Met je GTI chickies checken?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Rij er 5-6 dagen per week rond
Ik hoop dat over een maandje de stekker eruit wordt getrokken. Als kijker wordt je gewoon opgelicht. Wat doen de bewoners nou eigenlijk daar? Beetje borrelpraat verkopen? Vorige week hadden ze het over sjansen met koeienquote:Op maandag 20 januari 2014 17:52 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Alles mag... zolang het geld oplevert voor John.
Mapsquote:Op maandag 20 januari 2014 17:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou ga het hek opzoeken dan en zwaai ff naar onsquote:Op maandag 20 januari 2014 17:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Mapsquote:Op maandag 20 januari 2014 17:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk hequote:
Echt he. En dat geldt toch ook voor Paul.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:50 schreef Baconbus het volgende:
Wie zou na Utopia nog zaken willen doen met Hakim.
Zet een wijven stem op met een roeptoeter en zeg dat Harold moet blijven...EN ook maar meteen dat Billy een vieze hoer is of zo, dat mag je zelf invullen...quote:Op maandag 20 januari 2014 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou ga het hek opzoeken dan en zwaai ff naar ons
Ik kan er met 8 min zoeken, maar ik vindt het risico om Billy te zien te groot om mijn ogen wederom slecht te krijgenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou ga het hek opzoeken dan en zwaai ff naar ons
En zeker nu de "zakenpartners" bij de bosjes in de SONY XPERIA verschijnen, ik dacht dat de Utopianen hun eigen boontjes moesten doppenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:54 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik hoop dat over een maandje de stekker eruit wordt getrokken. Als kijker wordt je gewoon opgelicht. Wat doen de bewoners nou eigenlijk daar? Beetje borrelpraat verkopen? Vorige week hadden ze het over sjansen met koeien
Allemaal van onze belastingcenten! Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:52 schreef JenHermes het volgende:
Ze mogen en krijgen steeds meer. Eerst een mobiele telefoon, vorige week internet. Dadelijk morgen ze nog voor een weekje naar huis, krijgen ze kookworkshops van 5 sterren restaurants, komen bekende artiesten optreden etc etc. Ik dacht dat het de bedoeling was dat ze met zo weinig mogelijk toch het beste er uit moesten halen?! Dit begint meer op een luxe oord te lijken
Flesje stroh rum 80. Die zooi zuipen ze toch wel op.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:56 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Dus jij zou evt dingen over het hek kunnen gooien
En wij allemaal maar hard werkenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal van onze belastingcenten! Dat dit kan in Nederland!
Dat valt niet in te vullen.. Het spreekt voorzich dat het een vieze hoer is.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zet een wijven stem op met een roeptoeter en zeg dat Harold moet blijven...EN ook maar meteen dat Billy een vieze hoer is of zo, dat mag je zelf invullen...
De Postcodeloterij komt ook langs, de straatprijs uitreikenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En zeker nu de "zakenpartners" bij de bosjes in de SONY XPERIA verschijnen, ik dacht dat de Utopianen hun eigen boontjes moesten doppen
Dat moet ik 'm nageven: hij zegt iig ook niet dat-ie gaat knallen om het vervolgens niet te doen.quote:
Stuur Alberto een brief en laat hem de bewoners confronteren...quote:Op maandag 20 januari 2014 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal van onze belastingcenten! Dat dit kan in Nederland!
harold wil 15 lotenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De Postcodeloterij komt ook langs, de straatprijs uitreiken
Ik moest lachen :x Gooooooedeeeeeemiddag!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De Postcodeloterij komt ook langs, de straatprijs uitreiken
Wat punaises voor als Rienk weer op zijn blote voeten buiten looptquote:Op maandag 20 januari 2014 17:56 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Dus jij zou evt dingen over het hek kunnen gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |