abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135741757
Naar aanleiding van een linkedin topic hier van een user, wilde ik toch iets van me afschrijven..

Ik vind namelijk al een paar maanden iemand in mijn lijst heel leuk (overkomen iig) en graag wil ik hem beter leren kennen. Ik begrijp dat linkedin geen datingsite is, maar aangezien ik hem niet IRL heb gezien en de mogelijk er (nog) niet is om elkaar IRL te zien, moet ik hem denk ik wel via Linkedin spreken...

We hebben elkaar wel gesproken, maar ik durf dan niet verder te gaan, omdat het ten eerste Linkedin is en ten tweede omdat hij simpelweg een vreemde is..,
Ik weet eigenlijk ook helemaal niet of hij überhaupt interesse heeft of een vriendin heeft. Aan de andere kant denk ik dat als hij mij echt leuk had gevonden, hij het gesprek ook naar een andere level had kunnen brengen, maar dat heeft hij niet gedaan. Dus ik denk dat hij mij niet op die manier ziet staan helaas.

Wat denken jullie? laten gaan of toch iets ondernemen? en wat dan?
pi_135741860
Je vraagt gewoon, wil je een keertje samen wat gaan drinken?

Klaar. Helemaal klaar. Ze weet dat je haar leuk vind, ze weet meteen in zichzelf of het wederzijds is, en het antwoord krijg je snel. Klaar.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135741906
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:46 schreef SherlockHolmes het volgende:
Je vraagt gewoon, wil je een keertje samen wat gaan drinken?

Klaar. Helemaal klaar. Ze weet dat je haar leuk vind, ze weet meteen in zichzelf of het wederzijds is, en het antwoord krijg je snel. Klaar.
Ik ben een vrouw en het gaat om een man
pi_135741957
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:47 schreef Research_Girl het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw en het gaat om een man
Het advies blijft goed
Nieuw is niet altijd beter.
pi_135742039
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Het advies blijft goed
Ik weet niet, het is zo direct...het gaat om Linkedin hé..geen facebook en zo helemaal uit het niets lijkt me toch best onprofessioneel en awkward.
Hij heeft me ook nooit zelf aangesproken, misschien dat het dan makkelijker zou zijn geweest voor me
  maandag 20 januari 2014 @ 22:53:20 #6
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_135742220
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:49 schreef Research_Girl het volgende:

[..]

Ik weet niet, het is zo direct...het gaat om Linkedin hé..geen facebook en zo helemaal uit het niets lijkt me toch best onprofessioneel en awkward.
Hij heeft me ook nooit zelf aangesproken, misschien dat het dan makkelijker zou zijn geweest voor me
Maar ja misschien denkt hij dat ook wel.

Je zit er blijkbaar nogal mee, dus gewoon vragen. Niet geschoten is altijd mis, en bovendien krijg je er misschien spijt van het nooit te hebben gevraagd.
pi_135744425
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:53 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Je zit er blijkbaar nogal mee, dus gewoon vragen. Niet geschoten is altijd mis, en bovendien krijg je er misschien spijt van het nooit te hebben gevraagd.
Ja, zou heel goed kunnen..
Dat is het vervelende van Linkedin...het is zo droog :')

Ik denk dat ik gewoon even afwacht totdat hij me aanspreekt en dan proberen om het gesprek gaande te houden, want nu was ik telkens bang om hem lastig te vallen :@
pi_135744458
Hij keek wel regelmatig op mijn profiel, maar ik denk dat het meer zakelijk gerelateerd is.
  maandag 20 januari 2014 @ 23:57:59 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135744961
Verander je je profielfoto regelmatig?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:00:40 #10
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_135745065
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:53 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

Kan ik over meepraten. Ik was jarenlang aan het flirten met een serveerster die ik na het vragen van de bon waar haar voornaam op stond op Linkedin vond. Ik stuurde haar daarna nog een kaartje met bonbons. Uiteindelijk kreeg ik haar nummer via een collega, maar na twee sms'jes vertelde ze dat ze al een vriend had.

Gewoon een poging wagen, want anders stel je jezelf steeds de 'wat als' vraag.
pi_135745249
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Kan ik over meepraten. Ik was jarenlang aan het flirten met een serveerster die ik na het vragen van de bon waar haar voornaam op stond op Linkedin vond. Ik stuurde haar daarna nog een kaartje met bonbons. Uiteindelijk kreeg ik haar nummer via een collega, maar na twee sms'jes vertelde ze dat ze al een vriend had.

Gewoon een poging wagen, want anders stel je jezelf steeds de 'wat als' vraag.
Oh wat dapper zeg!
pi_135745352
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:57 schreef Copycat het volgende:
Verander je je profielfoto regelmatig?
Nee, hou het al bijna 2 jaar bij een Linkedin-proof foto :')
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:10:26 #13
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135745450
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:43 schreef Research_Girl het volgende:
Naar aanleiding van een linkedin topic hier van een user, wilde ik toch iets van me afschrijven..

Ik vind namelijk al een paar maanden iemand in mijn lijst heel leuk (overkomen iig) en graag wil ik hem beter leren kennen. Ik begrijp dat linkedin geen datingsite is, maar aangezien ik hem niet IRL heb gezien en de mogelijk er (nog) niet is om elkaar IRL te zien, moet ik hem denk ik wel via Linkedin spreken...

We hebben elkaar wel gesproken, maar ik durf dan niet verder te gaan, omdat het ten eerste Linkedin is en ten tweede omdat hij simpelweg een vreemde is..,
Ik weet eigenlijk ook helemaal niet of hij überhaupt interesse heeft of een vriendin heeft. Aan de andere kant denk ik dat als hij mij echt leuk had gevonden, hij het gesprek ook naar een andere level had kunnen brengen, maar dat heeft hij niet gedaan. Dus ik denk dat hij mij niet op die manier ziet staan helaas.

Wat denken jullie? laten gaan of toch iets ondernemen? en wat dan?
Niet geschoten is altijd mis. En wie niet waagt die niet wint.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_135745502
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:10 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Niet geschoten is altijd mis. En wie niet waagt die niet wint.
Maar dan denk ik iedere keer weer: hij kan toch ook een poging wagen? Dat deed IkeDubaku99 ook. Als er niks vanuit zijn kant komt ( ik heb hem al een keer aangesproken) dan zie ik dat als desinteresse
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:15:28 #15
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135745621
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:11 schreef Research_Girl het volgende:

[..]

Maar dan denk ik iedere keer weer: hij kan toch ook een poging wagen? Dat deed IkeDubaku99 ook. Als er niks vanuit zijn kant komt ( ik heb hem al een keer aangesproken) dan zie ik dat als desinteresse
Heb jij duidelijk laten merken dat je interesse had dan? En hoezo kwam er niks vanuit hem je hebt toch een gesprek gevoerd? Je zei A moet je ook B zeggen lijkt mij hoor. Maar kan me er best in vergissen dat het zo is dat als jij A zegt hij B moet zeggen.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_135745815
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:15 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Heb jij duidelijk laten merken dat je interesse had dan? En hoezo kwam er niks vanuit hem je hebt toch een gesprek gevoerd? Je zei A moet je ook B zeggen lijkt mij hoor. Maar kan me er best in vergissen dat het zo is dat als jij A zegt hij B moet zeggen.
Nou ik vroeg hem iets werkgerelateerds en hij antwoordde daar heel vriendelijk op en vervolgens heb ik hem bedankt, omdat ik bang was dat ik hem verder lastig zou vallen. :@

En toen zei hij ook niks meer
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:27:48 #17
366603 Romsel
Sowieso baas!
pi_135745927
Je geeft het antwoord zelf al:

het is Linkedin.

Waarschijnlijk komt het niet eens in hem op om je te vragen.
Dat wil niet zeggen dat hij je een leuk persoon kan vinden.
Misschien is hij bang om onprofessioneel over te komen.

Met andere woorden, vraag hem voor een kop koffie.
Dan weet je het.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:28:13 #18
366603 Romsel
Sowieso baas!
pi_135745938
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:27 schreef Romsel het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al:

het is Linkedin.

Waarschijnlijk komt het niet eens in hem op om je te vragen.
Dat wil niet zeggen dat hij je geen leuk persoon kan vinden.
Misschien is hij bang om onprofessioneel over te komen.

Met andere woorden, vraag hem voor een kop koffie.
Dan weet je het.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:28:41 #19
366603 Romsel
Sowieso baas!
pi_135745950
Oops, edit gone wrong.
Anyway, uitvragen dus!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:31:52 #20
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135746006
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:22 schreef Research_Girl het volgende:

[..]

Nou ik vroeg hem iets werkgerelateerds en hij antwoordde daar heel vriendelijk op en vervolgens heb ik hem bedankt, omdat ik bang was dat ik hem verder lastig zou vallen. :@

En toen zei hij ook niks meer
Hoe kan je dan verwachten dat hij nog terug reageerd? Als je nou had laten blijken dat je geinteresseerd was. Maar je vroeg iets werkgerelateerd. Kortom je wou gewoon wat weten waarvan je dacht dat hij het wel wist. Als ik jou was ging ik de gok gewoon wagen. En leuke vrouwen kunnen een man niet lastig vallen. Met de vraag of ie een keer wat met d'r wil gaan drinken of iets dergelijks.
pi_135746755
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:31 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Hoe kan je dan verwachten dat hij nog terug reageerd? Als je nou had laten blijken dat je geinteresseerd was. Maar je vroeg iets werkgerelateerd. Kortom je wou gewoon wat weten waarvan je dacht dat hij het wel wist. Als ik jou was ging ik de gok gewoon wagen. En leuke vrouwen kunnen een man niet lastig vallen. Met de vraag of ie een keer wat met d'r wil gaan drinken of iets dergelijks.
Dit
pi_135746764
:')

[ Bericht 88% gewijzigd door MangoLotion op 21-01-2014 01:38:05 ]
  dinsdag 21 januari 2014 @ 01:32:07 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135746768
Verlul je nu je eigen kloon? :P
KuikenGuppy
pi_135746782
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 01:31 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

True, ik ga ook bij een nieuw bedrijf werken en we hebben zakelijk gezien niks meer met elkaar te maken. Maar hoe pak ik het aan want helemaal uit het niets berichtje sturen met de vraag of hij koffie wil drinken is een beetje raar
Af en toe.... Vrouwen... 8)7 Doe eens niet zo verrekte passief godverdomme.
Rustig aan.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 01:38:47 #25
94358 xepera9
soms met een korrel zout
pi_135746811
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 01:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Af en toe.... Vrouwen... 8)7 Doe eens niet zo verrekte passief godverdomme.
He, kingtoppie, daten? ;) :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')