Lijkt mij een strak planquote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Oke, dus wie morgen om 14:05 bovenaan staat krijgt alles stemmen van de Fok Elite
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
shit he heb ik dat nou echt net gedaan, een nieuw topic geopend. heb ik het goed gedaan of niet
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
shit he heb ik dat nou echt net gedaan, een nieuw topic geopend. heb ik het goed gedaan of niet
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Oke, dus wie morgen om 14:05 bovenaan staat krijgt alles stemmen van de Fok Elite
U Go Girl !quote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hihi ging per ongeluk, het gebeurde en dacht, geen mietje zijn je kan het
Als de 400 die hier stemmen Elite zijn hebben we een kansquote:Op maandag 20 januari 2014 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
maar goed ik tikte dus dat ik morgen ook zal stemmen op diegene die het hoogst in deze pol van fok sta, want fokkers boven allesen ik ben benieuwd of we met meerdere dan dus echt het stemmen kunnen beinvloeden
wie weetquote:Op maandag 20 januari 2014 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als de 400 die hier stemmen Elite zijn hebben we een kans
Zou mooi zijn als 80% van alle elite van FOK kwam waardoor FOK een belangrijke rol zou gaan spelen in Utopiaquote:
Ik ook, zou haar zo graag die klap willen zien krijgen van het feit dat het publiek haar niet moet.. Zo'n klap komt de eerste keer toch het hardste aan. Maar ik gun het Hakim ookquote:
inderdaad maar ik heb geen idee hoeveel het er zijn. maar zeg je rls dan zeg je fok, als je tenminste al zoveel jaar mee gaat als ikquote:Op maandag 20 januari 2014 21:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als 80% van alle elite van FOK kwam waardoor FOK een belangrijke rol zou gaan spelen in Utopia
Eens, heb zelf ook op Billy gestemd, maar afspraak is voor mij afspraak. En wie weet wat er nog gebeurt in de pollquote:Op maandag 20 januari 2014 21:18 schreef Stranger het volgende:
wordt het echt Hakim? Ik blijf erbij dat we met Billy een grotere kans hebben omdat én de rest van de elite een grotere hekel aan haar heeft én ze denk ik punten krijgt van Rienk
Ik ga ook mee met de nummer 1 hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Eens, heb zelf ook op Billy gestemd, maar afspraak is voor mij afspraak. En wie weet wat er nog gebeurt in de poll
Waarom staat Billy nog niet bovenaan dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
we hadden beter een top 5 kunnen maken. Nu kan iemand met tig verschillende ip adressen de poll verneuken
Ik kan ook op mijn telefoon (4G) zoveel stemmen als ik wil
omdat ik nu thuis benquote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Waarom staat Billy nog niet bovenaan dan?
Wifi ff uitschakelenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat ik nu thuis benDus via wifi
Echt niet dan staat er: ''rstr niet gevonden of IP klopt niet. NIET VALSSPELEN!!''quote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
we hadden beter een top 5 kunnen maken. Nu kan iemand met tig verschillende ip adressen de poll verneuken
Ik kan ook op mijn telefoon (4G) zoveel stemmen als ik wil
jawel hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Echt niet dan staat er: ''rstr niet gevonden of IP klopt niet. NIET VALSSPELEN!!''
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel hoorIk kan meerdere keren stemmen met mijn telefoon
Daarom zijn die polls niet eerlijk
Wel als je een paar honderd keer op Billy stemt hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is ingecalculeerd in de resultatenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik.heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wel als je een paar honderd keer op Billy stemt hoor
+1quote:Op maandag 20 januari 2014 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik.heb wel wat beters te doen
ik zal morgen woensdag om 1 uur stemmen op diegene die het hoogst staat in de goudeerlijke poll van Fokquote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef renevanlaaren het volgende:
maar even wachten dus want als andrea punten op billy zet moeten we dus op haar.
het ligt eraan wat hun doen lijkt me
Voor ons sluit het stemmen woensdag om 14.00 .. De bewoners gaan daarna pas om 20.00 stemmen dus dan weet je het niet wie wie stemt.. Andrea geeft denk ik toch haar stemmen aan Peter ...quote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef renevanlaaren het volgende:
maar even wachten dus want als andrea punten op billy zet moeten we dus op haar.
het ligt eraan wat hun doen lijkt me
o dan kan het niet jammerquote:Op maandag 20 januari 2014 22:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Voor ons sluit het stemmen woensdag om 14.00 .. De bewoners gaan daarna pas om 20.00 stemmen dus dan weet je het niet wie wie stemt.. Andrea geeft denk ik toch haar stemmen aan Peter ...
Ik mag hopen dat ze niet face to face gaan stemmenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:05 schreef Disana het volgende:
Ik ga op Hakim stemmen omdat ik hem het schadelijkst vind binnen de groep. Ik weet dat hij er niet uit zal gaan, maar ik hoop erop dat hij wel het signaal zal krijgen dat de kijkers hem niet zo kunnen waarderen.
Ja, dat lijkt mij ook wel leuk. Maar als ik het goed heb begrepen, moeten ze eerst achter stemmen en dan publiekelijk. Dus ik ben bang dat ze heel voorzichtig gaan zijn en voor de zwakste gaan: Peter.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze niet face to face gaan stemmenMaar wel het aantal punten krijgen te horen die ze hebben gekregen ... Dan zou het leuker zijn dat Hakim het niet weet dat het van de kijker komt en maak je hem helemaal gek! Wie o wie heeft er op hem gestemd ....hoe durven ze!!
bnehalve als ze DENKEN dat ze achter de schermen moeten stemmen en het blijkt vervolgens open te zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook wel leuk. Maar als ik het goed heb begrepen, moeten ze eerst achter stemmen en dan publiekelijk. Dus ik ben bang dat ze heel voorzichtig gaan zijn en voor de zwakste gaan: Peter.
Ik dacht daarnet te zien dat Hakim uitlegde dat het eerst achter en dan voor was. Wel jammer.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
bnehalve als ze DENKEN dat ze achter de schermen moeten stemmen en het blijkt vervolgens open te zijn
Utopia heeft geen regels ... dus dat voor kunnen ze zo schrappenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht daarnet te zien dat Hakim uitlegde dat het eerst achter en dan voor was. Wel jammer.
Daar zijn ze veel te braaf voor, snetjequote:Op maandag 20 januari 2014 22:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Utopia heeft geen regels ... dus dat voor kunnen ze zo schrappen
Huub en braafquote:Op maandag 20 januari 2014 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zijn ze veel te braaf voor, snetje
Nee achter..quote:Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de inwoners bedoelde.
Ik zie hier trouwens nergens staan dat het face to face (voor) zal gaan.. Wat dat betreft kan Hakim ook mooi bluffen om zo zijn meestemmers aan het lijntje te houden..quote:Elke vier weken vindt er een eliminatieronde plaats. De inwoners en de Elite bepalen samen wie Utopia moet verlaten. Op elke maandag 8 dagen voorafgaand aan de eliminaties worden om 13:00 uur de 1000 Utopianen (=Elite) bekendgemaakt. Vanaf dinsdag 14:00 uur heeft de Elite 24 uur de tijd om te nomineren wie zij het liefst zien vertrekken uit Utopia.
Op woensdag om 14:00 uur sluiten de lijnen voor de Elite. Om 20:00 uur wordt er die dag door de huidige inwoners van Utopia genomineerd. De inwoners van Utopia hebben per persoon 3 stemmen. Stemmen waarmee ze mede-inwoners kunnen nomineren voor eliminatie. De stemmen kunnen ze verdelen hoe ze maar willen: over 3 mensen of ze kunnen ervoor kiezen 3 keer op één persoon te stemmen. Of twee keer op de één en één keer op de ander. Er worden dus 45 stemmen verdeeld door de inwoners zelf. Maar daar blijft het niet bij. De Elite geldt namelijk als 16e inwoner. Ook zij hebben 3 stemmen te verdelen en drukken dus een forse stempel op de uitkomst van de nominaties.
Op donderdag nemen de twee potentiële inwoners hun intrede in Utopia. De maandag erop zal er een van deze twee naar huis worden gestuurd. Op dinsdag nemen we afscheid van de genomineerde inwoner.
Ja dat kan. Ik weet ook niet eens waar ik het van heb dat ze publiekelijk moeten stemmen; ik meen van De Mol zelf maar daar durf ik niet op te zweren.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee achter..
[..]
Ik zie hier trouwens nergens staan dat het face to face (voor) zal gaan.. Wat dat betreft kan Hakim ook mooi bluffen om zo zijn meestemmers aan het lijntje te houden..
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou iemand de boel zitten te manipuleren? Gaat wel heel hard ineens.
Lijkt het wel opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Iemand loopt te fucken met proxy?
Volgens mij wordt er nu ook met Hakim geklierd. Ik blijf sowieso bij hem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
Gewoon Hakim aanhouden dus? Was een overduidelijke meerderheid
wmb welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
Gewoon Hakim aanhouden dus? Was een overduidelijke meerderheid
Tuurlijk mag jij hier wel posten. Je mag toch ook in de poll stemmen? Is juist leuk dat we er met z'n allen over nadenken op wie die elite het best kan stemmen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:26 schreef NenaLois het volgende:
Oeps... Valt me nu pas in.. Is dit topic alleen bedoelt voor de elite..; dus dat de elite hier alleen mag posten?
(Daar hoor ik momenteel niet bij).
Sorry dan voor evt vervuiling..
welnee, jouw stem telt ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:26 schreef NenaLois het volgende:
Oeps... Valt me nu pas in.. Is dit topic alleen bedoelt voor de elite..; dus dat de elite hier alleen mag posten?
(Daar hoor ik momenteel niet bij).
Sorry dan voor evt vervuiling..
Wie het precies zei of waar het stond weet ik ook niet meer, maar ik kan wel bevestigen dat de inwoners hun stemmen tijdens een groepszitting uit zullen brengen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ik weet ook niet eens waar ik het van heb dat ze publiekelijk moeten stemmen; ik meen van De Mol zelf maar daar durf ik niet op te zweren.
Ok, ja dat leek me ook het leukstquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij hier wel posten. Je mag toch ook in de poll stemmen? Is juist leuk dat we er met z'n allen over nadenken op wie die elite het best kan stemmen.
Ik ook. En ik hoop dat de overige Utopianen dan ook een seintje krijgen dat hij er niet zo goed voor staat en wat mondiger worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:05 schreef Disana het volgende:
Ik ga op Hakim stemmen omdat ik hem het schadelijkst vind binnen de groep. Ik weet dat hij er niet uit zal gaan, maar ik hoop erop dat hij wel het signaal zal krijgen dat de kijkers hem niet zo kunnen waarderen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:37 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik ook. En ik hoop dat de overige Utopianen dan ook een seintje krijgen dat hij er niet zo goed voor staat en wat mondiger worden.
De drie met de meeste punten zijn genomineerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:24 schreef Giggio het volgende:
sjipss... mis ik de stemming morgenavond.. maar weet iemand hoe dat zit als er genomineerd is... zijn er dan meerdere genomineerden waaruit gekozen moet worden en zo ja door wie? kijkers? inwoners?
of is morgenavond na het stemmen gewoon bekend wie er uit moet?
Ah dank. Wel jammer, want dat zullen ze heel voorzichtig zijn. Ik zou wel eens willen weten hoe ze echt over types als Hakim en Billy denken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie het precies zei of waar het stond weet ik ook niet meer, maar ik kan wel bevestigen dat de inwoners hun stemmen tijdens een groepszitting uit zullen brengen.
We doen straks een gezamenlijke stem voor alle fokkers op de bovenste in de pollquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:15 schreef danilel het volgende:
ben geen elite, wens jullie veel wijsheid mbt stemmen (hakim!!!raussss)
quote:
Dan gooi je dus gewoon je stem weg....slimquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:48 schreef waxmask het volgende:
Sorry maar mijn stem blijft voor Aike. Hakim is te waardevol voor komende fitties.
Ik stem nooit tactisch. Ik stem op wie ik stem. En als dat 1 stem minder is voor Halim, mooi, want die mag er wat mij betreft nog niet uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan gooi je dus gewoon je stem weg....slim
Dan kun je nog beter op Billy stemmenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik stem nooit tactisch. Ik stem op wie ik stem. En als dat 1 stem minder is voor Halim, mooi, want die mag er wat mij betreft nog niet uit.
Vanaf de eerste week wil ik Aike er al uit en ik blijf daar nog bij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter op Billy stemmen
Fijn voor je, zo is je stem alleen wel nutteloosquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vanaf de eerste week wil ik Aike er al uit en ik blijf daar nog bij.
Als we moeten stemmen voor de nominaties en je stemt masaal Hakim en hij is niet 1 van de 3 op de schopstoel is je stem toch al nutteloos.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fijn voor je, zo is je stem alleen wel nutteloos
Ik ga niet stemmen op iemand die niet genomineerd isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als we moeten stemmen voor de nominaties en je stemt masaal Hakim en hij is niet 1 van de 3 op de schopstoel is je stem toch al nutteloos.
Wij moeten stemmen VOOR de nominaties morgen...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen op iemand die niet genomineerd is
Dit klinkt niet logisch, wat is de invloed van de Elite dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wij moeten stemmen VOOR de nominaties morgen...
Geen idee nog, maar als je echt nuttig wil stemmen stem dan Peter want die gaat er toch uit door een toneelhaak. Heel deze stemming is een farce mits iedereen mag blijven omdat Harold weg is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit klinkt niet logisch, wat is de invloed van de Elite dan?
Ik stem ook niet op iemand die er toch al (misschien) uit gaat. Ik wil gelijk stemmen met hun natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geen idee nog, maar als je echt nuttig wil stemmen stem dan Peter want die gaat er toch uit door een toneelhaak. Heel deze stemming is een farce mits iedereen mag blijven omdat Harold weg is.
Ik weet het niet hahaha we zullen moeten afwachten. Maar me conformeren aan een FOK! poll gaat me net weer een stapje te ver...sorry.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik stem ook niet op iemand die er toch al (misschien) uit gaat. Ik wil gelijk stemmen met hun natuurlijk.
Vanaf het begin dacht ik al dat het onzin was, maar ik begin nu wel in te zien dat het idd een farce is
(als het zo gaat als jij zegt tenminste)
Egoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik weet het niet hahaha we zullen moeten afwachten. Maar me conformeren aan een FOK! poll gaat me net weer een stapje te ver...sorry.
Ik ook nog niet ..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:06 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb nog niet ontdekt waar ik kan stemmen, ja blond hoor.
Stemmen kan tot morgen 14.00 en pas om 20.00 gaan de bewoners stemmen..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
Wachten met stemmen is mijn advies nu, laat eerst de bewoners stemmen
Echt...wat een naaierijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Stemmen kan tot morgen 14.00 en pas om 20.00 gaan de bewoners stemmen..
Totaal zinloos dus.... Hakim en Billy komen nooit in de nominatie. Ik zou de tactiek hier herzien anders gaat Peter er op zeker uit!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Stemmen kan tot morgen 14.00 en pas om 20.00 gaan de bewoners stemmen..
Ik ook het liefst Hakim maar ja, wat jij zegt, wat is wijsheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Totaal zinloos dus.... Hakim en Billy komen nooit in de nominatie. Ik zou de tactiek hier herzien anders gaat Peter er op zeker uit!
Kiezen wij allemaal Hakim, en de bewoners niet. Dan heeft onze stem dus totaal geen zinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ook het liefst Hakim maar ja, wat jij zegt, wat is wijsheid.
Wachten...zo lang mogelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef blanket het volgende:
Nou brengen jullie mij in de war...wat moet ik nou
Als er alleen op Peter en Jimmy wordt gestemd wel ... dan wordt Hakim de derde met maar 3 punten van de Elite ..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kiezen wij allemaal Hakim, en de bewoners niet. Dan heeft onze stem dus totaal geen zin
even afwachten niet gelijk gaan stemmenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef blanket het volgende:
Nou brengen jullie mij in de war...wat moet ik nou
Als de Elite op ze stemt wel, dan moet de nieuwe Billy/Hakim eruit stemmenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Totaal zinloos dus.... Hakim en Billy komen nooit in de nominatie. Ik zou de tactiek hier herzien anders gaat Peter er op zeker uit!
Ok...ik lees wel wat jullie bedacht hebben...ik ben daar niet zo snugger inquote:
iddquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kiezen wij allemaal Hakim, en de bewoners niet. Dan heeft onze stem dus totaal geen zin
Nee, maar het idee is leukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:18 schreef Copycat het volgende:
En jullie denken echt dat jullie deelstemmetjes van invloed zijn?
Njente, niks, nada.... maar dat had ik al zien aan komen met een 1/16 e stem, maar nu zijn de odds nog lager.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:18 schreef Copycat het volgende:
Nee wss niet (veel), maar ik kijk wel uit naar de reactie van Hakim/Billy of wie dan ook die elite stemmen krijgt van degenen die wel alle gesteuk meekrijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:18 schreef Copycat het volgende:
De elite is de 16e bewoner...dus heeft toch wel nut lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:18 schreef Copycat het volgende:
Nee, dat niet. Maar je kunt het wel zo tactisch mogelijk aanpakken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:18 schreef Copycat het volgende:
Schattig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:20 schreef blanket het volgende:
De elite is de 16e bewoner...dus heeft toch wel nut lijkt mij.
Nee, maar het is wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:18 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geen cabrio. En ik hoef geen zoden aan mijn dijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:21 schreef waxmask het volgende:
Maar heeft Huub in je cabrio laten zitten enige zoden aan de dijk gezet CC?
Nee, je ziet alleen wie je hebt genomineerd en de andere nominatiebalkjes worden grijs.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
Zien we ook resultaten op de site?
*heb nog niet gestemd
Nog meer naaierijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, je ziet alleen wie je hebt genomineerd en de andere nominatiebalkjes worden grijs.
Het zal idd druppel gloeiende plaat zijn maar hopelijk krijgen ze bij en in utopia wel mee hoe wij over de inwoners denken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:26 schreef Copycat het volgende:
Vind het alleen naïef dat er hier echt mensen lijken te denken dat hun minieme onderdeel binnen de groep van 1000 zgn eliteleden ook maar iets zal uithalen.
Druppel op een gloeiende plaat heeft meer zeggingskracht.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
Zien we ook resultaten op de site?
*heb nog niet gestemd
Eén grote farce dusquote:
Dat was die van mijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar heeft Huub in je cabrio laten zitten enige zoden aan de dijk gezet CC?
Ow sorry hahahahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat was die van mijEn nee, maar het was wel leuk!
Laten we hopen op een shock effect.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:47 schreef Dotteke het volgende:
Nou hem me naam gisteren niet in de lijst zien staan, zeker over het hoofd gekeken, maar ik kon dus wel nomineren
Niet dat het enig effect zal hebben denk ik, maar heb Billy genomineerd!
nee hoor er zaten ook mensen bij met maar 12.000 puntenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:22 schreef svann het volgende:
Je moet dus tussen de 18000 en de 20000 punten in een maand halen om tot de elite te behoren.
Dat halen dus alleen de fanatieke streamers.
Ik zag anders iemand die zei met 14.445 punten niet bij de elite te zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
nee hoor er zaten ook mensen bij met maar 12.000 punten
Dat was ik, en ik weet ook wie dat is. Een vriendin van mij op facebook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef svann het volgende:
[..]
Ik zag anders iemand die zei met 14.445 punten niet bij de elite te zitten.
misschien toch de eerste 1000 aanmelders?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef svann het volgende:
[..]
Ik zag anders iemand die zei met 14.445 punten niet bij de elite te zitten.
Het maakt niet uit op wie je stemt....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:00 schreef Capaja het volgende:
maar .............................
op wie stemmen we nu ?
of zijn de afspraken overboord gegooid ?
ik heb de poll aangehouden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:00 schreef Capaja het volgende:
maar .............................
op wie stemmen we nu ?
of zijn de afspraken overboord gegooid ?
Hoezo maakt het niet uit op wie je stemt? Wij nomineren 3 waarop zij er toch 1 moeten wegsturen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het maakt niet uit op wie je stemt....
Hakim, Billy, Andrea of Aike
Maar beste is Hakim![]()
Onze stem heeft geen invloed, maar ik wil hakim's gezicht zien
Nee,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo maakt het niet uit op wie je stemt? Wij nomineren 3 waarop zij er toch 1 moeten wegsturen?
En de poll hier hoeft toch niet hetzelfde te zijn wat de 'elite' beslist?
Hier idem. Als afgesproken de poll aangehouden. Ik hoop dat LaBielly ook genomineerd is. Kijk hoe slecht ze Rienks stem trekt. Als ze hoort dat Nederland haar uitkotst...quote:
Hoop niet dat ie dit gaat roepen inderdaad. Maar verheug me nu al op zijn gezicht als ze het briefje voorlezen waarop de genomineerde namens de Elite staat en de chaos die dit veroorzaakt. Er zal door andere bewoners toch wel even achter de oren gekrabt gaan worden waarom...Levert vast een hoop gesprekjes op tussen bewoners onderling.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:16 schreef Rica het volgende:
Ik ga iets zeggen wat een beetje gevaarlijk is maar als Hakim een elite-stem krijgt geef ik het een grote kans dat hij in gesprekjes met anderen dingen gaat zeggen als "Ja maar er zijn veel PVV'ers in Nederland" en "Ja maar ik ben Marokkaan, snap je"
Een, in de ogen van de meeste bewoners, toffe joviale peer heeft natuurlijk wat uit te leggen waarom hij een stem heeft gekregen. De racismekaart is een makkelijke uitweg. Hoop het niet maar.. begrijp je wat ik bedoel? Snap Je?
Je had een vooruitziende blik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:16 schreef Rica het volgende:
Ik ga iets zeggen wat een beetje gevaarlijk is maar als Hakim een elite-stem krijgt geef ik het een grote kans dat hij in gesprekjes met anderen dingen gaat zeggen als "Ja maar er zijn veel PVV'ers in Nederland" en "Ja maar ik ben Marokkaan, snap je"
Een, in de ogen van de meeste bewoners, toffe joviale peer heeft natuurlijk wat uit te leggen waarom hij een stem heeft gekregen. De racismekaart is een makkelijke uitweg. Hoop het niet maar.. begrijp je wat ik bedoel? Snap Je?
Dat zeggen ze toch altijd?quote:
Lag voor de hand.quote:
Paul dus! Ik hoorde iemand het roepen maar wist niet wie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Lag voor de hand.
Hij kwam er zelf niet mee maar Paul als eerste. Hakim kan natuurlijk al wel wat hintjes hebben gedropt in het drukke gepraat.
+1quote:Op maandag 14 april 2014 13:58 schreef renevanlaaren het volgende:
oma nijn en ik hebben hem aan vanessa gegeven![]()
sluit ik mij bij aan... maar ja... net geen elite....quote:Op maandag 14 april 2014 17:27 schreef Sanshine het volgende:
Voor mij is het deze keer Robin geworden.
ik ook en doe denk ik met je meequote:Op maandag 14 april 2014 17:22 schreef Ebinas het volgende:
Voor het eerst elite![]()
Mijn stem heb ik aan Vanessa gegeven
Hoeveel punten heb je dan?quote:Op maandag 14 april 2014 19:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook en doe denk ik met je mee![]()
ik heb niet eens veel gestreamt.
ik denk dat dat elite ding kwats is want vorige maand had ik het van 8-11 aanstaan en geen elite.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |