abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135740369
Hoi,

Ik heb een paar maanden terug zelf mijn haar van donkerblond naar licht bruin geverfd.
Nu wilde ik mijn eigen kleur weer terug omdat bruine verf bij mij altijd zo'n rode gloed krijgt :{. Dus ik heb er gisteren licht blond in gedaan om het een beetje op te lichten. Het is nu weer donkerblond, iets warmer dan mijn eigen kleur.

Wat ik me dus afvroeg; wordt mijn haar middenblond als ik er wéér lichtblond in doe? Ik heb mijn haar de afgelopen jaren alleen donkerder geverfd, nooit lichter.
Ik wil de 910 Casting Creme Gloss van L'oreal gaan proberen (licht asblond), ik hoop dat dat de warmte uit de kleur haalt die ik nu heb, en het nog 2 tinten oplicht ofzo.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee? :)
  maandag 20 januari 2014 @ 22:20:34 #2
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_135740586
Ga naar de kapper zal ik zeggen :p
pi_135750676
Dat is zo duur :@ Als ik het zelf niet van donkerblond naar middenblond kan krijgen dan laat ik het gewoon zo.
pi_135751281
Probeer het eerst op een klein plukje.
pi_135755023
Ik heb licht blond haar en heb het ook een in een warmere tint blond geverfd...en dan zag je inderdaad een "rode waas", toen heb ik het een paar keer in de zomer met head en shoulders gewassen en aangezien de zon meehielp kwam het algauw weer goed.

Jij kan misschien head en shoulders gebruiken en onder de zonnebank gaan?
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:25:27 #6
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_135768463
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:29 schreef Evi90 het volgende:
Dat is zo duur :@ Als ik het zelf niet van donkerblond naar middenblond kan krijgen dan laat ik het gewoon zo.
Weet je wel dat t goed gebeurd. ;)
pi_135769399
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:49 schreef Research_Girl het volgende:
Ik heb licht blond haar en heb het ook een in een warmere tint blond geverfd...en dan zag je inderdaad een "rode waas", toen heb ik het een paar keer in de zomer met head en shoulders gewassen en aangezien de zon meehielp kwam het algauw weer goed.

Jij kan misschien head en shoulders gebruiken en onder de zonnebank gaan?
Ze wil middenblond haar terwijl haar eigen haarkleur donkerblond is, dus dan zal ze het toch echt wel moeten verven / bleken.
pi_135769904
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Ze wil middenblond haar terwijl haar eigen haarkleur donkerblond is, dus dan zal ze het toch echt wel moeten verven / bleken.
Ja dan wel inderdaad, omdat haar basis donkerder is dan die van mij (ik ben hoogblond). Maar head en shoulders is altijd wel goed voor blond haar perikelen ;)
pi_135773669
Hmm ik ga het gewoon een keer proberen met een lichte astint. Daarmee zou ik in ieder geval de warme gloed eruit moeten krijgen. En in veel van die pakjes zit waterstofperoxide waardoor het wel iets lichter kan worden.

Bleken ga ik echt nooit doen, ben bang dat m'n haar dan afbreekt o.i.d. :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:50 schreef Louboutin het volgende:
Probeer het eerst op een klein plukje.
Kun je dan gewoon alles in 1 keer mengen en de rest ff wegzetten of moet je een heel klein beetje apart mengen?
pi_135773878
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:11 schreef Evi90 het volgende:
Hmm ik ga het gewoon een keer proberen met een lichte astint. Daarmee zou ik in ieder geval de warme gloed eruit moeten krijgen. En in veel van die pakjes zit waterstofperoxide waardoor het wel iets lichter kan worden.

Bleken ga ik echt nooit doen, ben bang dat m'n haar dan afbreekt o.i.d. :')

[..]

Kun je dan gewoon alles in 1 keer mengen en de rest ff wegzetten of moet je een heel klein beetje apart mengen?
Ik zou een klein beetje apart mengen in een bakje :)
pi_135773912
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef Research_Girl het volgende:

[..]

Ja dan wel inderdaad, omdat haar basis donkerder is dan die van mij (ik ben hoogblond). Maar head en shoulders is altijd wel goed voor blond haar perikelen ;)
Head and shoulders is inderdaad vrij agressief waardoor het verf kan vervagen.
pi_135774145
Ok thanks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')