Beetje onzin... je moet je afvragen waar je vuur hebt. Kook je volledig elektrisch en heb je geen geiser, dan is de keuken dus niet de plaats waar er eentje nodig is.quote:
Jij verkondigt nog grotere onzin.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef Appeltje2010 het volgende:
Beetje onzin... je moet je afvragen waar je vuur hebt. Kook je volledig elektrisch en heb je geen geiser, dan is de keuken dus niet de plaats waar er eentje nodig is.
De woonkamer is ook overbodig, tenzij je hele bergen kaarsen verstookt en/of een haardje hebt (met vuur).
Denk dus aan de ruimte waarin een geiser hangt, de ruimte waarin het CV toestel hangt (voor als er toch nog iets misgaat) en andere plaatsen waar je vuur gebruikt.
Idd, als een telefoonlader in de hens gaat zal hij overlijden.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:16 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Jij verkondigt nog grotere onzin.
Brand ook op plaatsen ontstaan waar je geen vuur hebt...
overdreven lijkt me?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:17 schreef mighty_myte het volgende:
woonkamer 2
keuken 1
gang 3 (op elke verdieping 1)
slaapkamers 2 (badkamer en kleine kastenkamer neit)
zolder
9 totaal
heb ook nog een koolmonoxide melder, maar gebruik die niet meer.
Die dingen kosten niks. Laatst sliep ik er ook doorheen toen er een afging.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef DroogDok het volgende:
[..]
overdreven lijkt me?
CO-melder bij de cv-ketel en rookmelder op de hal en overloop.
Klopt niet duur, maar hoe je door het gepiep van zo'n ding heen kan slapen snap ik niet. Slaap zelf altijd met de deur open, dus hoor hem wel als hij op de hal hangt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:45 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Die dingen kosten niks. Laatst sliep ik er ook doorheen toen er een afging.Better safe than sorry.
In mijn woning heb ik dat geïnterpreteerd als een rookmelder in de hal, overloop en bijkeuken.quote:op elke verdieping of bouwlaag moet in de ruimten waardoor een verkeersroute voert, en in de verblijfsruimten en andere ruimten waardoor een vluchtroute voert, ten minste 1 niet-ioniserende rookmelder zijn aangebracht
Sorry, ik was inderdaad onduidelijk, ik doelde op CO melders in dat stukje... rookmelders deed ik een post later.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:16 schreef FredvZ het volgende:
Jij verkondigt nog grotere onzin.
Brand ook op plaatsen ontstaan waar je geen vuur hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |