Ik weet niet hoeveel werk het voor je is om er ff een ander sproeiertje in te draaien, anders zou ik gewoon zo'n doosje met 10 verschillende maten kopen en dan gewoon proberen tot ie het beste looptquote:Op maandag 20 januari 2014 20:27 schreef wesleycool het volgende:
Ik geloof dat het standaard sproeier 80 was en dan voor de uitlaat was het volgensmij 6 maten hoger. Zal morgen wel even kijken welke maat er nu in zit voor de zekerheid.
Yep standaard minarelliquote:Op maandag 20 januari 2014 20:49 schreef densmee het volgende:
Zijn dat niet die standaard minarelli blokjes?
volgens mij hadden we daar sproeier 92 in
Zal (waarschijnlijk morgen) eens kijken en een foto uploaden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Bekijk je bougiekleur eens, of maak er een foto van.
Zwart is te rijk, wit is te arm. Idealiter is de kleur zo'n beetje koffie met melk bruin.
Er is geen ''standaard'' maat. Zelfs identieke scooters hebben verschillende sproeiermaten, al verwacht ik wel dat je ergens tussen de 70 en 90 zou zitten. Dat zijn 10 maten waar je dus uit kan kiezen. Rijd een stukje, laat de bougie afkoelen (:+)draai 'm los en maak ff een foto.
Heb geen powerfilter, die dingen schiet je niks mee op op je 50cc en kan alleen meer rommol in je cilinder komen. Volgensmij zit er standaard een 12MM op ja, maar heb deze 17,5 er niet bij gekocht, zat er al op.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:06 schreef MoriniStylr het volgende:
Had die standaard geen 12mm carburateur? Ik denk dat je rond de 70 moet gaan zitten mits je geen powerfilter oid heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |