Amersfoortseweg in Larenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoek de dichtstbijzijnde van de Amersfoortseweg in Laren en 100% zeker dat je hem kunt verwelkomen bij buitenkomst.
schnap het niet, gaat ene oor in en andere oor uitquote:
Zijn bosbed aan het herbouwen denk ik.... Over 3 weken heeft hij een eigen loods gebouwd, incl sanitair, keuken, sauna en jacuzzi..quote:
Zoiets. Waar de ingang van de Palm Kazerne ooit was in ieder geval.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Amersfoortseweg in Laren
Ken Laren op mijn duimpje, maar die weg dan niet
Ze mogen en krijgen steeds meer. Eerst een mobiele telefoon, vorige week internet. Dadelijk morgen ze nog voor een weekje naar huis, krijgen ze kookworkshops van 5 sterren restaurants, komen bekende artiesten optreden etc etc. Ik dacht dat het de bedoeling was dat ze met zo weinig mogelijk toch het beste er uit moesten halen?! Dit begint meer op een luxe oord te lijkenquote:
Alles mag... zolang het geld oplevert voor John.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ze mogen en krijgen steeds meer. Eerst een mobiele telefoon, vorige week internet. Dadelijk morgen ze nog voor een weekje naar huis, krijgen ze kookworkshops van 5 sterren restaurants, komen bekende artiesten optreden etc etc. Ik dacht dat het de bedoeling was dat ze met zo weinig mogelijk toch het beste er uit moesten halen?! Dit begint meer op een luxe oord te lijken
Misschien dat ze het bij Beo hebben, daar ben je met 3 minuten vanaf Utopiaquote:Op maandag 20 januari 2014 17:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoiets. Waar de ingang van de Palm Kazerne ooit was in ieder geval.
Hij probeert zich zelf constant daarvan te overtuigen inderdaadquote:
Ze zijn wel al 3 weken van huis he.... en het is heeeeeeeeeel zwaaaaaaaaar daaaaarrr!!! snap je!!!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ze mogen en krijgen steeds meer. Eerst een mobiele telefoon, vorige week internet. Dadelijk morgen ze nog voor een weekje naar huis, krijgen ze kookworkshops van 5 sterren restaurants, komen bekende artiesten optreden etc etc. Ik dacht dat het de bedoeling was dat ze met zo weinig mogelijk toch het beste er uit moesten halen?! Dit begint meer op een luxe oord te lijken
Dan ken je Laren dus niet helemaalquote:Op maandag 20 januari 2014 17:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Amersfoortseweg in Laren
Ken Laren op mijn duimpje, maar die weg dan niet
Als ze minder eten hadden zou het al een hoop schelen. Dat ze constant zitten te vreten draagt echt bij aan de beeldvorming.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Rij er 5-6 dagen per week rondquote:Op maandag 20 januari 2014 17:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan ken je Laren dus niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |