abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:35:21 #101
192683 AMDB
Visionair.
pi_135752700
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:33 schreef WoD het volgende:

[..]

Is lastig om met de programma tijden van LL dagkaarten te gaan verkopen.
Jep, bovendien verneukt het de gehele toegangscontrole. Als iedereen van het festival is kunnen dagkaarters dan wel op camping blijven hangen. Zouden ze het hele systeem (dat nu perfect loopt) een stuk inefficiënter in moeten gaan richten.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:36:45 #102
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135752744
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:34 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik heb nu ook een beetje zo'n gevoel.. Even kijken wie er allemaal gaat die ik ken. Aan de andere kant, zo heel veel duurder is ook het ook weer niet
Lees dat ze wel 570 opstapplaatsen door heel Nederland regelen waardoor je dan bij je dichtstbijzijnde NS-station kan opstappen en daarna word je afgeleverd bij het poort. Terug word je ook weer meegenomen, alleen moet je dan vast wel op bepaalde tijd aanwezig zijn :')
pi_135752786
Ook weer een bijgekomen, benieuwd of Skrillex dus gaat headlinen. Ergens wacht ik van niet.

- QOTSA is natuurlijk een vette live band, maar ga het dit jaar overslaan op Lowlands denk ik.
- Skrillex was best leuk 2011/2012 maar sla ik ook over dit jaar
- Radio Filharmonisch Orkest met de Orkesten heb ik nooit wat gehad, programma vulling voor mij.
- James Holden Live is de leukste naam tot nu toe. Ga ik denk ik wel even kijken.
- Imagine Dragons vond ik vorig jaar 3x niks. Snapte die enthousiaste ook niet, was daar ook op tijd weg (misschien te vroeg).
- The Cat Empire ken ik maar een nummer van, die was wel aardig.
- Mando Diao ken ik ook maar van een paar enkele nummers, die vind ik wel leuk. Op zich wel leuk om mee te pakken.
- Fink was erg mooi in de India 2011. Wel de moeite om nog een keer te zien.

De rest ken ik niet, even in verdiepen :P

Valt opzich toch best mee nu ik het zo bekijk ;).

Maar de prijzen steken me wel tegen. Niet dat het me om de centen gaat, maar gewoon het idee.
pi_135752793
Queens of the Stone Age
Skrillex
Radio Filharmonisch Orkest o.l.v. Anthony Hermus
James Holden Live
The Cat Empire
Imagine Dragons
Mando Diao
Fink
Gregory Porter
The Skints
Red Fang
Bassekou Kouyaté & Ngoni Ba

eeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
pi_135752912
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lees dat ze wel 570 opstapplaatsen door heel Nederland regelen waardoor je dan bij je dichtstbijzijnde NS-station kan opstappen en daarna word je afgeleverd bij het poort. Terug word je ook weer meegenomen, alleen moet je dan vast wel op bepaalde tijd aanwezig zijn :')
9u :Y.

Zo -> Ma niet slapen. Nog nooit gedaan op LL :+.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:44:13 #106
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135752970
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:42 schreef µ het volgende:

[..]

9u :Y.

Zo -> Ma niet slapen. Nog nooit gedaan op LL :+.
Meeste mensen willen al zo vroeg weg om de bussen te halen naar Lelystad of Dronten? en dan moeten alle mensen ook nog in die bussen met een bepaalde bestemming. Wordt een lekkere drukte.
pi_135753283
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:11 schreef µ het volgende:
Het Clean Up systeem op Lowlands verdwijnt dit jaar en het is daardoor niet meer mogelijk om bekertjes in te leveren in ruil voor munten. Waarom? De laatste paar jaar werd de groep nogal fanatieke bekerrapers steeds groter en dit leidde tot overlast en irritatie bij veel andere Lowlanders.
Goed dat ze er iets aan doen, maar er was een betere oplossing geweest denk ik. De grootste reden dat er een grote groep fanatieke bekerrapers was, kwam door het feit dat je de muntjes later weer in kon leveren voor geld. Als Lowlands de muntjes die je krijgt bij inlevering van bekers een andere kleur zou geven en zou zeggen dat deze niet voor geld in te wisselen zijn, is in een klap het hele probleem opgelost.
pi_135753344
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:53 schreef Operc het volgende:
[..]
Goed dat ze er iets aan doen, maar er was een betere oplossing geweest denk ik. De grootste reden dat er een grote groep fanatieke bekerrapers was, kwam door het feit dat je de muntjes later weer in kon leveren voor geld. Als Lowlands de muntjes die je krijgt bij inlevering van bekers een andere kleur zou geven en zou zeggen dat deze niet voor geld in te wisselen zijn, is in een klap het hele probleem opgelost.
We hebben het er vaker over gehad op FOK!. Probleem met jouw idee is dat mensen dan muntjes gaan verkopen (de anders-gekleurde muntjes voor lagere prijzen). Krijg je handel enzo, lijkt mij ook niet gewenst ;).
జ్ఞ‌ా
pi_135753400
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:55 schreef µ het volgende:

[..]

We hebben het er vaker over gehad op FOK!. Probleem met jouw idee is dat mensen dan muntjes gaan verkopen (de anders-gekleurde muntjes voor lagere prijzen). Krijg je handel enzo, lijkt mij ook niet gewenst ;).
Zat ik ook aan te denken, anderzijds, gezien de frustratie van veel LL-gangers over die bekerrapers weet ik niet of die handel goed zou werken. (Anderzijds, giergige Nederlanders kennende...)
pi_135754040
En streep ook Damon Albarn maar weg: Latitude in Ierland "the only major festival Damon will headline this summer".
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:17:35 #111
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_135754054
Ik sla over dit jaar.

-QOTSA is leuk maar niet leuk genoeg voor mij.
-James Holden is tof maar zal wel weer mega druk worden en dat was wel een groot min punt vorig jaar toen ik mij realiseerde dat het snachts steeds drukker wordt met alle dance hippies.
-verder geen hele interessante namen en ongetwijfeld komt er heus wel heel wat tofs bij maar LL verliest een beetje krediet bij mij..
-betalen voor parkeren is opzich een goed idee met de vervuiler betaald maar vind het principieel wel een beetje stom aangezien het altijd gratis was.
-weer 10 euro erbij op het kaartje. wederom principieel want ik ben voor bekerrapers. Die houden het gras tenminste een beetje schoon en zie die schoonmaakploeg echt niet overdag ook aan het werk gaan...

Sorry Lowlands
pi_135754268
Zie veel mensen die het dit jaar voor gezien houden, zou alsnog wel direct uitverkopen denk 1 Februari.
Voor relevante muziek: An Unknown Sound
pi_135754417
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef WoD het volgende:
alsnog
Vast wel, koop toch mijn kaartje weer wel.

Er moeten nog genoeg namen bij komen inderdaad. Maar de huidige werkwijze staat me ook wel tegen moet ik zeggen.

Bedoel opeens die parkeer kosten erbij, waar komt dat vandaan? Heb nooit "last" gehad van bekerrapers ook, sterker nog soms zijn ze vermakelijk.
pi_135754488
Vraag me af of we langere rijen gaan krijgen ivm het betaald parkeren.
pi_135754533
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Vraag me af of we langere rijen gaan krijgen ivm het betaald parkeren.
Als alle bussen om 13:00 gaan aankomen gaat het dan sowieso druk worden denk.
Voor relevante muziek: An Unknown Sound
pi_135754560
Parkeerkosten zijn waarschijnlijk bedacht tijdens de probleemstelling "hoe gaan we al dat stilstaande verkeer oplossen?"

Bekerrapers vond ik helemaal niet irritant, zaten zelfs nog wel wat leuke lui tussen (:

Ik ga toch wel. =D
Ja, hoi!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:36:38 #117
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_135754677
Klopt parkeerkosten is waarschijnlijk puur gedaan om het stilstaande verkeer op te lossen en om extra inkomsten te genereren voor schoonmaak werkzaamheden (die bekerrapers prima vervullen). Uiteindelijk is het dus vooral voor eigen bestwil van LL die parkeerkosten. Want dat geld gebruiken voor beter busvervoer... Laat me niet lachen een OV wat vlekkeloos verloopt haha
pi_135754748
Parkeerkosten zullen zijn gedaan om bussen aantrekkelijker te maken.

Schoonmakers kunnen betaald worden met de niet-teruggegeven munten.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:40:13 #119
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_135754772
QOTSA *O*

Imagine Dragons :')

Aanwezig!
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_135756598
Is Mando Diao uit te houden live? De nummers die ik ken vind ik best aardig.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 januari 2014 @ 13:41:59 #121
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_135756982
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Is Mando Diao uit te houden live? De nummers die ik ken vind ik best aardig.
Als ze oude tracks gaan spelen, prima te doen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_135757257
Ook nog wel effe een detail om in acht te nemen:

"Uiteraard kan je voldoende bagage meenemen, wij hanteren per persoon één weekendtas, slaapzak en een tent. Mocht je onverhoopt meer bagage willen meenemen is dit uitsluitend in overleg met Event Travel."
pi_135757445
Niets schokkends nog, denk dat ik maar een kaartje ga bemachtigen en dan maar even kijk wat er nog meer in het vat zit..
pi_135757520
Geld geregeld, dat wordt dus wss toch een kaartje _O_
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_135757580
Hoe zit het nou met een CJP pas eigenlijk?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')