog een kaartje met bonbons. Uiteindelijk kreeg ik haar nummer via een collega, maar na twee sms'jes vertelde ze dat ze al een vriend had.
Gewoon een poging wagen, want anders stel je jezelf steeds de 'wat als' vraag.
Nee, hou het al bijna 2 jaar bij een Linkedin-proof fotoquote:Op maandag 20 januari 2014 23:57 schreef Copycat het volgende:
Verander je je profielfoto regelmatig?
Niet geschoten is altijd mis. En wie niet waagt die niet wint.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:43 schreef Research_Girl het volgende:
Naar aanleiding van een linkedin topic hier van een user, wilde ik toch iets van me afschrijven..
Ik vind namelijk al een paar maanden iemand in mijn lijst heel leuk (overkomen iig) en graag wil ik hem beter leren kennen. Ik begrijp dat linkedin geen datingsite is, maar aangezien ik hem niet IRL heb gezien en de mogelijk er (nog) niet is om elkaar IRL te zien, moet ik hem denk ik wel via Linkedin spreken...
We hebben elkaar wel gesproken, maar ik durf dan niet verder te gaan, omdat het ten eerste Linkedin is en ten tweede omdat hij simpelweg een vreemde is..,
Ik weet eigenlijk ook helemaal niet of hij überhaupt interesse heeft of een vriendin heeft. Aan de andere kant denk ik dat als hij mij echt leuk had gevonden, hij het gesprek ook naar een andere level had kunnen brengen, maar dat heeft hij niet gedaan. Dus ik denk dat hij mij niet op die manier ziet staan helaas.
Wat denken jullie? laten gaan of toch iets ondernemen? en wat dan?
Maar dan denk ik iedere keer weer: hij kan toch ook een poging wagen? Dat deed IkeDubaku99 ook. Als er niks vanuit zijn kant komt ( ik heb hem al een keer aangesproken) dan zie ik dat als desinteressequote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:10 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. En wie niet waagt die niet wint.
Heb jij duidelijk laten merken dat je interesse had dan? En hoezo kwam er niks vanuit hem je hebt toch een gesprek gevoerd? Je zei A moet je ook B zeggen lijkt mij hoor. Maar kan me er best in vergissen dat het zo is dat als jij A zegt hij B moet zeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:11 schreef Research_Girl het volgende:
[..]
Maar dan denk ik iedere keer weer: hij kan toch ook een poging wagen? Dat deed IkeDubaku99 ook. Als er niks vanuit zijn kant komt ( ik heb hem al een keer aangesproken) dan zie ik dat als desinteresse
Nou ik vroeg hem iets werkgerelateerds en hij antwoordde daar heel vriendelijk op en vervolgens heb ik hem bedankt, omdat ik bang was dat ik hem verder lastig zou vallen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:15 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Heb jij duidelijk laten merken dat je interesse had dan? En hoezo kwam er niks vanuit hem je hebt toch een gesprek gevoerd? Je zei A moet je ook B zeggen lijkt mij hoor. Maar kan me er best in vergissen dat het zo is dat als jij A zegt hij B moet zeggen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:27 schreef Romsel het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al:
het is Linkedin.
Waarschijnlijk komt het niet eens in hem op om je te vragen.
Dat wil niet zeggen dat hij je geen leuk persoon kan vinden.
Misschien is hij bang om onprofessioneel over te komen.
Met andere woorden, vraag hem voor een kop koffie.
Dan weet je het.
Hoe kan je dan verwachten dat hij nog terug reageerd? Als je nou had laten blijken dat je geinteresseerd was. Maar je vroeg iets werkgerelateerd. Kortom je wou gewoon wat weten waarvan je dacht dat hij het wel wist. Als ik jou was ging ik de gok gewoon wagen. En leuke vrouwen kunnen een man niet lastig vallen. Met de vraag of ie een keer wat met d'r wil gaan drinken of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:22 schreef Research_Girl het volgende:
[..]
Nou ik vroeg hem iets werkgerelateerds en hij antwoordde daar heel vriendelijk op en vervolgens heb ik hem bedankt, omdat ik bang was dat ik hem verder lastig zou vallen.
En toen zei hij ook niks meer
Ditquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:31 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Hoe kan je dan verwachten dat hij nog terug reageerd? Als je nou had laten blijken dat je geinteresseerd was. Maar je vroeg iets werkgerelateerd. Kortom je wou gewoon wat weten waarvan je dacht dat hij het wel wist. Als ik jou was ging ik de gok gewoon wagen. En leuke vrouwen kunnen een man niet lastig vallen. Met de vraag of ie een keer wat met d'r wil gaan drinken of iets dergelijks.
Af en toe.... Vrouwen...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
True, ik ga ook bij een nieuw bedrijf werken en we hebben zakelijk gezien niks meer met elkaar te maken. Maar hoe pak ik het aan want helemaal uit het niets berichtje sturen met de vraag of hij koffie wil drinken is een beetje raar
He, kingtoppie, daten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Af en toe.... Vrouwen...Doe eens niet zo verrekte passief godverdomme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |