yoloquote:Op maandag 20 januari 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 1 keer 100 km gefietst op 1 dag.
Dat nooit meer.
Pools vind ik sws niet echt mooi, sorry.quote:
Wil ik toch nietquote:Op maandag 20 januari 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan mag je niet mee naar LegiaAl gaat het echt veelte snel.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
iets met nagelbijten en snot
ik wil het niet eens weten verder
maar jij woont op het landquote:
nu is het een beetje kutquote:Op maandag 20 januari 2014 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en in de zomer.. nu niet nee zeg doe normaal "D
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:08 schreef xcachet het volgende:
Pools vind ik sws niet echt mooi, sorry.
Pff, ik denk dat het opzich wel oké is (ik durf het gewoon niet te zeggenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe ging je scriptie, is dat nog gelukt ?
Baasquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas.
Ik zat daar ook een jaartje op, meester Post was mijn mentor die was later geschorst omdat hij een jongen had geslagen
Trots op mijn vrouwelijke bijna naamgenootquote:Op maandag 20 januari 2014 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, ik denk dat het opzich wel oké is (ik durf het gewoon niet te zeggen) maar ik denk dat ik gewoon te weinig heb
. Morgen feedback op mn concept dus we zullen zien.. Dat gedoe met spss is nog gelukt
.
Nee maar wat is er?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je met mij samen mannen een voor een levend villen?
Hoeveel is dat?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar jij woont op het land
[..]
nu is het een beetje kut![]()
wil nog steeds ooit ezelldorp - utrecht doen![]()
Ik snap echt nog altijd niet waarom er honderden raps over Legia Warschau zijn met clip en alquote:Op maandag 20 januari 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 1 keer 100 km gefietst op 1 dag.
Dat nooit meer.
Sorry hoor. Jij vindt Frans niet mooi. Ik wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Je verspeelt je krediet wel snel bij de elite van de toekomstige revolutie Cachie.
Uhm... Met de auto 70km of zo?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar wat is er?
[..]
Hoeveel is dat?Ik wil nog steeds ooit Tchock - Crack doen.. iets van 53 km dus dat valt echt wel mee maarjaaaaaaaaaaaaa
Spss was nog best makeklijk maar spss is echt zo'n programma dat als je in de stress zit en niet helder kunt nadenken echt niet meer weet wat je aan het doen bentquote:Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Trots op mijn vrouwelijke bijna naamgenoot
Dedication.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap echt nog altijd niet waarom er honderden raps over Legia Warschau zijn met clip en al
Fransen zijn debiel.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry hoor. Jij vindt Frans niet mooi. Ik wel.
Waarom zou je dan ook in de stress zitten van een computerprogramma?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Spss was nog best makeklijk maar spss is echt zo'n programma dat als je in de stress zit en niet helder kunt nadenken echt niet meer weet wat je aan het doen bent![]()
.
Ging toen werken en had mn Havo toch alquote:Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
PostDebiel was dat.
Hoezo maar een jaartje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |