Toch maar een account aangemaakt, omdat ik denk dat de mensen die mij kennen, mij niet willen kwetsen in mijn eerste relatie, en vinden dat ik het zelf zal moeten ondervinden.
Het begon allemaal ergens in September van vorig jaar.
Leerde iemand kennen, was allemaal leuk, nu enige tijd later, zeg maar gewoon vier maanden, heb ik nog nooit iemand van zijn vriendenkring ontmoet, ja via de telefoon twee keer dezelfde persoon gesproken, maar die heeft niks met de familie te maken, is dus gewoon een vriend.
Ik heb hem al voorgesteld aan mijn vrienden, en hij komt soms doordeweeks, en bijna elk weekend wel bij mij thuis. Wat mij nu dwars zit is dat ik nog nooit bij zijn thuis ben geweest, of ook maar ooit een vriend/vriendin heb gezien van hem.
Nu is het zo geweest dat een week of 3 terug, er iets was afgesproken, maar dat ging toen niet meer door omdat die vriendin van hem andere plannen kreeg.
Nu was er voor zaterdag (18 Jan) plan gemaakt om mij m'n vriend en zijn vriendin bij elkaar te komen, gewoon op een openbare plek, uitgaansgebied.
Nu ging dit weer niet door van haar kant.
Om een lang verhaal kort te maken, begin ik mij af te vragen of zijn familie (ouders) euberhaupt van mijn bestaan afweten.
Op Facebook hebben we openlijk ook geen contact, en werd ik niet bij een beschrijving gezet. Misschien blaas ik de dingen heel erg op, maar vraag mij af of dit normaal is,
Vier maanden een relatie, en nog nooit iemand van zijn kant ontmoet,
Moet er wel bij zeggen, dat nadat ik zijn verhalen hoor, onze families heel anders zijn, en ik zelf ook heel erg, wij zijn veel losser in dingen dan van zijn kant, heb ik meegemaakt met zijn werk discussies.
Graag advies, ik vrees dat ik al weet wat er is, maar hoe kan iemand zo oprecht praten met mijn ouders, terwijl die misschien een dubbelleventje leid, ik kan daar niet bij neerleggen, dat iemand dat zou kunnen doen
mike
[ Bericht 0% gewijzigd door Watnuu op 20-01-2014 20:33:20 ]