Omdat er camera's bij zijn?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mooiste is, iedereen slikt het ook nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weet alleen Peter en Isa dat Harold gaat?
Yep, Crea Bea word ze ook wel genoemd.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:12 schreef Stranger het volgende:
Had Charlotte het nou over een 'Bea' Of verstond ik 'Andrea' verkeerd?
Yup. Straks tijdens centraal verteld hij het tegen de restquote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weet alleen Peter en Isa dat Harold gaat?
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja zover was ik nog
Heb alleen gister niet gekeken
Emil nietquote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mooiste is, iedereen slikt het ook nog.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:12 schreef community het volgende:
Eindelijk heb ik hem door die sluwe sluwe Jimmy! Ik weet zijn plan!
Lukt hem vrij goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ja, dat zal daar voor heel wat verwarring zorgen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, het is zeker, Harold gaat naar huis.quote:
"Hè, ik doe mee!" ook niet..quote:Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef community het volgende:
"Hé, doe je ook mee? " Kan d'r niet vanaf
Zit hij er nog in dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ging over Billy, Lot neemt bewust afstand van Billy nuquote:Op maandag 20 januari 2014 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Rienk houd zich voor de domme als Lot 'm belerend noemt...
Godsamme, moet dalijk nog een woordenlijst gaan bijhouden voor bijnamenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, Crea Bea word ze ook wel genoemd.![]()
Kwam er met veel tamtam in, daarna helemaal uit beeld geraakt.. Kunnen we niet meer serieus nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
*Kijkt buiten en ziet iedereen ene rode baret op hebben*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me moeilijk zoniet onmogelijk daar.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ging over Billy, Lot neemt bewust afstand van Billy nu
Neuhh. Rienk roept Billy? Maar het ging in eerste instantie over hem..quote:Op maandag 20 januari 2014 18:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ging over Billy, Lot neemt bewust afstand van Billy nu
Met die baret op blijf ik hem al niet serieus nemenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kwam er met veel tamtam in, daarna helemaal uit beeld geraakt.. Kunnen we niet meer serieus nemen.
Hoezo. Hij heeft zich in een dag volledig in de groep gevestigd en is toen gaan chillen omdat hij ook wel wist dat je niet zomaar een hele groep kan zetten naar je wil.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kwam er met veel tamtam in, daarna helemaal uit beeld geraakt.. Kunnen we niet meer serieus nemen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met die baret muts op blijf ik hem al niet serieus nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Zonder wel dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met die baret op blijf ik hem al niet serieus nemen
en volgende week start utopiaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat denk je! Lindy is ook al weg!
Niet waar Lot zei letterlijk dat ze Billy belerend vondquote:Op maandag 20 januari 2014 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh. Rienk roept Billy? Maar het ging in eerste instantie over hem..
Ipv indruk maken zoals in het begin is het nu een beetje belachelijkquote:Op maandag 20 januari 2014 18:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met die baret op blijf ik hem al niet serieus nemen
Ik had de 5¤ Hema appeltaart...quote:Op maandag 20 januari 2014 17:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De Postcodeloterij komt ook langs, de straatprijs uitreiken
Eerst baret af, dan praten we weer verder.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:15 schreef community het volgende:
[..]
Hoezo. Hij heeft zich in een dag volledig in de groep gevestigd en is toen gaan chillen omdat hij ook wel wist dat je niet zomaar een hele groep kan zetten naar je wil.
Ok..quote:Op maandag 20 januari 2014 18:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niet waar Lot zei letterlijk dat ze Billy belerend vond
Dat is Bussum. Dat is de weg die parelel loopt aan de snelweg.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is de Amersfoortsestraatweg. Utopia staat zelfs al vermeld op Google maps:
[ afbeelding ]
Iets meer iig, hij zal zichzelf toch eerst moeten bewijzenquote:
Ik moet het nog maar zien gebeuren dat hij in zijn uppie ineens in opstand komt tegen de rest over wat er gebeuren moet. Hij schikt zich aan de rest, maar eigen initiatief is er nog niet echt te bespeuren.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:15 schreef community het volgende:
[..]
Hoezo. Hij heeft zich in een dag volledig in de groep gevestigd en is toen gaan chillen omdat hij ook wel wist dat je niet zomaar een hele groep kan zetten naar je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |