Jezelf veranderen in de zin dat je jezelf verbetertquote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Hmmm...moet ik nou mezelf zijn of mezelf veranderen (zoals andere users suggereerden)
Ligt eraan. Ben je tevreden met hoe het nu gaat? Zo nee, dan zal er toch echt wat moet veranderen. En je hebt enkel invloed op jezelf.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef Sicstus het volgende:
Hmmm...moet ik nou mezelf zijn of mezelf veranderen (zoals andere users suggereerden)
Dit plaatje vind ik daarbij wel van toepassing:quote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezelf veranderen in de zin dat je jezelf verbetert
Kleuterquote:
Ik verwacht eerder slotje vanwege scquote:Op maandag 20 januari 2014 18:21 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Dit topic wordt waarschijnlijk ook wel vol geluld (onder andere door mij)
Of te wel laten we dat gewoon niet doenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik verwacht eerder slotje vanwege sc
Nou, iemand anders nog 1e keer ervaringen?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of te wel laten we dat gewoon niet doen
Bedoel je met ''polen'' de aantrekkingskracht tussen mensen (zoals bij een magneet)?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ben je tevreden met hoe het nu gaat? Zo nee, dan zal er toch echt wat moet veranderen. En je hebt enkel invloed op jezelf.
Ben je tevreden met wie je bent en blijkt dat door jezelf te zijn de pool van vrouwen klein is. Tja dan moet je dat accepteren.
Ben je daar niet tevreden mee, dan zal je iets moeten doen om die pool van vrouwen te vergroten. Dus meer doen/zijn waardoor de pool groter wordt. En waar begint dat mee? Vaak door meer zelfvertrouwen en sociaal zijn. En volgens mij wil iedereen die twee punten wel vergroten. Dus dat doe je altijd voor jezelf.
Nee als het aantal visjes in de zee die happen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef Waterloos het volgende:
Bedoel je met ''polen'' de aantrekkingskracht tussen mensen (zoals bij een magneet)?
mmmmquote:
Nooit te laat om ontmaagd te zijn/wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow, nog 1 toevoeging. Ten tijde van mijn ontmaagding was ik een jaar of 27
Haha, leuke metafoor dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee als het aantal visjes in de zee die happen.
Oftewel de hoeveelheid vrouwen die geintresseerd in je zijn / zouden kunnen zijn
Goed ideequote:Op maandag 20 januari 2014 18:24 schreef WitteMuur het volgende:
Als jullie het nou gewoon met elkaar doen
Bij mij was hij weinig bijzonder. Het was twee maanden voor mijn 16e verjaardag en ondanks dat ik een uur flink bezig was lukte het niet om klaar te komen. Misschien scheelde het dat het voor ons beiden de eerste keer was. De tweede keer was een stuk leuker.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, iemand anders nog 1e keer ervaringen?
Wat ben ik ook een rasmongoolquote:Op maandag 20 januari 2014 18:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde meer op het engelse pool.. Dus zo metaforisch was het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |