Weet je wel dat t goed gebeurd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:29 schreef Evi90 het volgende:
Dat is zo duurAls ik het zelf niet van donkerblond naar middenblond kan krijgen dan laat ik het gewoon zo.
Ze wil middenblond haar terwijl haar eigen haarkleur donkerblond is, dus dan zal ze het toch echt wel moeten verven / bleken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:49 schreef Research_Girl het volgende:
Ik heb licht blond haar en heb het ook een in een warmere tint blond geverfd...en dan zag je inderdaad een "rode waas", toen heb ik het een paar keer in de zomer met head en shoulders gewassen en aangezien de zon meehielp kwam het algauw weer goed.
Jij kan misschien head en shoulders gebruiken en onder de zonnebank gaan?
Ja dan wel inderdaad, omdat haar basis donkerder is dan die van mij (ik ben hoogblond). Maar head en shoulders is altijd wel goed voor blond haar perikelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Ze wil middenblond haar terwijl haar eigen haarkleur donkerblond is, dus dan zal ze het toch echt wel moeten verven / bleken.
Kun je dan gewoon alles in 1 keer mengen en de rest ff wegzetten of moet je een heel klein beetje apart mengen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:50 schreef Louboutin het volgende:
Probeer het eerst op een klein plukje.
Ik zou een klein beetje apart mengen in een bakjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:11 schreef Evi90 het volgende:
Hmm ik ga het gewoon een keer proberen met een lichte astint. Daarmee zou ik in ieder geval de warme gloed eruit moeten krijgen. En in veel van die pakjes zit waterstofperoxide waardoor het wel iets lichter kan worden.
Bleken ga ik echt nooit doen, ben bang dat m'n haar dan afbreekt o.i.d.
[..]
Kun je dan gewoon alles in 1 keer mengen en de rest ff wegzetten of moet je een heel klein beetje apart mengen?
Head and shoulders is inderdaad vrij agressief waardoor het verf kan vervagen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef Research_Girl het volgende:
[..]
Ja dan wel inderdaad, omdat haar basis donkerder is dan die van mij (ik ben hoogblond). Maar head en shoulders is altijd wel goed voor blond haar perikelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |