Dan ben je gewoon dom, want meestal zie je als je de vraag ( + antwoorden) leest wat voor soort vraag het is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef mapima het volgende:
Ik was door die korte pauzes steeds maar alleen de antwoorden lezen. Ja leuk als cito besluit fill in the gap en interpretatie door elkaar te gooien, wat een bedrijf -.- En vooral leuk als je pas halverwege de vraag erachter komt dat je een fill in the gap hebt en niet interpretatie.
HEb jij uberhaupt vwo engels 2014 wel gemaakt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon dom, want meestal zie je als je de vraag ( + antwoorden) leest wat voor soort vraag het is.
Nee. Krijg 2013 denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:51 schreef mapima het volgende:
[..]
HEb jij uberhaupt vwo engels 2014 wel gemaakt?
zulke dingen mogen nieg eens besproken wordenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:51 schreef voetbaljimmy het volgende:
kan iemand me helpen? Ik heb morgen de engels luistertoets, Maar waar ging dat schilderen over de mooiheid van londen precies over
Wij ook, alleen in je examenjaar krijg je een landelijke kijk-luistertoets die gaat via CITO.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap niet hoe andere scholen met luistertoetsen omgaan. Wij maken gewoon oude examens en ik had alle cijfers binnen drie dagen.
Ik zit in de zesdequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:32 schreef Pond het volgende:
[..]
Wij ook, alleen in je examenjaar krijg je een landelijke kijk-luistertoets die gaat via CITO.
Ah.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zit in de zesde. We maken wel de toetsen van CITO, maar niet die van 2014.
Neu, allemaal ABN Engels.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zijn er nog steeds luistertoetsen met übersterke accenten en ADHD-patiënten?
Algemeen Beschaafd Nederlands Engels?quote:
Helaas welquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zijn er nog steeds luistertoetsen met übersterke accenten en ADHD-patiënten?
Ja gewoon Ingveoons.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Algemeen Beschaafd Nederlands Engels?
[..]
Helaas wel.
Ikke. Heb een voldoende, maar hoe hoger, hoe beter ik mijn aankomende punt voor literatuur kan compenseren(heb tot nu toe niet eens een bladzijde oud-Engelse literatuur gelezen en/of andere boeken)quote:
hahaha ik had een 5.7 voor literatuur wat een toets joh je moet echt allemaal details kennen zo moeilijkquote:Op maandag 24 februari 2014 12:08 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ikke. Heb een voldoende, maar hoe hoger, hoe beter ik mijn aankomende punt voor literatuur kan compenseren(heb tot nu toe niet eens een bladzijde oud-Engelse literatuur gelezen en/of andere boeken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |