SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
DSL heeft ook meer coins als ik. en veel IF's in zijn club zitten. in het begin bewaarde ik alle IF's die ik uit pakjes had gekregen, had er een stuk of 20![]()
Milito heb ik de IF van, alleen geen team voorquote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Dit team:
[ afbeelding ]Lucho, Ansaldi, Campagnaro en Willy zijn bazen en speel ik mee. Montillo voldeed niet als RCAM, maar zijn opvolgers doen het nog slechter. Costa wil ik ook nog eens in een team.
![]()
Montillo speelt prima als CAM. Niet het type dat over de spitsen heen gaat, maar bedient ze primaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Milito heb ik de IF van, alleen geen team voorLucho, Ansaldi, Campagnaro en Willy zijn bazen en speel ik mee. Montillo voldeed niet als RCAM, maar zijn opvolgers doen het nog slechter. Costa wil ik ook nog eens in een team.
Costa is ook echt een baas. Zijn vrije trappen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Njah zijn rol bij mij was natuurlijk meer als halve winger + skills etc, maar dat ging niet echt soepelquote:Op maandag 20 januari 2014 18:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Montillo speelt prima als CAM. Niet het type dat over de spitsen heen gaat, maar bedient ze prima
Costa is ook echt een baas. Zijn vrije trappen![]()
![]()
Dat is inderdaad een andere rolquote:Op maandag 20 januari 2014 18:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah zijn rol bij mij was natuurlijk meer als halve winger + skills etc, maar dat ging niet echt soepel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In tegenstelling tot voorgaande jaren bewaar ik dit jaar alleen maar spelers waar ik mee speel of die ik wil bewaren. Resultaat is wel dat ik veel minder Ieren heb dan voorgaande jarenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef DutchSL het volgende:
Op mijn pagina 2 staan ook maar 3 NIF'smoet eens wat zooi gaan verkopen.
![]()
![]()
Hoe hoog is je clubvalue?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik sta overigens pas 5e in mijn lijst qua clubvalue, achter 4 medefokkers.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:55 schreef Maver24 het volgende:
hoe ziet jullie eerste pagina eruit van jullie club ?![]()
![]()
WAJOOOOO, KENKERDIK PAKJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef Zhano het volgende:
WAJOOOOO, KENKERDIK PAKJEZweefbuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef Zhano het volgende:
WAJOOOOO, KENKERDIK PAKJEDie Pallois, 65 rated met kut stats. Discard value zou je denken? Nee, dikke 600 coins waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zojuist dit verkocht
Die kut silvers zijn bijna altijd wel meer dan discard waard![]()
![]()
Sla je slag...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Pallois, 65 rated met kut stats. Discard value zou je denken? Nee, dikke 600 coins waard.
En zojuist dit verkocht
[ afbeelding ]
Die kut silvers zijn bijna altijd wel meer dan discard waard![]()
![]()
Ik koop die krengen niet, heb nog tientallen rotzooi spelers uit packs van vorige week die ik moet verkopen. Marges van 150 a 200 zijn de moeite niet waard.![]()
Shadow op Silvaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ultra onderbroek jizzvlek
Hunter op Alves
+10 Attribute kaartje op SIF Maicon
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
FUT op Nederlandsquote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Shadow op Silva
Hunter op Alves
+10 Attribute kaartje op SIF Maicon![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: