Beautylab ken ik wel, maar verder geen beautysites die op basis van je haar/huidtype make-up tips geven. Maar als puur naar die foto kijken, ben ik dan een zomer of een winterype?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:32 schreef koekii het volgende:
Kijk anders op beautywebsites zoals beautylab.nl voor tips. Maar je moet het zelf ook mooi vinden.
Alles, maar met name over blush en lipstickquote:Op maandag 20 januari 2014 22:56 schreef Louboutin het volgende:
Heb je het over oogschaduw, lipstick, blush of alles?
Ben je ook net zo mooi?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Research_Girl het volgende:
Qua haar en oogkleur ben ik ongeveer zo'n type (ook sproeten, maar stuk minder):
Het is vooral een kwestie van veel uitproberen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:07 schreef Research_Girl het volgende:
[..]
Alles, maar met name over blush en lipstick
Heb al een keer bruine smokey eyes gehad en dat stond idd heel mooi! Misschien even kijken voor wat meer gouden/terracotta deeltjes erinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:07 schreef Evi90 het volgende:
Bij blauwe ogen staan bruin/oranje tinten oogschaduw wel mooi. En koraalkleurige (of perzik) blush.
Lipstick is lastig om zo te zeggen, dan kun je idd beter even naar de Douglas ofzo gaan voor advies!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |