Misschien zou een voorbeeld helpen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:04 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Ik wil gewoon weten waarom sommige vrouwen zo raar doen zonder enige aanleiding.
toch wel een heel stuk minder...quote:Op maandag 20 januari 2014 16:04 schreef snakelady het volgende:
Inderdaad wegens onzekerheid, maar mannen kunnen net zo goed jaloers zijn, alleen dan om andere zaken.
Iedereen is wel eens jaloers, dat is een menselijke eigenschap waar iedereen wel eens mee te maken krijgt.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:05 schreef Moira. het volgende:
Ben ook wel benieuwd, ja.
Waarom er zo veel dingen zijn die veel vrouwen (en ook veel mannen, trouwens) niet uitspreken waardoor er 'under the surface' dan altijd iets lijkt te spelen, zonder dat je er de vinger op kan leggen.
Mannen zijn sneller jaloers op materiele zaken, zoals een mooie auto, een goede baan, of op die gozer die alle meiden kan krijgen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:07 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
toch wel een heel stuk minder...
Maar ik denk dat mannen bijv slechter tegen hun verlies kunnen dan vrouwen (beetje meer prestatie gericht).
Ik liep daarnet 2 meisjes tegemoet die me van top tot teen aan het bekijken waren met een haatdragende blik en toen ik voorbij liep hoorde ik ze 'huh' zeggen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien zou een voorbeeld helpen.
Gebruiksvoorwerp gespotquote:Op maandag 20 januari 2014 16:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mannen zijn sneller jaloers op materiele zaken, zoals een mooie auto, een goede baan, of op die gozer die alle meiden kan krijgen.
quote:
Beetje kort door de bocht. Je kan het toch ook gewoon beter willen hebben zonder naar anderen te kijken.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:02 schreef zovty het volgende:
Zonder jaloezie zou niemand vooruit willen komen.
Misschien vonden ze je kleding raar.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Ik liep daarnet 2 meisjes tegemoet die me van top tot teen aan het bekijken waren met een haatdragende blik en toen ik voorbij liep hoorde ik ze 'huh' zeggen.
Zomaar, waar het vandaan kwam weet ik niet. En zulke dingen maak ik wel vaker mee.
En dan denk je maar meteen dat ze jaloers op je zijn?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Ik liep daarnet 2 meisjes tegemoet die me van top tot teen aan het bekijken waren met een haatdragende blik en toen ik voorbij liep hoorde ik ze 'huh' zeggen.
Zomaar, waar het vandaan kwam weet ik niet. En zulke dingen maak ik wel vaker mee.
Misschien ben je lelijk?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Ik had gewoon normale kleding aan.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien vonden ze je kleding raar.
Ik heb het niet per se over mij, meer over het algemeen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan denk je maar meteen dat ze jaloers op je zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |